Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (962)
Kerroin että toiseksi nimeksi oli suunniteltu antaa sama nimi kuin hänen isänsä toinen nimi oli. Hirveet kilarit. Syy: en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että toiseksi nimeksi oli suunniteltu antaa sama nimi kuin hänen isänsä toinen nimi oli. Hirveet kilarit. Syy: en tiedä.
Hän tietää lapsen olevan isänsä siittämä ja se harmittaa.
Mies suuttui kun laitoin kumisaappaat jalkaan ilman sukkia. Motkotti vieressä niin kauan etten jaksanut enää kuunnella ja laitoin sitten ne sukat. Sanoi vielä, että kumma kun ei tottele.
Siitä, että kysyin häneltä mitä kello on.
Olimme Hesessä syömässä ja hymyilin taaperolle viereisessä pöydässä,exä ryntäsi ulos ja luulin että röökille mutta lähtikin kotiin. Koska kuulemma viereiset pöydät kiinnosti enemmän kuin hän!
Vierailija kirjoitti:
Ex-poikaystävä veti herneet nenään, kun tuli hakemaan minua ja olin valmiiksi ulkona odottamassa. Raivosi, että yritän kuulemma tahallaan tehdä hänelle pahan olon sillä, että olen mukana joutunut odottamaan häntä. Ehdin seistä siinä noin kolme minuuttia ennen hänen saapumistaan. Reuhasi niin, että lopulta potki minut ulos autosta ja käski kävellä juna-asemalle (jolle oli siis minua viemässä). Myöhästyin junasta, koska en ehtinyt enää bussiin. Oli vissiin ollut hermo kireällä koko päivän ja odotti vain sitä hetkeä, että pääsi purkamaan pahaa oloaan minuun. K*sipää.
Luulisi että kuka tahansa mies olisi vain ikionnellinen, kun nainen on kerrankin ajoissa!
Exä suuttui ja mökötti koko päivän kun eräissä juhlissa takavuosina kamera meni rikki eikä oltu otettu siellä kuin vasta pari kuvaa. Satuin mainitsemaan asiasta ex-anopille. En olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin kerrostalon alaovea auki rollaattorin kanssa kulkevalle naapurille kun satuttiin siihen samaan aikaan, ja ex-mies syytti tämän perusteella, että minulla on varmasti suhde tämän eläkeikäisen miehen kanssa.
Aspergerius kulkee myös näissä teidän kommenteissa toisinpäin. Ehkäpä mies vain heitti huulta hymy huulillaan ja vinkeä ilme silmissään kanssasi ja sinä otit kaiken kirjaimellisesti?
Keittiöpsykologialla ei kannsttaisi diagnosoida ketään.
Kiitos tämän ketjun nostosta ja kiitos nauruista, vaikka oikeasti tapahtumat ovat todella surullisia. Olen juuri päässyt tällaisesta suhteesta pois jossa minulle suututtiin lähes päivittäin. Vielä en uskalla kirjoittaa enempää, mutta ehkä joku päivä ei tunnu enää niin pahalta...
Tiputin hedelmäsiivun exän olutlasiin ja hän käveli ulos baarista. Silloin asia tuntui pieneltä, mutta nykyään ymmärrän, että kyllähän se mahtoi ärsyttää. En ole myöhemmille kumppaneille tehnyt enää samoin, enkä typeriä pikkujäyniä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olimme pussikaljalla exäni ja erään kaverini kanssa. Kaveri oli ostanut uutta siiderimakua ja maistoin ottamalla pikku huikan kaverini tölkistä, mies kilahti ja huusi ettei ikinä enää suutele minua kun suuni on tautinen sekä lähti aikansa raivottuaan baariin. Aamulla ei muistanut mitään ja selitti kännihöpinäksi.
Kaverillani ei siis ole mitään tauteja, ei edes huuliherpestä mikä olisi voinut tarttua minuun .D
Miten voi tietää onko tauteja vai ei.
Aviomiehelläni on sellainen tapa, että varsinkin kun ollaan jossain matkoilla, niin hän itse hukkaa omaisuuttaan ja sitten alkaa raivoamaan, että joku muu on mukamas hukannut sen. Useamman kerran koko porukka on joutunut etsimään t-paitaa tai käsineitä, jotka sitten löytyneet esim auton hanskalokerosta tai hänen reppunsa pohjalta koska on itse laittanut sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Siis ette suunnittele lapsen nimeä yhdessä vaan kerrot hänelle mitä oli suunniteltu?
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
Tästä voisi arvata sukupuolet.
Jos mies hermostuu noin pienestä ei ole AVIOMIES-ainesta, kuvitelkaa lasten kanssa!
Siitä kun tein äitienpäiväkorttia omalle äidilleni. Ei kuulemma olisi saanut, koska hänen molemmat vanhempansa olivat kuolleet jo silloin kun hän on ollut lapsi, ja olin niin itsekäs ja ajattelematon kun kehtasin askarrella äitienpäiväkorttia kotona.
Jättäkää tommoset raivo-kusipäät jotka ei mitään kestä!
Hyvä äiti ei anna lapselle aikuisten protskuruokia. Eikö ole aivoja.