Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mun kanssa kahville TÄNÄÄN? Pk-seutu

Vierailija
24.06.2015 |

Oon varmaan tosi sekaisin kun ees yritän, mutta nyt on olo että pakko päästä ulos ja tavata ihmisiä. Kaikki on vaan joko töissä tai lomalla. Argh.

Oon parinkympin paremmalla puolen.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeella jo kahviseuraa? Itse olen kahden vaiheilla... :D seura kelpaisi mutta sohva kutsuu myös. t. 23-v opiskelijatyttö

Vierailija
162/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:06"]88, laita mulle oikeesti postia!! :D Kuinka vanha lapsi sulla on nyt? Vauvakuumeilen tässä itsekin, niin voidaan keskustella vaippamerkeistä ja kurahaalareista. :D - Ap
[/quote]
Voin mä sun kanssa aikani kuluksi s-postitella, mutta poika on 9 kk ja klo 20 menee nukkumaan.

Olisi sekin - kaivelisin iltapuurot laukusta, istuttaisin yöpukuisen poikaraukan syöttötuoliin ja yrittäisin käydä järkevää keskustelua ennalta tuntemattoman ihmisen kanssa :D Hmh joo, muutama av-mamma seuraisi kiikareineen nurkkapöydästä kuinka sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

144, ei ole vielä. :D Joskin mietin että lähdenkö tänään enäää, mutta jos joku toinen päivä? :)

88, hei kyllä mulle sopii myös joskus toiste. :D Huomennakin saattaa olla joku vapaa rako.

Vierailija
164/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ihmiset ei kai enää uskalla lähteä tällaisiin :(
Lähtisin mielelläni AP:n kanssa kahville jos asuisin vielä Helsingissä!
Itse kävin nuorempana usein Demin miiteissä (joskus oli vain 1-2 tyyppiä) ja hauskaa oli aina, vaikka vain yhden kanssa ystävystyin ja tunnetaan edelleen.

Vierailija
165/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut löytää kahviseuraa esim Tinderistä, kunhan muistat laittaa että etsit vain kavereita?

Vierailija
166/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli paljon helpompaa.Soitti vaan 059 ja sopi treffit..

Vierailija
167/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mukava pistää pelkästään oma nenä välillä ulos ja käydä kahvilla. Nostele tätä ketjua joskus niin katsotaan jos uskaltaisin lähteä :) Keräilen rohkeutta. Lapsen identiteetin haluan kyllä suojata enkä ota häntä mukaan :)

Lähde ap yksin kahville ja pyydä joku viereisestä pöydästä samaan pöytään. Vai tulkittaisiinkohan se seuranhauksi :( En tiedä, olen ollut liian kauan poissa kentiltä.

Vierailija
168/168 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:41"]Olisi kyllä mukava pistää pelkästään oma nenä välillä ulos ja käydä kahvilla. Nostele tätä ketjua joskus niin katsotaan jos uskaltaisin lähteä :) Keräilen rohkeutta. Lapsen identiteetin haluan kyllä suojata enkä ota häntä mukaan :)

Lähde ap yksin kahville ja pyydä joku viereisestä pöydästä samaan pöytään. Vai tulkittaisiinkohan se seuranhauksi :( En tiedä, olen ollut liian kauan poissa kentiltä.
[/quote]
Tämä siis 88.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän