Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja last minute resistance

Vierailija
26.06.2015 |

Last minute resistance = juuri kun seksiä aloitellaan nainen ilmoittaakin, että ehkäpä ei pitäisi.

Hyvin tuttua baarin jälkeisistä tilanteista. Ollaan baarista lähdetty jomman kumman kämpille ja päästy sänkyynkin asti kourimaan ja suutelemaan. Sitten yhtäkkiä tulee stoppi. Hämmästyttävä tilanne, mutta aina olen sitten jättänyt homman sikseen.

Mistä tässä on kyse? Haluatteko todellakin lopettaa vai onko se vain pyyntö lisäsokeroimiselle, jottei nainen tuntisi itseään hutsuksi?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se huomaa että sulla on liian pieni tai iso, tai sulla on kullissa jotain näppyjä. Tai munajuustoo.

Vierailija
82/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin joskus nuorena, kun vielä harrastin irtosuhteita. Millään lutkafiiliksellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minä tiedin kyllä aina, että olin hakemassa kertaseksiä ja että minulla on siihen oikeus.

Syynä oli ihan yksinkertaisesti se, että mies alkoikin tuntua jostain syystä vastenmieliseltä. Yleensä ei olemuksen, likaisuuden tai otteidensa takia - koska nämähän on toki tsekattu jo baarissa, eikä ne siitä kotimatkan aikana yleensä muutu - mutta puheidensa takia. Sanoo jotain rasistista, sovinistista, kuolemanrangaistusjuttuja, kehuu ryyppäämisellä tai naisjutulla tai haukkuu muita ihmisiä tms mikä paljastaa, että ääliöhän se. Juu, ja yksi tyyppi selitti, että hänestä ehkäisy on naisten asia, hän ei käytä kondomia. Minä siihen että no siinä tapauksessa tätä on turha jatkaa.

Olen sillain outo, että ääliön kanssa ei vaan paneta. Ja totta, aapeen sanavalinnoista useat ovat sellaisia, että olisin pitänyt häntä ääliönä. 

Oon nyt vuosia ollut parisuhteessa, joten ap kuitenkaanm tuskin on törmännyt minuun retkillään. Mutta saatan olla tässä suhteessa vähemmän ainutlaatuinen kuin monissa muissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:39"]Miksi et sano vaikka viime hetken empiminen, tuo last minute resistance kuulostaa todella nololta. Onko englannin käyttäminen sinusta jotenkin hienompaa? Tiedoksesi vaan, että se ei ole.
[/quote]
Höh, mun mielestä parempi. En ole ap

Vierailija
84/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis missään tapauksessa lisää ahdistelua! Mulla ainakin ei on ei ja alkaa vituttamaan suunnattomasti, jos mies ei tätä ymmärrä ja vaan jatkaa. Tekisi mieli heittää kaveri silloin kokonaan ulos. Tätä tapahtuu siksi, koska känni alkaa hälvenemään ja ei tunnukaan enää hyvälle idealle.

Vierailija
85/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:50"]Jos se huomaa että sulla on liian pieni tai iso, tai sulla on kullissa jotain näppyjä. Tai munajuustoo.
[/quote]
Toi munajuusto ois aika paha

Vierailija
86/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:50"]Jos se huomaa että sulla on liian pieni tai iso, tai sulla on kullissa jotain näppyjä. Tai munajuustoo.
[/quote]
Toi munajuusto ois aika paha
[/quote]
Pahin.

Vierailija
87/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:09"]Ei siis missään tapauksessa lisää ahdistelua! Mulla ainakin ei on ei ja alkaa vituttamaan suunnattomasti, jos mies ei tätä ymmärrä ja vaan jatkaa. Tekisi mieli heittää kaveri silloin kokonaan ulos. Tätä tapahtuu siksi, koska känni alkaa hälvenemään ja ei tunnukaan enää hyvälle idealle.
[/quote]
Tämä

Vierailija
88/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna jouduin tekemään noin pari kertaa.

Vierailija
89/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mulla just toisinpäin, miehet eivät enää haluakkaan kun päästään mun luo :D Awkward...

Vierailija
90/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:16"]Mä olen nainen ja mulla just toisinpäin, miehet eivät enää haluakkaan kun päästään mun luo :D Awkward...
[/quote]
Varmaan liian kännissä tai jottain sit

Vierailija
91/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:07"]

Haiseeko sulla hengitys tai jotain muuta? Ps.tää ei ollut vittuilu

[/quote]

Enpä osaa itse arvioida, muta pidän epätodennäköisenä syynä, koska tähän tilanteeseen päädyttäessä takana on jo useita tunteja suuteloitsemista. Luulisi asian nousevan esteeksi jo aikaisemmassa vaiheessa.

AP

Vierailija
92/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:16"]

Olet edennyt liian nopeasti naisella iskee ns. lutkadefenssi päälle, ei halua olla liian helppo. Sun pitää tossa tilanteessa ottaa vähän takapakkia ja koittaa hetken päästä uudelleen. Tuossa tilanteessa nainen testaa sinua oletko vain helpon pillun perässä, vaikka haluaa itsekin panna. Toisaalta jos lopetat homman kokonaan tuohon ja nainenkin oli vain yhden yön jutun perässä, niin sekin on pettymys molemmille. Eli vähän takapakkia, viet juttua muihin aiheisiin, sitten hetken päästä uudelleen kokeilet.

[/quote]

Tässä voisi ehkä olla jotain ideaa. Useimmiten naiset ovat kyllä olleet niin "uskottavia" siinä pyynnössään, että sopisiko jos emme nyt tällä kertaa menisi tämän pidemmälle. Tuntuisi vähän epätoivoiselta ja likaiselta yrittää siitä suosta enää eteenpäin.

AP

Vierailija
93/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:16"]Mä olen nainen ja mulla just toisinpäin, miehet eivät enää haluakkaan kun päästään mun luo :D Awkward... [/quote] Varmaan liian kännissä tai jottain sit

[/quote]

Niin ne väittää. Tai sitten muistavat että ovatkin varattuja "eivätkä pystykkään pettämään tyttöystäviään". Tämän takia vihaan itse iskeä miehen baarissa kun tulos on aina tämä. Ajattelen jo, että lähteekö ne vaan ystävällisyyttään mukaan kun eivät uskalla torjua mua? Olenko heille liian ruma enkä kelpaa seksiin mutta on se vittumaista sitten kämpillä hirveässä kiimassa kun ei saakkaan mitään :( Tämän takia en iske enää ikinä ketään. Jos mies iskee mut, tiedän ainakin sillon olevani haluttava ja saavani seksiä.

Vierailija
94/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:03"]

Pidä kuitenkin mielessä kirjoittamaton sääntö:

1. rojut torveen

2. pyyhi kulli verhoon

3. poistu

win-win-win -tilanne

[/quote]

4. Seuraavana päivänä antamaan poliisille DNA testiä.

win-win-wi-epic fail -tilanne

Vierailija
95/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:16"]Mä olen nainen ja mulla just toisinpäin, miehet eivät enää haluakkaan kun päästään mun luo :D Awkward... [/quote] Varmaan liian kännissä tai jottain sit

[/quote]

Niin ne väittää. Tai sitten muistavat että ovatkin varattuja "eivätkä pystykkään pettämään tyttöystäviään". Tämän takia vihaan itse iskeä miehen baarissa kun tulos on aina tämä. Ajattelen jo, että lähteekö ne vaan ystävällisyyttään mukaan kun eivät uskalla torjua mua? Olenko heille liian ruma enkä kelpaa seksiin mutta on se vittumaista sitten kämpillä hirveässä kiimassa kun ei saakkaan mitään :( Tämän takia en iske enää ikinä ketään. Jos mies iskee mut, tiedän ainakin sillon olevani haluttava ja saavani seksiä.

[/quote]

Aika kummallista. Miehet nyt nussii naista kun naista, ei siihen naisen seksikkyyttä tai kauneutta edes vaadita.

Vierailija
96/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:26"]

Et suutele ja "kouri" kunnolla, simple as that. Taitava kaveri osaa johdatella mimmin sen tasoisiin fiiliksiin, että sikseen jättäminen on se tasan viimeinen vaihtoehto...

Mutta don't worry, enemmän ikää ja kokemusta sinullekin - ehkä se joku päivä vielä onnistuu sinultakin! 

[/quote]

Tuota... ei tässä enää ihan mitään kakskymppisiä olla. Varmaan siinä taitopuolessa on kuitenkin klapia ollut, ei kai sitä voi kiistääkään. Toisaalta on sinne seksiinkin asti toki usein päästy. Useammin tosin on jäänyt käteen pelkkä pulska nänni ja hölmistynyt olo. Sanoisin, että noin 40% tapauksista on johtanut aktuaaliseen seksiin ja 60% tapauksista on johtanut pelkkään vierekkäin nukkuimiseen.

Ihmetyttää kyllä se, että jos palstan miehiä on uskominen, niin minä olen ainoa jolle tätä tapahtuu. Täytyyhän niitä muitakin pölvästejä olla!

AP

Vierailija
97/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:39"]

Miksi et sano vaikka viime hetken empiminen, tuo last minute resistance kuulostaa todella nololta. Onko englannin käyttäminen sinusta jotenkin hienompaa? Tiedoksesi vaan, että se ei ole.

[/quote]

Ei englannin kielen käyttäminen ole mielestäni hienoa, pyrin välttämään sitä mahdollisuuksien mukaan. En kuitenkaan tiennyt virallaista suomennosta tälle ilmiölle. Tämä "last minute resistance" on kuitenkin ihan tunnettu termi englismannien kielessä.

Vierailija
98/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:58"]

Miksi et sano vaikka viime hetken empiminen, tuo last minute resistance kuulostaa todella nololta. Onko englannin käyttäminen sinusta jotenkin hienompaa? Tiedoksesi vaan, että se ei ole.

[/quote]

Ei englannin kielen käyttäminen ole mielestäni hienoa, pyrin välttämään sitä mahdollisuuksien mukaan. En kuitenkaan tiennyt virallaista suomennosta tälle ilmiölle. Tämä "last minute resistance" on kuitenkin ihan tunnettu termi englismannien kielessä.

[/quote]

Mutta tämä on suomenkielinen keskustelupalsta.

Vierailija
99/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:50"]

Jos se huomaa että sulla on liian pieni tai iso, tai sulla on kullissa jotain näppyjä. Tai munajuustoo.

[/quote]

Ei, empiminen on aina ollut siinä vaiheessa kun molemmilla on ollut vähintään suurin osa vaatteista päällä.

AP

Vierailija
100/103 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:58"]

[/quote]

[/quote]

Mutta tämä on suomenkielinen keskustelupalsta.

[/quote]

Kyllä, siksi pyrin osaamiseni rajoissa välttämään englannin kieltä. Jos olisin tiennyt tälle suomennoksen, niin olisin käyttänyt sitä.

AP