Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Kävelin seksin jälkeen alasti pissalle. Omassa kodissani. Oli eka ja vika seksikerta sen miehen kanssa,suhde oli sitten siinä.
Pierasin kovaan ääneen,kuulemma tosi epänaisellista ja ällöttävää ja mielikuva musta muuttui täysin. T,rupsutin.
kävin pari kertaa vieraissa kun panetti ja kundilla ei pysynyt ylhäällä
mark kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
En usko että kukaan hermostuu noin pienestä eikä suuttuminen tai eri mieltä oleminen tai se ettei halua seurustella teidän kanssanne tarkoita että joku on narsisti.
Se ranskalainen oli viimeinen pisara jossain isossa laarissa jonka olet täyttänyt pikkuhiljaa ehkä eri asioilla tai samoilla. Tiedän sellaisia ihmisiä joita varoitellaan monta kertaa jostain että älä tee noin minulle en pidä siitä henkilön silti jatkaessa samaa rataa ja sitten kun toinen lopulta hermostuu kunnolla toinen ihmettelee että mistä tämä nyt tuli.
Tunneälykkyys pitää olla aika alhainen jos ei ymmärrä puhetta. Ei tarkoitta ei. Lopeta tarkoittaa lopeta. En pidä siitä tarkoittaa ettei pidä jostain. En halua puhua aiheesta tarkoittaa ettei halua puhua aiheesta. Se ei muutu yhdessä yössä tai tunnissa.
Sellaisten ihmisten pitäisi tunneälykkäinä tajuta, että muut elävät joustavammin. Ja että kaikki normaaliin elämään kuuluvat asiat tai epäkohdaksi tuntemansa jutut eivät voi olla sellaisia mitä kerätään kunnes napsahtaa.
Pitää osata sanoa aikaisemmin, ja pitää sanoa niistä pienistä asioista. Mutta toki jos mikään muu kuin oma tapa olla ja elää ei kelpaa, on hyödytöntä yrittää pakottaa ketään samaan muottiin. Ei tällaisella tunneälyköllä ole mitään oikeutta määritellä kuinka läheiset ihmiset elävät.
Vai voiko tälle ranskanperunasta suuttuvalle sitten huutaa takaisin että älä stana suutu? Ihan sama asia, ovi aukeaa molempiin suuntiin. Tykkäsit tai et.
Ostin hänen mielestään liian paksun kurkun.
Minulla oli vääränlainen ilme kasvoilla.
Mukava herätä aamulla ja nousta kun toinen kohdatessa vaan kilahtaa ja lähtee menemään sanomatta mitään.
Ajatustenlukijana minun olisi täytynyt tietää että syy oli minun ja pyytää anteeksi ja anella., vaikkei sekään olisi hänenkään mielestä ollut oikea tapa toimia.
Todellisuudessa miehellä oli vakava päihdeongelma jota peitteli keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pierasin kovaan ääneen,kuulemma tosi epänaisellista ja ällöttävää ja mielikuva musta muuttui täysin. T,rupsutin.
Ei naiset saa piereskellä miesten kuullen, se on tosi ällöä.
Turha sitä on sitten mitään ehostella saati muutenkaan yrittää vaikuttaa puhtoiselta ja sievältä miehen silmien edessä, jos kuitenkin aikoo sen rakennetun illuusion pilata pieruillaan.
Jos mun mies/poikaystävä tekis jotaki näissä viesteissä mainittua, eroaisin heti
Pidin kerrostalon alaovea auki rollaattorin kanssa kulkevalle naapurille kun satuttiin siihen samaan aikaan, ja ex-mies syytti tämän perusteella, että minulla on varmasti suhde tämän eläkeikäisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
mark kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
En usko että kukaan hermostuu noin pienestä eikä suuttuminen tai eri mieltä oleminen tai se ettei halua seurustella teidän kanssanne tarkoita että joku on narsisti.
Se ranskalainen oli viimeinen pisara jossain isossa laarissa jonka olet täyttänyt pikkuhiljaa ehkä eri asioilla tai samoilla. Tiedän sellaisia ihmisiä joita varoitellaan monta kertaa jostain että älä tee noin minulle en pidä siitä henkilön silti jatkaessa samaa rataa ja sitten kun toinen lopulta hermostuu kunnolla toinen ihmettelee että mistä tämä nyt tuli.
Tunneälykkyys pitää olla aika alhainen jos ei ymmärrä puhetta. Ei tarkoitta ei. Lopeta tarkoittaa lopeta. En pidä siitä tarkoittaa ettei pidä jostain. En halua puhua aiheesta tarkoittaa ettei halua puhua aiheesta. Se ei muutu yhdessä yössä tai tunnissa.
Sellaisten ihmisten pitäisi tunneälykkäinä tajuta, että muut elävät joustavammin. Ja että kaikki normaaliin elämään kuuluvat asiat tai epäkohdaksi tuntemansa jutut eivät voi olla sellaisia mitä kerätään kunnes napsahtaa.
Pitää osata sanoa aikaisemmin, ja pitää sanoa niistä pienistä asioista. Mutta toki jos mikään muu kuin oma tapa olla ja elää ei kelpaa, on hyödytöntä yrittää pakottaa ketään samaan muottiin. Ei tällaisella tunneälyköllä ole mitään oikeutta määritellä kuinka läheiset ihmiset elävät.
Vai voiko tälle ranskanperunasta suuttuvalle sitten huutaa takaisin että älä stana suutu? Ihan sama asia, ovi aukeaa molempiin suuntiin. Tykkäsit tai et.
Ei ole sama asia. Minä en syö toisen ranskalaisia etenkään omin luvin. Olen kyllä samankaltaisen virheen joskus tehnyt ja kuullut siitä kunniani. Ihan oikein minulle on ymmärtää että toisella henkilöllä on omat rajansa joita minun tulee kunnioittaa.
Minulla on myös omat rajani. Saa tulla leikkimään hiekkalaatikolleni leluillani kunhan kysyy luvan ja leikkii kiltisti palauttaen leluni takaisin.
Kaikille minun ei tarvitse hiekkalelujani antaa vaikka kuinka kauniisti pyydetään.
Kissa istui muutaman metrin päässä ja katseli.
Ex-poikaystävä veti herneet nenään, kun tuli hakemaan minua ja olin valmiiksi ulkona odottamassa. Raivosi, että yritän kuulemma tahallaan tehdä hänelle pahan olon sillä, että olen mukana joutunut odottamaan häntä. Ehdin seistä siinä noin kolme minuuttia ennen hänen saapumistaan. Reuhasi niin, että lopulta potki minut ulos autosta ja käski kävellä juna-asemalle (jolle oli siis minua viemässä). Myöhästyin junasta, koska en ehtinyt enää bussiin. Oli vissiin ollut hermo kireällä koko päivän ja odotti vain sitä hetkeä, että pääsi purkamaan pahaa oloaan minuun. K*sipää.
Hirveä raivo, kun ostin vääränlaista kahvia. Vaikka ostin tarjouksesta Juhla muokkaa. Nyt rahalla ei olisi ollut mitään väliä.
Ex veti hepulit siitä, että hänen juustonsa näytti väärältä mun jääkaapissa. En tykkää juustosta itse enkä sitä syö, mutta tämän veti kauheat pultit siitä, että olin siirtänyt juuston eri hyllylle mikä automaattisesti tarkotti sitä, että olin sitä syönyt. Kun muistutin häntä siitä, etten syö juustoa koska en pidä siinä, tyyppi käänsi jutun päälaelleen ja huusi, että annan hänen juustonsa pilaantua tahallani pilkatakseni häntä. Niinku mitä :D Ei tämä juttu kauan kestänyt, mutta edelleen jaksaa naurattaa tuo episodi. Raukka irtoni täysin henkseleistään jonkun eedamin takia!
Entinen tyttökaveri heräsi keskellä yötä eikä vissiin saanut enää nukahdettua. Suuttui siitä ja herätti minut läimäisemällä kasvoille. Olin ihan sekaisin ja hoomoilasena, että mitä tässä juuri tapahtui. Ex huusi ja kiljui ja haistatteli minulle, koska aiheutin hänelle tahallani pahaa oloa. Jäi epäselväksi, että mitä minä siinä tilanteessa tein, mutta viddu että tuo akka oli hullu.
Suuttui kun ulkona kahvilassa silitin ihanaa koiranpentua, oli siis omistajille ok. Kuulemma olisi voinut purra emmekä olisi päässyt asuntonäyttöön jonka alkua odottelimme. Hämmennyin todella kun korotti ääntään minulle varsin törkeästi tossa tilanteessa kaikkien kuullen, ei ole siis eksä mutta erikoista kontrolloivaa ja negatiivissävytteistä käytöstä on alkanut ilmetä.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin mökillä että olisi laittanut naulan seinään pienen taulun ripustamista varten. Siis niin pienen, että sen olisi voinut irroittaa eikä sitä jälkeä olisi nähnyt enää metrin päästä. Sai hirveät raivarit ja huusi monta tuntia ennen kuin suostui laittamaan sen naulan seinään.
Olin aiemmin laittanut itse vastaavankokoisen naulan ja taulun seinään noin neljän metrin päähän, eikä ollut sanonut siitä yhtään mitään, ihan kuin ei olisi huomannut koko asiaa.
En tiedä sitten räjähtikö siitä syystä, että olisi pitänyt "tehdä jotain" vai siitä syystä että "seinät menee pilalle", vai eikö taulu vaan ollut mieleinen. Se ei ole selvinnyt vielä tänäkään päivänä. Toisesta taulusta ei ole vieläkään sanonut mitään.
Saman miehen mielestä muurahaiset syö meidän omakotitalon kun en anna myrkyttää koko pihaa. Pihaa jossa leikkii kesällä koira ja yksivuotias. Myrkyttää silti ilman lupaa ja kuitenkin huutaa minulle että talo on pilalla.
Samat huudot olen saanut kun en anna kylvää rounduppia koko pihaa täyteen. Olen pilannut meidän pihan ja talon. Rikkaruohojen juuret murentaa talon perustukset.
Monen päivän huuto kun pyysin tarjouksia talon tiilikaton sammalen hävityksestä. Itse ei saanut tarjouksia pyydettyä, mutta ei ilmeisesti halunnut että minäkään sitä teen. Ilmeisesti naiset ei saa puuttua talon huoltoon. Maksoin siis tämän laskun kun työ tehtiin, eli en vaatinut häntä maksamaan mitään.
Ei anna mun tehdä lumitöitä, koska teen ne väärin. Sitten valittaa, että olen ottanut hänet vain "lumitöiden tekijäksi" - siis ollaan oltu yhdessä 19 vuotta?!!!
Tiskikonetta en osaa täyttää, korjaa sen aina mun jäljiltä ennen kuin laittaa pyörimään. Pyykkejä pesen väärän määrän, liian vähällä pesuaineella ja väärällä ohjelmalla.
Tämä ketju on kaikessa tragikoomisuudessaan äärettömän surullinen, tämä kirjoitus yhtenä hyvänä esimerkkinä. Kuinka paljon näitä exäni kaltaisia miehiä onkaan Suomessa? Tämäkin voisi olla melkein kuin minun kirjoittamani. Itse tosin lähdin siinä vaiheessa, kun mukana kuvioissa oli lapsi ja homma meni aivan järjettömäksi - tosin siinä kävi samalla tavalla kuin jollain aiemmin kommentoineella, että exä kosti sen viemällä lapsen.
Poltin viimeisen tupakan.