Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Kilahti, kun kauppakassini sisälsi muutakin kuin maitopurkin. Kuten leipää, leivänpäällisiä ja ruokatarpeita, että voisi lämpimän ruuan tehdä. Eipä hänellä ollut niissä penniäkään kiinni, ihan omilla rahoillani ne ostin. Mutta suurin syypää olin minä, sillä olin alunperin sanonut kauppaan lähtiessä, että vain maito on lopussa. Ei ollut silloin puhetta että se hänen niin suuresti rakastamansa leipäkin oli loppu, joten olisi pitänyt hakea se leipä kuulemma myöhemmin/ erikseen kaupasta.
Kysyin exältä kauppaan lähtiessä onko toiveita. Totesi että "kunhan jotain ruokaa tuot".
Tulin kotiin kolmen kassin kanssa täynnä ruokatarvikkeita. Mies tonki kassit ja hermostui kun "eihän täällä ole mitään syötävää"(?!?)
Mökötti sen illan sit syömättä :D seuraavana päivänä kelpasi ne edellispäivän ruuat mitä olin tehnyt kassien aineksista.
On se miehenkin mieli joskus herkillä :D
Mies yritti täyttää sanaristikkoa. Vihjeenä oli mies niin kuin pilari. Kysyttäessä ehdotin Ilari.
Ei muuta tarvittu raivarin saamiseen. Mulla ei kuulemma ole muuta tekemistä kun olla koko ajan vittuilemassa. Miehen toinen nimi on Ilari.
Nuorina opiskelijoina teimme läksyjä eri huoneissa. Juoksin katsomaan, mitä hänelle oli tapahtunut, kun kuulin kauheaa huutoa ja kiroilua. Kynä oli pudonnut.
Raivostui siitä kun kielsin pesemästä värillistä pyykkiä valkopesuaineella. Myöhemmin vielä sanoi, että ensi kerralla vetää pataan. Hetken päästä vielä haukkui minut, että minulla ei ole oikeutta valittaa pesuaineen käytöstä koska hänen ystävänsä on saanut vakavan syövän. Ei ollut tästä minulle aikaisemmin maininnut. Olisi pitänyt poistua jo siinä vaiheessa kuvioista lopullisesta. Sain vielä nauttia muutaman kerran hänen käytöksestään, joka muuttui vain hullummaksi.
Asumme rivitalon kauimmaisessa päädyssä,Yleensä minä suoritan koiran aamupissatukset (tukka pystyssä, pyjama päällä, kulahtanut takki jne-ulkoinen habitus muistuttaa siis linnunpelätintä)
Erään kerran mies vei aamulla koiran ulos ja samana aamuna tumma kuin ukkospilvi: koira oli halunnut haistella erään asunnon pihaa. Asunnossa asui nuorehko sinkkumies. Mieheni päätelmä: käyn panettamassa itseäni aamuisin ko. asunnosssa
Vierailija kirjoitti:
Ex kilahti siitä, ettei veljeni puhelinnumero ollut tallennettuna muotoon "Veljeni Jesse" tai "Jesse-veli" tms. Pelkkä Jesse kun oli aivan liian epäilyttävää, eikä kuulema kukaan nimeä sisaruksiaan etunimellä omaan puhelimeensa..
Mies oli käymässä luonani. Aiemmin oli ollut puhetta, että menen samana iltana käymään veljeni luona. Laitoin veljelle whatsapissa ääniviestin, että tulen klo xx. Laitoin puhelimen pöydälle, menin vessaan, ja kohta mies alkaakin hakata täysillä vessan ovea, että kuka v*ttu on Jesse ja ootko menossa panemaan sitä?! Avasin vessan oven, ja samalla sekunnilla mies alkaa puhua puhelimeen, minun puhelimeeni. Tai oikeammin huutaa, että kuka v*ttu siellä on ja miks vokottelet mun muijaa jne. Veli oli siis vastannut viestiini yksinkertaisesti "Ok", mies oli nähnyt viestin, ja kun lähettäjänä totta tosiaan oli Jesse, eikä velipoika, se riitti räjäyttämään pankin. Vastaus viestiini oli tullut niin nopeasti, ettei puhelimen näyttö ollut ehtinyt mennä lukkoon, joten tämä riemuidioottihan toki päätti soittaa tälle "toiselle miehelle jota pyöritän."
Samana päivänä miehestä tuli ex. En edes halua ajatella miten pahaksi tilanne olisi voinut edetä. Epäonninen veljeni ei onneksi saanut pahemmin traumoja :D
Olikohan tällä tyypillä itsellään numerot tallennettu oikeaoppisesti sisareni Laura ja Eila-mummoni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kilahti siitä, ettei veljeni puhelinnumero ollut tallennettuna muotoon "Veljeni Jesse" tai "Jesse-veli" tms. Pelkkä Jesse kun oli aivan liian epäilyttävää, eikä kuulema kukaan nimeä sisaruksiaan etunimellä omaan puhelimeensa..
Mies oli käymässä luonani. Aiemmin oli ollut puhetta, että menen samana iltana käymään veljeni luona. Laitoin veljelle whatsapissa ääniviestin, että tulen klo xx. Laitoin puhelimen pöydälle, menin vessaan, ja kohta mies alkaakin hakata täysillä vessan ovea, että kuka v*ttu on Jesse ja ootko menossa panemaan sitä?! Avasin vessan oven, ja samalla sekunnilla mies alkaa puhua puhelimeen, minun puhelimeeni. Tai oikeammin huutaa, että kuka v*ttu siellä on ja miks vokottelet mun muijaa jne. Veli oli siis vastannut viestiini yksinkertaisesti "Ok", mies oli nähnyt viestin, ja kun lähettäjänä totta tosiaan oli Jesse, eikä velipoika, se riitti räjäyttämään pankin. Vastaus viestiini oli tullut niin nopeasti, ettei puhelimen näyttö ollut ehtinyt mennä lukkoon, joten tämä riemuidioottihan toki päätti soittaa tälle "toiselle miehelle jota pyöritän."
Samana päivänä miehestä tuli ex. En edes halua ajatella miten pahaksi tilanne olisi voinut edetä. Epäonninen veljeni ei onneksi saanut pahemmin traumoja :DOlikohan tällä tyypillä itsellään numerot tallennettu oikeaoppisesti sisareni Laura ja Eila-mummoni?
Muutenkin ihan älytön ajatuksenkulku. Ajatuksena siis on, että miltä yhteystietolista näyttää toisten silmissä, kun pitää selvennellä kuka on kuka. (Itseä varten tuskin tarvitsee tarkentaa, että niin tämä Jesse on siis veljeni, älä vain luule mitään muuta.)
Mutta oikeastihan tuo taisi olla vain hätäpäinen yritys vierittää syyllisyys jollain tavalla toiselle, kun itse oli mennyt erehtymään ja nolaamaan itsensä.
Isäni täytti tasavuosia ja järjesti juhlat. Juhlapäivä vain sattui olemaan sellainen ettei mies voinut osallistua joten menin kaksin lapsen kanssa ja koska asuvat kaukana jäimme sovitusti yöksi. Mies oli aivan hiilenä asiasta, kuulemma oli tarkoituksella valittu tuo päivä kun hän ei päässyt. Syynä kuulemma oli että vanhempani olivat järkänneet minulle jonkun adoniksen panokaveriksi... Mies soitteli noin puolen tunnin välein ja tivasi ketä paikalla oli ja mitä tein. Oli sitten lietsonut itsensä sellaiseen kiukkuun että kylässä poikennut äitinsäkin säikähti eikä uskaltanut eteistä pidemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttökaveri heräsi keskellä yötä eikä vissiin saanut enää nukahdettua. Suuttui siitä ja herätti minut läimäisemällä kasvoille. Olin ihan sekaisin ja hoomoilasena, että mitä tässä juuri tapahtui. Ex huusi ja kiljui ja haistatteli minulle, koska aiheutin hänelle tahallani pahaa oloa. Jäi epäselväksi, että mitä minä siinä tilanteessa tein, mutta viddu että tuo akka oli hullu.
Ootko ihan varma että aiemmin päivällä/aiemmin olit tehnyt jotain pahaa exällesi? Ei kukaan nukkumalla kukaan aiheutta kenellekään pahaa oloa, mutta esim jos olit tehnyt exällesi jotain esim edeltävänä päivänä --> exä ei saanut unta kun se ahdisti häntä --> suuttui sinulle. Jätät tästä exän näkökulman kokonaan pois ja aiheutit vaan jotain mystistä pahaa oloa. Mutta terveessä suhteessa kuuluu selvittää mistä paha olo toiselle aiheutuu, jos toisella on paha olo. Vaikutat itsekin aika epäempaattiselta, jos et oikeasti tiedä mistä exälle aiheuttamasi pahaolo johtui
Ex suuttui kun sain paniikkikohtauksen. "Mee vaikka johonkin hoitoon", sanoi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttökaveri heräsi keskellä yötä eikä vissiin saanut enää nukahdettua. Suuttui siitä ja herätti minut läimäisemällä kasvoille. Olin ihan sekaisin ja hoomoilasena, että mitä tässä juuri tapahtui. Ex huusi ja kiljui ja haistatteli minulle, koska aiheutin hänelle tahallani pahaa oloa. Jäi epäselväksi, että mitä minä siinä tilanteessa tein, mutta viddu että tuo akka oli hullu.
Ootko ihan varma että aiemmin päivällä/aiemmin olit tehnyt jotain pahaa exällesi? Ei kukaan nukkumalla kukaan aiheutta kenellekään pahaa oloa, mutta esim jos olit tehnyt exällesi jotain esim edeltävänä päivänä --> exä ei saanut unta kun se ahdisti häntä --> suuttui sinulle. Jätät tästä exän näkökulman kokonaan pois ja aiheutit vaan jotain mystistä pahaa oloa. Mutta terveessä suhteessa kuuluu selvittää mistä paha olo toiselle aiheutuu, jos toisella on paha olo. Vaikutat itsekin aika epäempaattiselta, jos et oikeasti tiedä mistä exälle aiheuttamasi pahaolo johtui
Itsekin olen joskus suuttunut exälle keskellä yötä (mutta en koskaan läpsiny!). Suutuin siksi koska exä oli pihdannut kuukausia seksiä, pakottanut minulle kierukan mitä en halunnut(yritti käyttää verukkeena että sitten saat seksiä kun laitat sen, mutta seksiä olikin vaan vähemmän kun laitoin kierukan) ja sinä iltana ei suostunut edes ottamaan haliin ennen nukahtamista, joka oli tosi ahdistavaa. Niin jos olet tehnyt jotain vastaavaa exällesi ja kiistät kaiken niin en ihmettele jos suuttui. (Tosin läpsimistä ei oikeuta mikään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex sai mustasukkaisuuskohtauksen tampoonien käytöstä. Hän oli aivan varma, että saan seksuaalista mielihyvää tampoonista. Kohtauksen aikana ex raivosi ja demonstroi kiemurtelemalla(!) miten hyvältä se tampooni tuntuu. Toinen mistä ex sai kohtauksen oli, kun minulla oli kuukautiset lopuillaan ja vuotoa ei ollut koko päivänä. Illalla harrastimme seksiä ja vuoto alkoi uudestaan. Ex rauvosi, että valehtelen ja ettei kuukautiset voi alkaa uudestaan jos ne ovat jo päättyneet. Exälle ei edes ollut ongelma harrastaa seksiä kuukautisten aikaan vaan se oli normaalia, mutta jostain syystä raivokohtaus alkoi siitä, että yritän huijata häntä, että kuukautiset voisivat loppua ja alkaa uudestaan seksin seurauksena. Todellakin ex.
pelottavan tuttu kuvaus. Onkohan meillä ollut sama ex. En saanut myöskään ajaa polkupyörää koska minulla oli "liian kiihottunut ilme" Kun satula muka hieroo klitoristani. Kuitenkin sänkypuuhissa väitti, että naisella ei edes ole mitään klitoristani vaan se on rupi :D kieltäytyi koskemasta siihen.
Apua! Ei sais nauraa, mutta ulvon naurusta!!! Minkälaisella ilmeellä ajat sitä pyörää 🤭 ja tää rupi on kyllä paras juttu ikinä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa amatööripsykologiaa ja syyllistämistä!
'Veljeni seurusteli aikoinaan tuollaisen kahjon naisen kanssa, tämä saattoi keskellä yötä herättää' veljeni läpsien ja huutaen ja estäen nukahtamasta uudelleen. Muistan kun olimme risteilyllä kolmestaan ja herättiin veljen kanssa aamu viideltä kun tämä nainen hakkasi veljeä tyynyllä naamaan, itki ja huusi miten me "olemme hirviöitä eikä omena ole puusta kauan tippunut!" Mitä kovemmin koetin kysyä mikä hätä, sitä pahempi huuto . Kun veli koetti tuskastuneena lähteä tupakalle, nainen otti hänen kenkänsä.
Ilta ja yö olivat menneet hyvin, oltiin oltu yökerhossa ja kaikilla oli ollut mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa amatööripsykologiaa ja syyllistämistä!
'Veljeni seurusteli aikoinaan tuollaisen kahjon naisen kanssa, tämä saattoi keskellä yötä herättää' veljeni läpsien ja huutaen ja estäen nukahtamasta uudelleen. Muistan kun olimme risteilyllä kolmestaan ja herättiin veljen kanssa aamu viideltä kun tämä nainen hakkasi veljeä tyynyllä naamaan, itki ja huusi miten me "olemme hirviöitä eikä omena ole puusta kauan tippunut!" Mitä kovemmin koetin kysyä mikä hätä, sitä pahempi huuto . Kun veli koetti tuskastuneena lähteä tupakalle, nainen otti hänen kenkänsä.
Ilta ja yö olivat menneet hyvin, oltiin oltu yökerhossa ja kaikilla oli ollut mukavaa.
No siis voi olla että tuo nainen oli täysin kahjo, tai voi olla että viestin jättänyt mies on jättänyt kertomatta omaa osuuttaan asioihin. Emme voi tietää. On suhteita missä on Amber heardin tyylisiä täysin kahjoja, jotka vaan riehuu ja satuttaa. Ja on suhteita missä toinen on esim passsiivis agressiivinen/pettää/kiistää kaiken mitä itse tekee väärin, ja kun toinen reagoi ja suuttuu niin toinen syyttää toista hulluksi. Emme voi tietää kumpi tässä on kyseessä.
Nukahdin leffaa katsoessa, mies kaatoi pussillisen sipsejä päähäni ja huusi otsasuoni tykyttäen. En kuulemma rakasta kun nukun! Koetin lähteä omaan kotiini jolloin mies nappasi takkini ja toisen kenkäni huutaen, sä et mee mihinkään! Minulla oli onneksi laukkuni kuitenkin ja juoksin sukkasillani autoon (mies asui rivarissa, parkkipaikka oli oven lähellä). Aamulla mies laittoi tyynenä viestin että tuu kulta aamukahville, teen lettuja. Ihmetteli kovin kun vastasin etten uskalla ja etten tiedä ,haluanko enää seurustella. Vähätteli yön tapahtumia ja väitti että olin itse unissani osunut siihen sipsipussiin, herännyt ja pelästynyt! Mitään huutamista ei muistanut ollenkaan eikä takkini piilottelua, olin kuulemma sairas ja harhainen.
Ex-mies raivostui kun sai tietää, että toinen nimeni on sellainen nimi mistä hän ei pitänyt ja varsinkin siitä, että minä pidän siitä nimestä varsinkin siksi, että se on erään isovanhempani etunimi. Hän raivosi siitä, että miten minulla voi olla sellainen nimi, mistä hän ei voi pitää. Sitä kun eivät vanhempani tietenkään olleet aikoinaan minulle nimeä valitessaan voineet tietää, että kyseinen henkilö ei pidä siitä nimestä ja vaikka olisivatkin tietenneet, niin miksi heidän olisi minulle pitänyt valita sellainen nimi, minkä ex olisi hyväksynyt? Ei ihme, että tuo ex on nyt ex, hän kun oli ilmiselvä narsisti tai muuten luonnehäiriöinen. Se muuten oli alunperin hän, joka lopetti seurustelun mutta yritti kuukausikaupalla ottaa sen jälkeen montaa kertaa päivässä yhteyttä ja raivosi esimerkiksi sähköpostissa, että minun täytyy vastata hänen viesteihinsä. Narsistit kun eivät selvästikään hyväksy sitä, että joku ei suostu enää olemaan heidän käytettävisään.
Ex viime vuonna raivostui siitä kun join omia itse ostamiani vichy pulloja MINUN kesämökilläni. Olisi pitänyt kuulemma lupa pyytää häneltä juomiseen vaikkei hän todellakaan itse pyytänyt minulta lupaa kun joi mun ostamiani vichyjä. On syystäkin ex. Oli niin saita ja kontrollifriikki että ei mitään rajaa. Tuo oli vain pienin asia mitä teki, mutta tuli tässä mieleen kun join äsken aamulenkin jälkeen vichyä mökilläni.
Voitin kerran vuosia sitten kaupan arvonnassa jouluruokia. Ex-mies alkoi huutamaan että olen sika ja lehmä ja ahne koska kaikki on aina pakko lokkia.
Oltiin molemmat persaukisia silloin rahan puolesta joten tuo voitto tuli tarpeeseen että saatiin joulu laitettua, muuten oltaisiin syötä makaronia tai hernaria tai jotain muuta halpismättöä.
Pidin kissaani sylissä ja paapoin, mies alkoi ulista että pidän kissaani tärkeempänä kuin sitä.
Herranjestas 😯
Miltä kaikelta säästyitkään kun tajusit lähteä heti