Joku mun kanssa kahville TÄNÄÄN? Pk-seutu
Oon varmaan tosi sekaisin kun ees yritän, mutta nyt on olo että pakko päästä ulos ja tavata ihmisiä. Kaikki on vaan joko töissä tai lomalla. Argh.
Oon parinkympin paremmalla puolen.
Kommentit (168)
64, pistin sulle omasta henkkoht säpostani viestiä. Tuliko? - Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:20"]Mistäpäin tämä ville on?????? :D
[/quote]
Pk-seutu..kaks lasta..n 40v
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:21"]42v. yh-isä olis kans vailla säpinää pk-seudulta.
[/quote]
Voin tulla taksilla sua viihdyttää ;) t. Hullu
Nojust. Olisin 21 v. nainen ja ap vaikuttaa ihan mukavalta kaverilta, mutta en ikinä uskalla lähteä tällasiin mukaan. Ihan liian jännittävää.
Lol ap ei etsi mitään säpinää sitten, että jospa tekisitte vaikka oman keskustelun. :D
88, lähde ihmeessä! Tää ei oo yhtään jännittävää. :D Tuolla on vielä niin kiva ilmakin. ^^ Pistä mulle postia, niin katsotaan ainakin?
Ei tarvi,mä voin tulla hakee autolla.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:21"]42v. yh-isä olis kans vailla säpinää pk-seudulta. [/quote] Voin tulla taksilla sua viihdyttää ;) t. Hullu
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:25"]Nojust. Olisin 21 v. nainen ja ap vaikuttaa ihan mukavalta kaverilta, mutta en ikinä uskalla lähteä tällasiin mukaan. Ihan liian jännittävää.
[/quote]
Uskalla vaan! Jos se nimensä ja numeronsa antaa niin ei se sarjamurhaaja oo ;)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:27"]Ei tarvi,mä voin tulla hakee autolla.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:21"]42v. yh-isä olis kans vailla säpinää pk-seudulta. [/quote] Voin tulla taksilla sua viihdyttää ;) t. Hullu
[/quote]
[/quote]
Missä asut?
Ja hei julkisella paikalla kumminkin nähään. :D - Ap
Entä jos 88 ja 64 menisivät yhdessä?
Ja joo siis ei ongelmaa, kaverin saa ottaa mukaan. :D Koko keskustelun pointti oli se että oon nyt alkuviikon ollut koiran kanssa himassa kun kaikki kaverit on duunissa/matkoilla enkä jaksa enää ravata metsän ja kodin väliä.
88, pelasta mut tältä tylsyydeltä. :D 64 ei nimittäin enää vastannut tai saanut postejani.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:30"]Idässä.
lukaskuulet@luukku.com
[/quote]
Hhmmm..tääkin hullu asuu idässä...
Sehän on hyvä vaan.. ;)
Paa tonne meiliin vähän infoo,niin sitä vois keksii jotain jännää tähän tylsyyteen.
Nyt pitää oikeesti lähteä jos meinaa tulla. :D - Ap
Tässä nainen 54 v, hei kaikille!
Tässä ketjussa on aivan loistavaa huomata se, että parikymppiset tytöt eivät uskalla lähteä tuikituntemattoman mukaan kahville edes julkiselle paikalle. Viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet ihmiset varuilleen, kenties.
Kuitenkaan en kovin epäile ap:n tarkoitusperiä, tai siis sitä, että tänään hän on vain vailla kahvikumppania. Mistä sitä tietää, jos kolahtaakin kunnolla, vaikkei olisi tarkoituskaan ja nykyinen seurustelukumppani jää. Mutta sehän on sitten niin tarkoitettu. :)
Toivottavasti kaveri löytyy ja kumpikin on tyytyväisiä. Tsemppiä! :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:25"]Nojust. Olisin 21 v. nainen ja ap vaikuttaa ihan mukavalta kaverilta, mutta en ikinä uskalla lähteä tällasiin mukaan. Ihan liian jännittävää.
[/quote]
Uskalla vaan! Jos se nimensä ja numeronsa antaa niin ei se sarjamurhaaja oo ;)
[/quote]
Emmä sarjamurhaajaa pelkääkään kun tää ois jo ehkä vähän hölmö tapa etsiä murhattavaa. Mutta hermostuttais tavata uusi ihminen tälleen netin kautta, menisin varmaan ihan lukkoon :D
Lipittäisin kahvia lautasliinan takana ja ap:lla ois enemmän seuraa kasasta kiviäkin kuin minusta :D Normaalisti en ole ujo, mutta tätä siirtoa pitäis jahkailla ensin pari päivää.
42v. yh-isä olis kans vailla säpinää pk-seudulta.