Kun nainen tunkee miesten saunailtaan
Mun mies ja hänen yläastekaverinsa ovat yläasteesta lähtien järjestäneet saunaillan, jossa on siis miehen yläasteaikaisia kavereita. Saunaillassa on perinteisesti ollut myös yksi nainen, "Hilma". Hilma on aina ollut ns. yksi jätkistä ja hänen läsnäolo on ollut aina ok kaikille. "Hilma" oli yläasteella luokan suosituin tyttö, ja hänellä on vieläkin jokin maaginen asema näiden miesten keskuudessa, koska hän on ollut aina jutuissa mukana, on ollut kaikkien miesten ihastus ja oikeastaan koko yläaste pyöri hänen ympärillä. Mutta kaikille meille muille vaimoille ja puolisoille Hilman osallistuminen tuohon poikien iltaan on enempi kuin ok, eikä hän edes sauno sillä pitää sitä epäsopivana.
No, yksi näistä miehistä oli nyt alkanut seurustella. Nyt hänen tuore naisystävänsä oli saanut päähänsä että koska Hilmakin on siellä niin hänenkin täytyy päästä. Vaikka nainen ei missään tapauksessa ole ollut osana kaveriporukkaa yläasteella, ei edes tunne näitä kaikkia miehiä. Silti piti päästä.
Ja voi pojat siellä oli ollut show. Tämä nainen oli tietysti haukkunut Hilmaa koko illan, koko saunomisen idea oli mennyt kun tämä tuore nainenkin halusi päästä saunaan. Ei ollut ymmärtänyt vihjailua että tämähän on miesten sauna. Mun mies soitti kesken illan ja pyysi hakemaan. Eikä kuulemma aio osallistua enää jos sinne nyt alkaa kaikki puolisoitansa raahaamaan. Ne illat ovat erikseen.
Mikä ihme tuon naisen motiivi on? Mikä se on että yhtä iltaa vuodesta ei voi suoda miehelle ja tämän kavereille, varsinkin kun koko porukka on kerääntynyt ympäri Suomea ihan tätä yhtä perinteistä iltaa varten?
Jos sinä nainen luet tämän niin häpeä.
Kommentit (169)
Tähän on monta vaihtoehtoista syytä. Tyttöystävä voi tosiaan olla mustasukkainen ja vainoharhainen, voi myös olla, että hänen poikaystävänsä on aiemmin antanut aihetta mustasukkaisuuteen, vaikka muut seurueen miehet olisivat kunnollisia, ja nainen halusi tsekata tilanteen. Lisäksi voi olla, että poikaystävä ei ole osannut tai halunnut selittää illanvieton luonnetta oikein. Oli syy mikä hyvänsä, tässä tapauksessa nainen toimi tökerosti ja toivottavasti oppi opikseen. Nyt osallistuttuaan saunailta ja nähtyään, että "Hilma" on tosiaan vain yksi jätkistä, hän ei varmaan tunge toiste mukaan. Jos tunkee, on kyseessä oikeasti läheisriippuvainen tapaus, josta miehen kannattanee hankkiutua eroon.
Joko sinne saunaan menis kaikkien Hilmat, tai sit olis täysin Hilmaton sauna.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:48"]
Eiköhän se ole se Hilma joka on tunkeutunut väärään paikkaan, syyttäkää sitä, älkää tätä uutta naista!
[/quote]
Kuule noiden miesten mielestä se Hilma varmasti oli koko yläaste! Nähtävästi heistä jokainen tahoillaan ylläpitää kuvaa Hilmasta satuolentona, koskemattomana ja kauniina vaikka aikakin olisi tehnyt jo tehtäviään. Minusta se on ihan ok, tuskin kukaan tätä kuvaa hänestä haluaa pilata sillä että oikeasti tekisi jotain hänen kanssaan.
Kyllä minullekkin kahden pienen äitinä kelpaisi ihailijakerho. :)
Ymmärrän toki etteivät kaikki voi tätä ymmärtää, mutta minulla itsellänikin on yläasteaikainen ihastus jossa vain on sitä jotain.. vaikka realistisesti en koskaan, ikinä ikinä voisi hänen kanssaan olla. Hän on tyypillinen paha poika. Lapsiakin taitaa olla useammalle naiselle, on myös ollut vankilassa. Mutta aina kun hänet näet niin muistan sen pojan yläasteelta, joka iski silmää ja sai sinut sillä tuntemaan niin ainutlaatuiseksi ja kauniiksi. Sen pienen hetken olen taas nuori.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:57"]
Hilmalla ei ilmeisesti ole miesytävää? Mun on vaikea kuvitella että kukaan mies suhtautuisi suurella ymmärryksellä Hilman osallistumisen poikien saunailtaan...
Vaikea moittia tuon uuden naisen mukaantuloa kun Hilmakin siellä pyörii.
[/quote]
Usko tai älä, jotkut miehet luottavat naisystäväänsä! Se että porukka leikkii yhden illan yläasteikäisiä ei tarkoita yhtään mitään. Se on vain fantasiaa, seuraavana päivänä sitä ollaan taas kaupan kassalla, lasten kanssa kotona ja onnellisesti/onnettomasti naimisissa!
Mitäs se Hilma siellä loisii, ihme lortto! Eikö riittänyt teini-iässä se ihailija klubi? Pitää vielä epätoivoisesti yrittää olla jotain?
[/quote]
Tyttöni yläasteella on myös Hilma. Niin hyvä jätkä ja jakanut persettä kaikille jätkille. Kun pojat viettää iltaa jossain, Hilma on siellä. Jos joku tyttö yrittää tämän jätkäporukan pojan kans seukata, Hilma saa raivarit ja heti iskee tämän pojan tai ainakin levittää huhuja, että on ollut vähintään raskaana tälle, mutta tehnyt abortin.
Hilmalla on kyllä erityisasema poikien seurassa. Siltä saa aina ja kenenkään ei tarvi alkaa sen kans seurustelemaan, kun sehän on...Hilma, joka on jakanut jo kaikille. Hilma itse ajattelee, että on erityisasemassa ja onhan hän. Kukaan pojista ei alkaisi Hilman kanssa seukkaamaan, mutta panevat kyllä Hilmaa surutta ja harjoittelevat Hilmalla
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:00"]
Joko sinne saunaan menis kaikkien Hilmat, tai sit olis täysin Hilmaton sauna.
[/quote]
Osaatko lukea? Hilma oli Hilma, ei kenenkään oma Hilma.
Mua ärsyttää kaikkein eniten tuo että tästä paistaa niiiin hyvin läpi että hilma itse on kirjoittanut tämän tarinan. Ja miksi?
" "Hilma" oli yläasteella luokan suosituin tyttö, ja hänellä on vieläkin jokin maaginen asema näiden miesten keskuudessa, koska hän on ollut aina jutuissa mukana, on ollut kaikkien miesten ihastus ja oikeastaan koko yläaste pyöri hänen ympärillä. "
Kuka muu kirjoittaisi toisesta naisesta noin, jonka kanssa oma mies käy saunomassa? Ei kukaan! Vähän liikaa tuota kehuskelua
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:27"]Mua ärsyttää kaikkein eniten tuo että tästä paistaa niiiin hyvin läpi että hilma itse on kirjoittanut tämän tarinan. Ja miksi?
" "Hilma" oli yläasteella luokan suosituin tyttö, ja hänellä on vieläkin jokin maaginen asema näiden miesten keskuudessa, koska hän on ollut aina jutuissa mukana, on ollut kaikkien miesten ihastus ja oikeastaan koko yläaste pyöri hänen ympärillä. "
Kuka muu kirjoittaisi toisesta naisesta noin, jonka kanssa oma mies käy saunomassa? Ei kukaan! Vähän liikaa tuota kehuskelua
[/quote]
Minusta tuo taas kuulosti ironiselta, sellaiselta, että ap pitää toimintaa vähän lapsellisena mutta että hänellä on riittävän hyvä itsetunto ja riittävästi luottoa miestään kohtaan hyväksyäkseen "Hilman" olemassaolon. Jos ei "Hilma" kaikkien näiden vuosien aikana ole vietellyt ap:n miestä tai muita porukan miehiä, miksi hän nyt yhtäkkiä siihen ryhtyisi?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:57"]
Hilmalla ei ilmeisesti ole miesytävää? Mun on vaikea kuvitella että kukaan mies suhtautuisi suurella ymmärryksellä Hilman osallistumisen poikien saunailtaan...
[/quote]
Itse opiskelin miesvaltaiselle alalle, eikä miehelleni ole mikään ongelma miespuoliset kaverini. Ajat sitten opin olemaan tervehtimättä liian iloisesti miespuolisia ystäviäni, kun he tulivat tyttöystävänsä kabssa vastaan. Sen verran myrkyllisiä katseita saivat miehet osakseen tyttöystäviltään.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:10"]
Mitäs se Hilma siellä loisii, ihme lortto! Eikö riittänyt teini-iässä se ihailija klubi? Pitää vielä epätoivoisesti yrittää olla jotain?
[/quote]
Tyttöni yläasteella on myös Hilma. Niin hyvä jätkä ja jakanut persettä kaikille jätkille. Kun pojat viettää iltaa jossain, Hilma on siellä. Jos joku tyttö yrittää tämän jätkäporukan pojan kans seukata, Hilma saa raivarit ja heti iskee tämän pojan tai ainakin levittää huhuja, että on ollut vähintään raskaana tälle, mutta tehnyt abortin.
Hilmalla on kyllä erityisasema poikien seurassa. Siltä saa aina ja kenenkään ei tarvi alkaa sen kans seurustelemaan, kun sehän on...Hilma, joka on jakanut jo kaikille. Hilma itse ajattelee, että on erityisasemassa ja onhan hän. Kukaan pojista ei alkaisi Hilman kanssa seukkaamaan, mutta panevat kyllä Hilmaa surutta ja harjoittelevat Hilmalla
[/quote]
Taidat olla se saunailtaan ängennyt tyttöystävä :)
Ystävyydellä ja perseen jakamisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, päinvastoin...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:48"]Eiköhän se ole se Hilma joka on tunkeutunut väärään paikkaan, syyttäkää sitä, älkää tätä uutta naista!
[/quote]
Ai millähän logiikalla? :o
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:38"]
Saunailta, jossa yksi ei sauno?
[/quote]
Miksi pitää saunoa? Siellä voi jutella mukavia eli parantaa maailmaa, syödä ja vaikkapa juoda.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Miksi pitää saunoa? Siellä voi jutella mukavia eli parantaa maailmaa, syödä ja vaikkapa juoda.
[/quote]
Ap kirjoitti: "koko saunomisen idea oli mennyt kun tämä tuore nainenkin halusi päästä saunaan". Mikä se saunomisen idea sitten on, jos kaikki eivät edes sauno?
[/quote]
Mä olen joskus ollut ainoana naisena työpaikan saunaillassa lähinnä sillä periaattella, että en hemmetti jätä kivaa iltaa väliin vaan sen takia ettei kukaan muu nainen meidän miesvaltaiselta työpaikalta joko päässyt tai ollut kiinnostunut sillä kertaa. En välitä saunomisesta hirveästi muutenkaan saati sitten niiden äijien kanssa, ei ne siellä kaikki kerralla ole kuitenkaan joten juttelen niitten kanssa jotka on jo käyneet.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Mä olen joskus ollut ainoana naisena työpaikan saunaillassa lähinnä sillä periaattella, että en hemmetti jätä kivaa iltaa väliin vaan sen takia ettei kukaan muu nainen meidän miesvaltaiselta työpaikalta joko päässyt tai ollut kiinnostunut sillä kertaa. En välitä saunomisesta hirveästi muutenkaan saati sitten niiden äijien kanssa, ei ne siellä kaikki kerralla ole kuitenkaan joten juttelen niitten kanssa jotka on jo käyneet.
[/quote]Mutta miksi sen uuden tyttöystävän saunaanmenosta sitten nousi sellainen haloo, jos on ihan yhdentekevää, kuka saunoo ja kuka ei.
Siis kuulostaa, että se saunominen on juuri se juttu, miksi tyttöystävät eivät saisi tulla mukaan, mutta kuitenkin mukana on joku joka ei sauno.