Nainen ja last minute resistance
Last minute resistance = juuri kun seksiä aloitellaan nainen ilmoittaakin, että ehkäpä ei pitäisi.
Hyvin tuttua baarin jälkeisistä tilanteista. Ollaan baarista lähdetty jomman kumman kämpille ja päästy sänkyynkin asti kourimaan ja suutelemaan. Sitten yhtäkkiä tulee stoppi. Hämmästyttävä tilanne, mutta aina olen sitten jättänyt homman sikseen.
Mistä tässä on kyse? Haluatteko todellakin lopettaa vai onko se vain pyyntö lisäsokeroimiselle, jottei nainen tuntisi itseään hutsuksi?
Kommentit (103)
Olet edennyt liian nopeasti naisella iskee ns. lutkadefenssi päälle, ei halua olla liian helppo. Sun pitää tossa tilanteessa ottaa vähän takapakkia ja koittaa hetken päästä uudelleen. Tuossa tilanteessa nainen testaa sinua oletko vain helpon pillun perässä, vaikka haluaa itsekin panna. Toisaalta jos lopetat homman kokonaan tuohon ja nainenkin oli vain yhden yön jutun perässä, niin sekin on pettymys molemmille. Eli vähän takapakkia, viet juttua muihin aiheisiin, sitten hetken päästä uudelleen kokeilet.
Taitaa vaan olla niin että siellä baarissa se seksi tuntui houkuttelevalta, mutta sitten kun itse hommiin pitäis ryhtyä niin se ei enää tunnukaan hyvältä idealta. Mieli siis muuttuu kun seksi muuttui ajatuksesta teoiksi. Ei siinä sen kummempaa, ehkä se humalakin vähän haihtui siinä matkalla. Pää selveni ja irtoseksi ei enää tunnukaan niin hyvältä idealta.
Itse en ole ikinä harrastanut näitä yhden yön juttuja joten tuo oli vaan sellaista mutua. Mistäs sen tietää, jokainen meistä ajattelee asiat eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:17"]
Taitaa vaan olla niin että siellä baarissa se seksi tuntui houkuttelevalta, mutta sitten kun itse hommiin pitäis ryhtyä niin se ei enää tunnukaan hyvältä idealta. Mieli siis muuttuu kun seksi muuttui ajatuksesta teoiksi. Ei siinä sen kummempaa, ehkä se humalakin vähän haihtui siinä matkalla. Pää selveni ja irtoseksi ei enää tunnukaan niin hyvältä idealta.
Itse en ole ikinä harrastanut näitä yhden yön juttuja joten tuo oli vaan sellaista mutua. Mistäs sen tietää, jokainen meistä ajattelee asiat eri tavalla.
[/quote]
Toisin sanoen mies ei osannut pitää oikeaa fiilistä yllä ja homma lässähti. Tähänkin voi itse vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:12"]
Veikkaan tuota sokerointia; nainen haluaa lisää varmistusta haluttavuudelleen ja tunteen siitä, että olet kiitollinen päästessäsi pöksyihin eikä tunne itseään itsestäänselvyydeksi. Se onnistuu jarruttelemalla tuolla tavalla tasaisin väliajoin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mitäs jos ensin koittaisit päästä edes kerran sinne naisen pöksyihin ja esittäisit vasta sen jälkeen experttiä näissä nais- ja seksiasioissa. Noloa että mies joka on 30v. neitsyt luulee tietävänsä naisista kaiken. Kun sulla reppananlla ei oikeesti ole hajuakaan seksiasioista...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:57"]
? Ei ole koskaan tapahtunut tällaista itsellä.
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Itse olen mies ja tällaista on tapahtunut todella usein. Useimmin on käynyt näin, kuin niin, että ihan penetraatioon asti olisi päädytty.
[/quote]
Mies. Aina on hoidettu hommat loppuun asti.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]
Veikkaan tuota sokerointia; nainen haluaa lisää varmistusta haluttavuudelleen ja tunteen siitä, että olet kiitollinen päästessäsi pöksyihin eikä tunne itseään itsestäänselvyydeksi. Se onnistuu jarruttelemalla tuolla tavalla tasaisin väliajoin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mitäs jos ensin koittaisit päästä edes kerran sinne naisen pöksyihin ja esittäisit vasta sen jälkeen experttiä näissä nais- ja seksiasioissa. Noloa että mies joka on 30v. neitsyt luulee tietävänsä naisista kaiken. Kun sulla reppananlla ei oikeesti ole hajuakaan seksiasioista...
[/quote]
Sä et tiedä mistä puhut. Rakkauden kesä, nevö föget.
Et suutele ja "kouri" kunnolla, simple as that. Taitava kaveri osaa johdatella mimmin sen tasoisiin fiiliksiin, että sikseen jättäminen on se tasan viimeinen vaihtoehto...
Mutta don't worry, enemmän ikää ja kokemusta sinullekin - ehkä se joku päivä vielä onnistuu sinultakin!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Minä sanoin veikkaavani enkä sanonut olevani expertti. Ja ei Esko Valtaojakaan ole käynyt vierailla planeetoilla, vaikka niistä kirjoittaakin. Että luehan tarkemmin, ennen kuin tulet arvostelemaan muita.
-Mies 29v + 1v-
Mulla ainakin johtuu siitä että mies on liian päällekäyvä enkä itse ole vielä lämmennyt tarpeeksi mennäkseen pidemmälle.
No tosiaan pää ja ajatukset alkaa selvetä, niin ei enää kauheasti halutakaan. Tai sitten alkaa väsyttää ja haluaisi vain kotiin nukkumaan. Tai sitten mies on paljastunut tyhmäksi, ällöttäväksi, itsekeskeiseksi, sottapytyksi, huonoksi suutelijaksi tms., eikä seksi kiinnosta enää kyseisen tyypin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:26"]
Et suutele ja "kouri" kunnolla, simple as that. Taitava kaveri osaa johdatella mimmin sen tasoisiin fiiliksiin, että sikseen jättäminen on se tasan viimeinen vaihtoehto...
Mutta don't worry, enemmän ikää ja kokemusta sinullekin - ehkä se joku päivä vielä onnistuu sinultakin!
[/quote]
Naista pitää osata kouria.
Osittain ehkä testaa sua myös. Sun pisteet nousee kohisten jos osaat jättää homman kesken etkä oo vaan pillun perässä. Koska senhän perässä kaikki miehet on. Näin naiset ajattelee. Jos osaat esittää olevaa poikkeus siinä massassa ja palaat vaikket saanutkaan niin saat. Tää oli salaisuus, jonka sulle nyt paljastin. Yritä olla kuiten hyväksikäyttämättä naisia.
Selveneminen ja ennen aikainen morkkis? T.nainen
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:58"]
Lisää sokerointia. -Nainen
[/quote]
Eli tuota, häh? Kun olet nyt yksi niistä harvoista vastaajista, jotka ovat sokeroinnin kannalla. Kysyisin sinulta, että johtuuko lisäsokeroinnin tarve siitä, ettet halua tuntea itseäsi helpoksi naiseksi, vai tarvitsetko ylipäätään lisää lämmittelyä, ennen kuin haluat seksiä?
AP
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Minä sanoin veikkaavani enkä sanonut olevani expertti. Ja ei Esko Valtaojakaan ole käynyt vierailla planeetoilla, vaikka niistä kirjoittaakin. Että luehan tarkemmin, ennen kuin tulet arvostelemaan muita.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kyllä M29+1 osu naulankaktaan t.M23 (toivottavasti minustakin tulee AV Legenda)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:56"]
Sanoisin että kannattaa jättää tosiaan sillä hetkellä sikseen ja ehdottaa vaan nukkumista. Nainen aattelee et onpa huomaavaista. Sitten kun on siinä hetki pötkötelty niin voi nainen jo itsekin tehdä aloitteen. Jos ei mitään meinaa tapahtua niin kysy vaik saanko silittää sun tukkaa, jos ei silläkään lähe toimimaan niin ainakin oot yrittänyt kaikkes.
[/quote]
Tämä. Useimmat naiset arvostavat, väitän, ja tosiaan saattavat itse lämmetä tarpeeksi kun mies antaa aikaa. Itsellä lopahdus tulee yleensä siitä, että miehellä on liian kiire => en ehdi mukaan => fiilis katoaa. Kiireetön seksi aamulla on parempi, paino sanalla kiireetön, eli ei samantien aleta kiskoa housuja jalasta. Itselläni ei ole kyse mistään syyllisyydentuskista tai siitä, että kokisin itseni lutkaksi, en vain fyysisesti ehdi mukaan jos mies on hirveän kiireinen.
Eipä ole itse tullut tuollaista tehtyä. Muutama yhden illan juttu ollut. Baarista aina omille kämpille, kun ei oo kiinnostanu enää yöllä soitella taksia kotiin muualta. Hommien jälkeen mies ulos ja nukkumaan. Kerran annoin nukkua sohvalla, ku oli toiselta paikkakunnalta, mut sanoin et saa häipyä ennen ku herään. :D
Pidä kuitenkin mielessä kirjoittamaton sääntö:
1. rojut torveen
2. pyyhi kulli verhoon
3. poistu
win-win-win -tilanne
-Mies 29v + 1v-