Joku mun kanssa kahville TÄNÄÄN? Pk-seutu
Oon varmaan tosi sekaisin kun ees yritän, mutta nyt on olo että pakko päästä ulos ja tavata ihmisiä. Kaikki on vaan joko töissä tai lomalla. Argh.
Oon parinkympin paremmalla puolen.
Kommentit (168)
Menkää ihmeessä joku ostattamaan ap:lla ruoat ja kahvit! Minä ainakin menisin, jos asuisin siellä suunnalla. Ja jos on terve heteromies, niin varmasti antaa lopuksi muutakin. ;) N24
N24, mie ajattelin mennä mutta aapeesta ei ole kuulunut mitään. ;_;
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:10"]N24, mie ajattelin mennä mutta aapeesta ei ole kuulunut mitään. ;_;
[/quote]
Jospa löysi vihdoin kaverin? Tai sitten luovutti ja häippäsi kun oli näin nössöä porukkaa :D
88
88, voipa tietysti olla näin :D 154 siis olen
N24,noita onnenonkijoita on tällä suunnalla liikaakin ja monelle kyllä ilmaset ruuat ja juomat kelpaa,mutta se heteromiesten-herkku jaetaan suurempitulosten kesken aivan toisessa pöydässä.
Ap kävi kahvilla, jee. :D Mutta käyn kurkkaamassa säpon, joku toinen päivä voi taas kahvitellakin.
Kävitkö yksin vai täältä jonkun kanssa?:D
Miten meni, oliko kivaa, tapaatteko vielä?
Referaattia treffatulta av-neidoltakin! Kiitos :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:47"]
Erään kanssa täältä. :D - Ap
[/quote]
En jostain syystä usko.
Oli kivaa, ja juttua riitti, ei tietoa näemmekö uudelleen (:
-"av-neito"
Joo, ei alkanut. Oli kyllä tosiaan ihan kivaa. :) - Ap
Toi oli jo niin epätoivoista, että tulisin, jos pääsisin. Tosin olisin varmaan liian vanha kääkkä seuraksi...
Moi! Uusi ihminen ois kiinnostunu, tällänen lapsen omistava 25 v nainen lähtis mielellään samanikäsen miekkosen kanssa kahveelle, pk-seudulta miekin! Mikä se sun säpo olikaa, en muista sitä eikä jaksa selailla sivuja! :D
Lapsi on lastenvahdilla koska tahdoin omaa aikaa mieheni kanssa, katottiin 1 leffa ja se lähti baariin ystäviensä kanssa, joten ois aikaa kahveelle tulla.