Joku mun kanssa kahville TÄNÄÄN? Pk-seutu
Oon varmaan tosi sekaisin kun ees yritän, mutta nyt on olo että pakko päästä ulos ja tavata ihmisiä. Kaikki on vaan joko töissä tai lomalla. Argh.
Oon parinkympin paremmalla puolen.
Kommentit (168)
88, ei haittaa yhtään vaikka oot ujo! Ihan oikeesti. :D Oon itekki ollut ujo ennen, mutta osaan kyllä keksiä ujollekin sopivia puheenaiheita ja oon kohtuu puhelias. Et menetä mitään jos kokeilet! - Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:38"]88, 64, anyone? Ei huvita olla kolmatta päivää enää himassa. - Ap
[/quote]
Miks oot ollu sisällä?
Kyllähän tällä tavalla voi saada melkoisen stalkkerin riesakseen. Kukaan ei takaa, että ap:llä on seurustelukumppani. Se voi olla vain silmänlumetta, jotta tyyppi tuntuisi luotettavammalta. Lisäksi tuo koira... Voi olla oikea seurankipeä mieskin, mutta voi olla muutakin.
106, koska mua ei suoraan sanottuna huvita mennä yksin mihinkään. :D Metsässä ollaan pyöritty, mutta sekin alkaa jo vähän kyllästyttää. - Ap
Ja miksi ap ei mene yksin kahville?
Ap, lähetkö koiralenkille joskus?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:36"]
Ehkä aaveellakin päästään joskus sellaiselle tasa-arvon tasolle, ettei kavereita etsivä mies ole automaattisesti pillun perässä?
54, liikun paljon luonnossa koiran kanssa ja kirjoitan. Olen vähän sellainen maailmanparantaja ja tykkään jutella kaikkea tosi mindfuckia ja outoa. :D Bustaajat bustaa.
[/quote]
No tää sopii niin moniin miehiin, myös kaikilla muilla tiedoilla mitä olet antanut, että ei ole mahdollista bustautua.
Laita aijjaa :seen kuva itsestäsi.Miksi et voisi? Et menetä mitään. Pidä vaikka kädessä lappua missä lukee "kahvi":D niin varmistat että et ota kuvaa google kuvahausta. Olisit luotettavampi.
Kuvan saa jokanen joka laittaa sitä postia. :D - Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:40"]88, ei haittaa yhtään vaikka oot ujo! Ihan oikeesti. :D Oon itekki ollut ujo ennen, mutta osaan kyllä keksiä ujollekin sopivia puheenaiheita ja oon kohtuu puhelias. Et menetä mitään jos kokeilet! - Ap
[/quote] Ei menetä mitään muuta kun neitsyyden.
111, tutut kyllä ovat jo tunnistaneet. :D
Kiva! Tänään en ehi, laitan ehkä sähköpostia joku päivä :) rajasaari?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:44"]Kuvan saa jokanen joka laittaa sitä postia. :D - Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:44"]Kuvan saa jokanen joka laittaa sitä postia. :D - Ap
[/quote]
Viitsitkö laittaa s postin ku en voi kelata taakseepäin sivuja;)
117, laita jo nyt, voin antaa sulle vaikka facenimen koska unohdan muuten. :D
Tuli hyvä mieli kun luki tätä ketjuja. Empijöille, niin kyllä riski että teidät pahoinpidellään/raiskataan/tapetaan on aika pieni jos olette jonnekin keskustan kahvilaan menossa :D
Ei muuta kuin avoimin mielin, tiedä vaikka olisi kuinka kivat rupattelut.
En tiedä olenko ainoa, mutta mä en todellakaan tykkäisi jos mun mies etsisi tällä palstalla kahviseuraa randomeista ihmisistä, joista kuitenkin 90% on naisia.
Eikö se sama riski, raiskaukseen tai tappoon, ole ihan muutenkin kaduilla liikkuessa? N42
88, 64, anyone? Ei huvita olla kolmatta päivää enää himassa. - Ap