Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
901/930 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex majaili pääasiassa minun luonani, mutta ei virallisesti. Olin töissä n. tunnin matkan päässä (kahdella busilla kulkeminen) Hän oli mennyt tupakalle ulos ja unohti avaimen sisälle, lukitsi itsensä ulos. Huoltomies ei voinut avata kun asunto oli minun nimissäni. Ex soitti minulle raivoten, että tähän he l vetin kusiseen hometaloon ei astu ikinä enää jalallaankaan ja minun pitää heti lähteä avaamaan hänelle ovi. Selitin, että vaikka heti lähtisin, matkaan menisi se tunti + siitä pysäkiltä n. 20 min. Silloin oli talvi ja päiväsaika, joten rapun ovi oli kuitenkin auki. Oli minun vikani, että kusisen hometalon asuntojen ovia saanut käsin vääntämällä auki. Yritti kyllä jollain saksilla tms. mitkä löysi kellarista (oven lukko oli rikki) ja jätti kivat jäljet oveen.

Vierailija
902/930 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni suuttui kamalasti kun 4v lapseni (olimme uusperhe joten exä oli hänelle äitipuoli) rikkoi vahingossa 2v pikkusiskonsa (minun + vaimon yhteinen lapsi) uusimman lelun. Alkoi huutamaan järjettömällä raivolla lapselleni ja minulle. Oli exä hyvin pian sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/930 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä pettänyt exääni, mutta hänen mustasukkaisuutensa oli sairainta mahdollista laatua. Omistin sinisen polkupyörän mutta ex oli vakuuttunut että omistin salaa myös punaisen pyörän, jolla teen pettämisreissuja. Äijällä viirasi pahasti päästä. Lisäksi hän näki kaksoisolentojani milloin missäkin paikoissa joita lähellä en ollut käynytkään. 

Vierailija
904/930 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli.

Vierailija
905/930 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex majaili pääasiassa minun luonani, mutta ei virallisesti. Olin töissä n. tunnin matkan päässä (kahdella busilla kulkeminen) Hän oli mennyt tupakalle ulos ja unohti avaimen sisälle, lukitsi itsensä ulos. Huoltomies ei voinut avata kun asunto oli minun nimissäni. Ex soitti minulle raivoten, että tähän he l vetin kusiseen hometaloon ei astu ikinä enää jalallaankaan ja minun pitää heti lähteä avaamaan hänelle ovi. Selitin, että vaikka heti lähtisin, matkaan menisi se tunti + siitä pysäkiltä n. 20 min. Silloin oli talvi ja päiväsaika, joten rapun ovi oli kuitenkin auki. Oli minun vikani, että kusisen hometalon asuntojen ovia saanut käsin vääntämällä auki. Yritti kyllä jollain saksilla tms. mitkä löysi kellarista (oven lukko oli rikki) ja jätti kivat jäljet oveen.

Ihmiset, jotka käyttävät sanaa "kusinen" tulee kiertää kaukaa.

Vierailija
906/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen äiti osti hänelle syntymäpäivälahjaksi partaveden. Myöhemmin kehuin tuoksua hyväksi. Ex oli ilmeisesti jossain aineissa, mutta alkoi vainoharhailla, että minulla ja hänen äidillään on ollut yhteinen suunnitelma saada tällä partaveden tuoksulla karkoitettua muut naiset hänen ympäriltään.

Vierailija
907/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni suuttui siitä, etten alkanut hänen kanssaan uskoa jokaista salaliittoteoriaa, joita koronan aikana löysi internetsin "tutkimussivuiltaan". Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi väittää että maapallo on litteä ja olen tyhmä kun en uskonut häntä vaan valitsin uskoa fysiikkaa ja tiedettä.

Okei tuo ei kyllä ollut pieni juttu, kun suhdekin siihen päättyi.

Pieniä syitä? Ostin verhot asuntoomme, kun kadulta näki sisälle illalla. Kuulemma valtasin taloa tarkoituksellisesti itselleni ostelemalla tavaroita häneltä kysymättä.

Vierailija
908/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisin liian isoon ääneen väärässä kohtaa. Joskus hengästyessäni tasaan hengitystä ja vedän syvään sisään henkeä, ja juuri kyseisessä tilanteessa se synnyttikin puolisossani ajatuksen siitä, että reagoin keskusteluumme häntä ja hänen mielipiteitään ja olemassa oloaan vähättelevästi. Oli taas selitteleminen.

Pari kertaa on tullut sanomista siitä että olen laittanut haarukat ja veitset eri lokeroihin aterinlaatikossa, sekä siitä että laitoin leipälaatikon (tyhjänä) pois pöydältä. Hän kokee että koska en kysele hänen mielipidettään pikku asioissakin, en arvosta häntä eikä hän koe itseään tarpeelliseksi.

Vierailija
909/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymystä.

Olin silloisen miesystäväni kanssa juuri laskeutunut Teneriffalle ja nousimme seisomaan. Hymyilin koska olin iloinen. Mies kysyi kenelle hymyilin, vastasin en kenellekään. Hän päätteli, että hymyilen toiselle miehelle, joka seisoi käytävällä.  Tästä se riemu repesi - tosin vasta hotellihuoneessa, jossa sain kuulla kunniani.

Tuolloin minulla oli vielä ruusunpunaiset silmälasit enkä nähnyt miesystäväni narsistisuutta. Hän siis oli (ja varmasti on vieläkin) narsisti. Kauheeta kun tätäkin kirjoittaessa iho menee kananlihalle!! Tästä on aikaa jo yli 20 vuotta mutta suhde oli elämäni pahin virhe.

Tämä kuulostaa mustasukkaisuudelta, ei narsismilta.

Vierailija
910/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan, erään exän kanssa olimme samassa työpaikassa. Olin nuori, duunikaverit olivat kaikki yli 20 vanhempia. Kävin ruokatunnilla ulkona tupakalla, naiset istuivat kivillä ja minä ja miehet seisoimme. Exä näki sisältä ikkunasta, että olin tupakalla miesten kanssa. Siitä nousi hirveä haloo.

Samainen exä sanoi, että hakkaisi minut, jos olisin lähellä, kun kerroin hänelle polttaneeni tupakan (olin ollut vähän aikaa polttamatta) kotikaupungissa käydessäni. (Joo tupakointi on vaarallista enkä ole polttanut vuosikausiin.)

Toinen exä sai raivarin, kun tuli kotiin töistä (olin äitiyslomalla vauvan kanssa) ja tiskipöydällä oli 2 lautasta ja 2 lasia. Oli kuulemma joku käynyt kylässä. - Olivat hänen ja minun edellispäiväiset astiat, en ollut ehtinyt tiskata.

Vierailija
911/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi valittamaan näkkileivän syönnistä. Siitä kun tulee muruja.

Viikon kulttua tästä söinkin näkkärini jo toisessa osotteessa. Toista siivousfriikkiä en enää koskaan tapaillut saati elänyt sellaisen kanssa. Silti asunto on ihan siistinä pysynyt.

Vierailija
912/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooltaan pienin oli varmaan käytetty kortsu vessan roskiksessa. 

Vierailija
913/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin polvilleni talvella matkalla kotoa bussipysäkille. Illalla kotona hirveä metakka kun polvet mustelmilla ja hiertyneet. Tokihan olin paneskellut vieraan miehen kanssa koko päivän kontillani, koska farkut olivat ehjät ja puhtaat. Exä oli muutenkin sellainen että jos hän mielessään jotakin päätti, se oli myös hänen totuus ja oikein oiva keino alistaa toinen selkä seinää vasten. Onneksi oma selkäranka viimein löytyi ja lähdin.

Vierailija
914/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni suuttui siitä, etten alkanut hänen kanssaan uskoa jokaista salaliittoteoriaa, joita koronan aikana löysi internetsin "tutkimussivuiltaan". Lopetin suhteen siinä vaiheessa, kun hän alkoi väittää että maapallo on litteä ja olen tyhmä kun en uskonut häntä vaan valitsin uskoa fysiikkaa ja tiedettä.

Pieniä syitä? Ostin verhot asuntoomme, kun kadulta näki sisälle illalla. Kuulemma valtasin taloa tarkoituksellisesti itselleni ostelemalla tavaroita häneltä kysymättä.

Kuulostaa niin tutulta! Eksäni oli näreissään kun en rajoittanut elämääni ja lähtenyt mukaan 5G säteily pelkoon vaan suhtauduin asiaan neutraalisti. Hänen mielestään minulla olisi liikaa valtaa jos omistaisin yhteisen kotimme huonekaluja - sängyn tai sohvan.

Vierailija
915/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava ketju, huh huh.

Vierailija
916/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jouduin sairaalaan.

Vierailija
917/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui, kun sanoin hänen autoa meidän autoksi.

Vierailija
918/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta! Eksäni oli näreissään kun en rajoittanut elämääni ja lähtenyt mukaan 5G säteily pelkoon vaan suhtauduin asiaan neutraalisti. Hänen mielestään minulla olisi liikaa valtaa jos omistaisin yhteisen kotimme huonekaluja - sängyn tai sohvan.

Todellakin tuttua! Meillä piti hillota nurkissa joka ikistä eksän rikkinäistä jalkalamppua, risaa cd-tornia ja reikäistä lack-pöytää "jotta on molempien kalusteita yhtä paljon". Nuo ostetut verhot sitten rikkoivat tämän tasapainon. Ei itse ostanut ikinä mitään kotiimme, joten minäkään en olisi saanut. Että kotona pitää kysyä mieheltä lupa, jos vaimo ostaa esim. uuden kahvinkeittimen. Eikä sitä lupaa siis olisi saanut, joten ostin ja tuli tappelua siitäkin.

Ruuat ostin toki minä, koska eksällä ei ollut varaa. Paitsi kaljat osti itse eikä niitä saanut muut juoda.

Onkohan se joku epäluuloinen mielenlaatu, joka ajaa sekä salaliittoteorioihin että tuollaiseen ihme rajojen vetelyyn. Ei ollut kertaakaan suhteessa sellainen tunne, että oltaisiin oltu samassa veneessä.

Vierailija
919/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
920/930 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala kun hirnun noille "miehille" jotka on mustasukkaisia tamponeille, pyörän satuloille ja tyynyille :D miten huono itsetunto pitää olla tuollaisilla. Vaikka ei varmaan kyseisellä hetkellä ollutkaan näille naisille kivaa.

Onkohan naiset mustasukkaisia miesten keinovaginoille? Kun näistä ei koskaan edes puhuta missään, niin täytyy kai sen olla aikamoinen nega.

Vaimo flippas totaalisesti kun löysi :) petin ja olin limainen jne ja seksiä ei herunut enää kuukausiin kun ei ole mikään muu kuin se mielessä. Ja toki vaimon piti kavereiden mielipide kysyä myös asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän