Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ja last minute resistance

Vierailija
26.06.2015 |

Last minute resistance = juuri kun seksiä aloitellaan nainen ilmoittaakin, että ehkäpä ei pitäisi.

Hyvin tuttua baarin jälkeisistä tilanteista. Ollaan baarista lähdetty jomman kumman kämpille ja päästy sänkyynkin asti kourimaan ja suutelemaan. Sitten yhtäkkiä tulee stoppi. Hämmästyttävä tilanne, mutta aina olen sitten jättänyt homman sikseen.

Mistä tässä on kyse? Haluatteko todellakin lopettaa vai onko se vain pyyntö lisäsokeroimiselle, jottei nainen tuntisi itseään hutsuksi?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:03"]Pidä kuitenkin mielessä kirjoittamaton sääntö:

1. rojut torveen

2. pyyhi kulli verhoon

3. poistu

win-win-win -tilanne
[/quote]
Terv. Naista nähnytkään

Vierailija
62/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen että susta paistaa nörttimäinen prosessikaaviomaisuus.. Sokerointi.. Last minute resistance. Eks vaan, että oot lukenut näitä ns. pelimieskirjoja? Nettisaitteja? Aattelet, että 'jallitat' ja nainen ei tajua mitään. Oletko koskaan oikeasti rakastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:12"]

Veikkaan tuota sokerointia; nainen haluaa lisää varmistusta haluttavuudelleen ja tunteen siitä, että olet kiitollinen päästessäsi pöksyihin eikä tunne itseään itsestäänselvyydeksi. Se onnistuu jarruttelemalla tuolla tavalla tasaisin väliajoin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mitäs jos ensin koittaisit päästä edes kerran sinne naisen pöksyihin ja esittäisit vasta sen jälkeen experttiä näissä nais- ja seksiasioissa. Noloa että mies joka on 30v. neitsyt luulee tietävänsä naisista kaiken. Kun sulla reppananlla ei oikeesti ole hajuakaan seksiasioista...

[/quote]Minä sanoin veikkaavani enkä sanonut olevani expertti. Ja ei Esko Valtaojakaan ole käynyt vierailla planeetoilla, vaikka niistä kirjoittaakin. Että luehan tarkemmin, ennen kuin tulet arvostelemaan muita.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Osuit naulan kantaan. Sun seksin saaminen on todella yhtä kaukana kuin mitä on Valtaojan avaruusmatka :))) Mut edelleen olen sitä mieltä, että pitäsi olla edes jonkunlainen hatara tieto naisesta ja päässyt edes istumaan naisen viereen ennenkuin paukuttaa avketjuissa faktatietoja naisista ja heidän haluistaan. Ai, niin tarkkailethan sä naisia ruokakaupoissa :))

Vierailija
64/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:03"]Pidä kuitenkin mielessä kirjoittamaton sääntö:

1. rojut torveen

2. pyyhi kulli verhoon

3. poistu

win-win-win -tilanne
[/quote]
Kiitos tästä, nauran vedet silmissä :'D

Vierailija
65/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:56"]

Sanoisin että kannattaa jättää tosiaan sillä hetkellä sikseen ja ehdottaa vaan nukkumista. Nainen aattelee et onpa huomaavaista. Sitten kun on siinä hetki pötkötelty niin voi nainen jo itsekin tehdä aloitteen. Jos ei mitään meinaa tapahtua niin kysy vaik saanko silittää sun tukkaa, jos ei silläkään lähe toimimaan niin ainakin oot yrittänyt kaikkes.

[/quote]

Tämä. Useimmat naiset arvostavat, väitän, ja tosiaan saattavat itse lämmetä tarpeeksi kun mies antaa aikaa. Itsellä lopahdus tulee yleensä siitä, että miehellä on liian kiire => en ehdi mukaan => fiilis katoaa. Kiireetön seksi aamulla on parempi, paino sanalla kiireetön, eli ei samantien aleta kiskoa housuja jalasta. Itselläni ei ole kyse mistään syyllisyydentuskista tai siitä, että kokisin itseni lutkaksi, en vain fyysisesti ehdi mukaan jos mies on hirveän kiireinen. 

[/quote]

OK. Nukkumishommiksi se tosiaan on mennytkin niissä tapauksissa, jos seksiä ei ole heti illan päätteeksi harrastettu. Aamulla en ole kehdannut edes alkaa mitään ehdottelua tekemään, kun olen ajatellut niin, ette jos ei illalla humalassa ja kaiken suutelemisen jälkeenkään ole halunnut seksiä, niin vielä vähemmän sitten aamulla selvempänä, krapulaisempana ja suu kissanpaskanmakusuisempana.

Enemmänkin olen ajatellut, että nainen varmaan haluaa minut mahdollisimman nopeasti pois sieltä tilaa viemästä, jotta pääsee rauhassa keskittymään rapulaansa ja mahdolliseen morkkikseensa.

Kaikkea sitä täältäkin oppii =)

AP

Vierailija
66/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tehnyt noin, lyönyt stoppia päälle viime hetkillä. Ei siinä koskaan ole ollut kyse mistään valtapelistä, eikä siitäkään, että mies olisi toiminut jotenkin väärällä tavalla tai ollut epähaluttava. Oon kyllä pannut menemään niitä epähaluttavia tumpeloitakin oikeassa tilanteessa, mutta kesken jättämiselle syynä on ollut aina joku oma henkinen esto - nuorena joskus tuli vaan oltua kertakaikkiaan liian arka, sitemin perusteena on ollut esimerkiksi kotona odottava poikaystävä. 

Vierailija
67/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:20"]

Mä epäilen että susta paistaa nörttimäinen prosessikaaviomaisuus.. Sokerointi.. Last minute resistance. Eks vaan, että oot lukenut näitä ns. pelimieskirjoja? Nettisaitteja? Aattelet, että 'jallitat' ja nainen ei tajua mitään. Oletko koskaan oikeasti rakastunut?

[/quote]

Olen lukenut yhden pelimiesoppaan, nimeltään "Mystery Method". Sisällöltään erittäin mielenkiintoinen ja voisin suositella sitä luettavaksi kaikille naisille ja miehille, löytyy netistä. Sellaisena psykologisena kuvauksena naisen ajattelusta se on todella hyvä.

Ei sen käytännön vinkit kuitenkaan sovi millään tavalla minulle, tai kenellekään muulle tavan tallaajalle. Se on aikamoista hifistelyä.

Jallittaminen on ehkä vähän huono sana. Aina olen pyrkinyt siihen, että nainen olisi myös samalla aaltopituudella, eli haluaisi seksiä ja voisimme auttaa toisiamme.

Olen ollut rakastunut ja rakastan tälläkin hetkellä.

AP

Vierailija
68/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Auttaa toisiamme" aargh, ei se ole mitään avunantoa. Analysoit aivan liikaa.

Vierailija
69/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:56"]

Sanoisin että kannattaa jättää tosiaan sillä hetkellä sikseen ja ehdottaa vaan nukkumista. Nainen aattelee et onpa huomaavaista. Sitten kun on siinä hetki pötkötelty niin voi nainen jo itsekin tehdä aloitteen. Jos ei mitään meinaa tapahtua niin kysy vaik saanko silittää sun tukkaa, jos ei silläkään lähe toimimaan niin ainakin oot yrittänyt kaikkes.

[/quote]

Tämä. Useimmat naiset arvostavat, väitän, ja tosiaan saattavat itse lämmetä tarpeeksi kun mies antaa aikaa. Itsellä lopahdus tulee yleensä siitä, että miehellä on liian kiire => en ehdi mukaan => fiilis katoaa. Kiireetön seksi aamulla on parempi, paino sanalla kiireetön, eli ei samantien aleta kiskoa housuja jalasta. Itselläni ei ole kyse mistään syyllisyydentuskista tai siitä, että kokisin itseni lutkaksi, en vain fyysisesti ehdi mukaan jos mies on hirveän kiireinen. 

[/quote]

OK. Nukkumishommiksi se tosiaan on mennytkin niissä tapauksissa, jos seksiä ei ole heti illan päätteeksi harrastettu. Aamulla en ole kehdannut edes alkaa mitään ehdottelua tekemään, kun olen ajatellut niin, ette jos ei illalla humalassa ja kaiken suutelemisen jälkeenkään ole halunnut seksiä, niin vielä vähemmän sitten aamulla selvempänä, krapulaisempana ja suu kissanpaskanmakusuisempana.

Enemmänkin olen ajatellut, että nainen varmaan haluaa minut mahdollisimman nopeasti pois sieltä tilaa viemästä, jotta pääsee rauhassa keskittymään rapulaansa ja mahdolliseen morkkikseensa.

Kaikkea sitä täältäkin oppii =)

AP

[/quote]

En tietty voi kaikkien puolesta sanoa, mutta kannattaa kokeilla pientä lähentymistä. Minä tekisin aloitteen itse, jos haluaisin, ellei mies olisi kovin lähdössä olevan oloinen, joku voi odottaa aloitetta mieheltä. Minä luulisin, että mies ei tällöin haluakaan/on tullut katumapäälle. 

Näin sitä oppii itse kukin. :D

Vierailija
70/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 lisää: siis lähtöä tekevän miehen katsoisin olevan epäkiinnostunut. 

Vierailija
71/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:12"]

Veikkaan tuota sokerointia; nainen haluaa lisää varmistusta haluttavuudelleen ja tunteen siitä, että olet kiitollinen päästessäsi pöksyihin eikä tunne itseään itsestäänselvyydeksi. Se onnistuu jarruttelemalla tuolla tavalla tasaisin väliajoin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mitäs jos ensin koittaisit päästä edes kerran sinne naisen pöksyihin ja esittäisit vasta sen jälkeen experttiä näissä nais- ja seksiasioissa. Noloa että mies joka on 30v. neitsyt luulee tietävänsä naisista kaiken. Kun sulla reppananlla ei oikeesti ole hajuakaan seksiasioista...

[/quote]Minä sanoin veikkaavani enkä sanonut olevani expertti. Ja ei Esko Valtaojakaan ole käynyt vierailla planeetoilla, vaikka niistä kirjoittaakin. Että luehan tarkemmin, ennen kuin tulet arvostelemaan muita.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Osuit naulan kantaan. Sun seksin saaminen on todella yhtä kaukana kuin mitä on Valtaojan avaruusmatka :))) Mut edelleen olen sitä mieltä, että pitäsi olla edes jonkunlainen hatara tieto naisesta ja päässyt edes istumaan naisen viereen ennenkuin paukuttaa avketjuissa faktatietoja naisista ja heidän haluistaan. Ai, niin tarkkailethan sä naisia ruokakaupoissa :))

[/quote]No eipä ole kovin kaukana; jokainen mies saa seksiä kauniilta naiselta pikkurahalla Virossa, mutta jokainen nainen ei saa miestä sitoutumaan samalla tavalla. Toissayönäkin useampi nainen antoi vihreää valoa, mutta naisten vastenmielinen ajattelu ja liialliset sukupuolierot saavat laittamaan jarruja päälle ja harvoin osaa unohtaa niitä asioita täysin. Osaltaan se ajattelun heikkous näkyy tässäkin ketjussa, kun yritetään (kuten tavallista) laittaa sanoja suuhuni ja sitten vielä ilkkua päälle ilman syytä, vaikka minä olen ollut täysin asiallinen.

Jos olet eri mieltä asioista kuin minä, ilkkuminen ja valehtelu (seksin saamisen mahdottomuus) eivät tosiaankaan ole ainut tapa keskustella asioista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
72/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:35"]

"Auttaa toisiamme" aargh, ei se ole mitään avunantoa. Analysoit aivan liikaa.

[/quote]

Näkyy se sanojen seikkaperäinen analysoiminen neidillekin maittavan. Tarkoitan vain sitä, että en halua olla joku munamies joka nussii naista, vaan haluan sen olevan molemminpuolista hommaa.

AP

Vierailija
73/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut vastaan, mutta eihän sitä tuotantolinjaa nyt tuossa kohtaa enää jonkun pikkuvauvan takia pysäytetä...

Vierailija
74/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:42"]

Onhan noita tullut vastaan, mutta eihän sitä tuotantolinjaa nyt tuossa kohtaa enää jonkun pikkuvauvan takia pysäytetä...

[/quote]

8O

Vierailija
75/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:33"]

No tosiaan pää ja ajatukset alkaa selvetä, niin ei enää kauheasti halutakaan. Tai sitten alkaa väsyttää ja haluaisi vain kotiin nukkumaan. Tai sitten mies on paljastunut tyhmäksi, ällöttäväksi, itsekeskeiseksi, sottapytyksi, huonoksi suutelijaksi tms., eikä seksi kiinnosta enää kyseisen tyypin kanssa.

[/quote]

Tämä.

Lopetan jos mies ei osaa koskettaa oikein, haisee tai jutu on vastenmieliset. Yleensä syy on miehessä siis.

Vierailija
76/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Vierailija
77/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika törkeätä antaa ymmärtää mutta sitten ei kuitenkaan anna. Jos lähtee baarista kotiin tuntemattoman kanssa niin on aika selkeätä millaiset odotukset siitä syntyy = kotiin panemaan. Jos molemminpuolinen kiinnostus on niin suurta että kyseessä ei ole yhden illan juttu vaan toiveessa pitempikin suhde niin silloin tottakai tutustuminen kestää ja voi mennä jatkoille ilman että riisuu vaatteitaan jne. Mutta jos se YHDEN ILLAN JUTTU on ollut koko ajan se homman nimi baarissa lähtiessä niin on aika tylsää toimintaa jättää leikki kesken, olisi voinut ajatella sitä ennen kuin lähtee sinne kämpille. Ja ne jotka pistävät stoppia viime hetkenä koska POIKAYSTÄVÄ odottaa kotona niin toivottavasti opitte yhdestä kerrasta ja tajusitte että silloin ei kannata edes siellä baarissa nuoleskella muiden kanssa... T. Nainen

Vierailija
78/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:59"]nainen sanoo ei minä tulla silti
t. gutale
[/quote]
Voihan gutale

Vierailija
79/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran erittäin erittäin humalassa lähdin erään miehen mukaan, yllättäen tämä mies oli koko illan tarjonut juotavaa ja minähän join! Olin myös todella nuori silloin (19v)ja pidin juhlimisesta. No kuitenkin, oli kesäyö ja käveltiin pari kilsaa miehen luo, siinä ajassa ehti joo pää selvenemään vähän, ja alkulämmittelyn jälkeen havahduin, että ei helvetti, en mä ton kanssa halua panna! Sanoin että mulla on huono olo, täytyy mennä, heitin vaatteet lennossa päälleni, toinen sukkakin oli kadonnut joten sinne se jäi ja juoksin ihan saatanasti karkuun. Mahtoi miestä vituttaa :D

Vierailija
80/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sano vaikka viime hetken empiminen, tuo last minute resistance kuulostaa todella nololta. Onko englannin käyttäminen sinusta jotenkin hienompaa? Tiedoksesi vaan, että se ei ole.