Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Pyysin mökillä että olisi laittanut naulan seinään pienen taulun ripustamista varten. Siis niin pienen, että sen olisi voinut irroittaa eikä sitä jälkeä olisi nähnyt enää metrin päästä. Sai hirveät raivarit ja huusi monta tuntia ennen kuin suostui laittamaan sen naulan seinään.
Olin aiemmin laittanut itse vastaavankokoisen naulan ja taulun seinään noin neljän metrin päähän, eikä ollut sanonut siitä yhtään mitään, ihan kuin ei olisi huomannut koko asiaa.
En tiedä sitten räjähtikö siitä syystä, että olisi pitänyt "tehdä jotain" vai siitä syystä että "seinät menee pilalle", vai eikö taulu vaan ollut mieleinen. Se ei ole selvinnyt vielä tänäkään päivänä. Toisesta taulusta ei ole vieläkään sanonut mitään.
Saman miehen mielestä muurahaiset syö meidän omakotitalon kun en anna myrkyttää koko pihaa. Pihaa jossa leikkii kesällä koira ja yksivuotias. Myrkyttää silti ilman lupaa ja kuitenkin huutaa minulle että talo on pilalla.
Samat huudot olen saanut kun en anna kylvää rounduppia koko pihaa täyteen. Olen pilannut meidän pihan ja talon. Rikkaruohojen juuret murentaa talon perustukset.
Monen päivän huuto kun pyysin tarjouksia talon tiilikaton sammalen hävityksestä. Itse ei saanut tarjouksia pyydettyä, mutta ei ilmeisesti halunnut että minäkään sitä teen. Ilmeisesti naiset ei saa puuttua talon huoltoon. Maksoin siis tämän laskun kun työ tehtiin, eli en vaatinut häntä maksamaan mitään.
Ei anna mun tehdä lumitöitä, koska teen ne väärin. Sitten valittaa, että olen ottanut hänet vain "lumitöiden tekijäksi" - siis ollaan oltu yhdessä 19 vuotta?!!!
Tiskikonetta en osaa täyttää, korjaa sen aina mun jäljiltä ennen kuin laittaa pyörimään. Pyykkejä pesen väärän määrän, liian vähällä pesuaineella ja väärällä ohjelmalla.
Suutahti minulle, kun hänen mielestään kävelin hänen edessään liian hitaasti jäisellä jalkakäytävällä vesisateessa.
Kun tulin päästämään hänet sisään, ärisi kylmissään alaovella, että minun pitäisi antaa ovikoodi hänelle, koska hän ehti jo jäätyä sinä noin kolmena minuuttina, kun hän seisoskeli ulko-ovella. Olisi jäänyt autoonsa odottelemaan. Taisi olla toinen vierailukerta asuntooni.
Suutelin häntä väärällä tavalla. Tämän hän kertoi viikkojen päästä tapahtuneesta.
Hermostui, kun palasin edellisenä päivänä käymäämme keskusteluun kysymällä pari tarkentavaa kysymystä. Kuulemma menneet ovat menneitä, eikä niihin pidä palata. Ilmeisesti tämä sääntö koskee ainoastaan minua. Hän kyllä kertoo jälkeenpäin, mikä on jäänyt kaivelemaan - niin kuin mielestäni pitäisikin tehdä - että kysytään, jos ei ymmärretty jotakin.
Tätä asiaa emme ole vielä pystyneet ratkaisemaan kumpaakin tyydyttävällä tavalla. Arvostan avoimuutta ja toivon, että hänkin oppisi arvostamaan sitä, että kannustan häntä avoimuuteen.
Kiihtyy toisinaan nollasta sataan, kun kysyn hänen mielestään ilmiselviä asioita. Joka kerta joudun toteamaan, että koska en ole ajatustenlukija, en tiedä, mitä hän ajattelee, joten sen vuoksi kysyn häneltä, ettei minun tarvitsisi arvailla, missä myöskään en ole erityisemmin hyvä. Yleensä kuitenkin arvaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin mökillä että olisi laittanut naulan seinään pienen taulun ripustamista varten. Siis niin pienen, että sen olisi voinut irroittaa eikä sitä jälkeä olisi nähnyt enää metrin päästä. Sai hirveät raivarit ja huusi monta tuntia ennen kuin suostui laittamaan sen naulan seinään.
Olin aiemmin laittanut itse vastaavankokoisen naulan ja taulun seinään noin neljän metrin päähän, eikä ollut sanonut siitä yhtään mitään, ihan kuin ei olisi huomannut koko asiaa.
En tiedä sitten räjähtikö siitä syystä, että olisi pitänyt "tehdä jotain" vai siitä syystä että "seinät menee pilalle", vai eikö taulu vaan ollut mieleinen. Se ei ole selvinnyt vielä tänäkään päivänä. Toisesta taulusta ei ole vieläkään sanonut mitään.
Saman miehen mielestä muurahaiset syö meidän omakotitalon kun en anna myrkyttää koko pihaa. Pihaa jossa leikkii kesällä koira ja yksivuotias. Myrkyttää silti ilman lupaa ja kuitenkin huutaa minulle että talo on pilalla.
Samat huudot olen saanut kun en anna kylvää rounduppia koko pihaa täyteen. Olen pilannut meidän pihan ja talon. Rikkaruohojen juuret murentaa talon perustukset.
Monen päivän huuto kun pyysin tarjouksia talon tiilikaton sammalen hävityksestä. Itse ei saanut tarjouksia pyydettyä, mutta ei ilmeisesti halunnut että minäkään sitä teen. Ilmeisesti naiset ei saa puuttua talon huoltoon. Maksoin siis tämän laskun kun työ tehtiin, eli en vaatinut häntä maksamaan mitään.
Ei anna mun tehdä lumitöitä, koska teen ne väärin. Sitten valittaa, että olen ottanut hänet vain "lumitöiden tekijäksi" - siis ollaan oltu yhdessä 19 vuotta?!!!
Tiskikonetta en osaa täyttää, korjaa sen aina mun jäljiltä ennen kuin laittaa pyörimään. Pyykkejä pesen väärän määrän, liian vähällä pesuaineella ja väärällä ohjelmalla.
Kertomuksesi perusteella hän kohdistaa henkistä väkivaltaa sinuun. Vaikuttaa vihanhallintaongelmalta. Olen pahoillani sinun, lapsenne ja koiran puolesta.
Onko hän aina tuollainen? Nalkuttaako hän toistuvasti samoista asioista? Osaako hän katua käytöstään ja parantaa tapojaan, kun on rauhoittunut?
Pelasin tetristä eri logiikalla kuin hän. Ärsyyntyi oikeasti. Tollo. Ex.
Puhuin ystäväni kanssa puhelimessa kun kuulin taustalta marttyyrin parkuvan ääneen, ettei hänellä ole ystäviä eikä ketään kenen kanssa puhua puhelimessa. Nolona vetäydyin saunaan puhumaan, jottei itku olisi häirinnyt jutustelua. Mies oli silloin yli viisikymppinen ja kyllä ollut jo pitkään myös minun exäni.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin päästämään hänet sisään, ärisi kylmissään alaovella, että minun pitäisi antaa ovikoodi hänelle, koska hän ehti jo jäätyä sinä noin kolmena minuuttina, kun hän seisoskeli ulko-ovella. Olisi jäänyt autoonsa odottelemaan. Taisi olla toinen vierailukerta asuntooni.
Huh, noin ne psykopaatit yrittää urkkia tietoja, joilla päästä häiriköimään toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, noin ne psykopaatit yrittää urkkia tietoja, joilla päästä häiriköimään toisia.
Joo, niin psykopaatit saattavat tehdä. Ihan kaikille ei kannata antaa omaa ovikoodiaan.
Kertomuksen tyyppi ei ole kuitenkaan psykopaatti, kunhan kiukutteli minulle harmistuneena hänelle matkalla sattuneesta vastoinkäymisestä. Ollaan edelleenkin yhdessä ja ovikoodinkin olen jo ehtinyt antaa. Silloin noin neljännellä tapaamiskerralla en sitä vielä halunnut antaa.
Vierailija kirjoitti:
Näki jotain unta missä olin mukana ja tein jotain sellaista mistä hän suuttui. Oli aivan helvetin vihainen minulle kun heräsi ja pitkään vielä sen jälkeen. Laitoin mamman luiskaan heti kun löysin uuden tilalle. Hullu mikä hullu, ei riitä hilloviikot perusteluksi.
Naisen sinuun kohdistunut alitajuinen epäluulo pulpahti pinnalle ikävähenkisenä unena, minkä todistit omalla käytökselläsi etsiytymällä uuden naisen riesaksi jo ennen kuin olit lopettanut käsitellyt itsesi kanssa edellisen seurustelusuhteesi.
Oikea, tervehenkinen marssijärjestys olisi ollut se, että ensiksi olisit selvittänyt välisi eksän kanssa ennen kuin päädyt jatkamaan matkaasi. Tuonkaltainen sarjaseurustelu - että hypätään uuteen suhteeseen, kun edellinen ei ole vielä päättynyt - ei tee ihmisille hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosikausia katselit tuollaista tyrannia ja päätit lopulta laittaa pallot oikein kunnolla jalkaan ostamalla ensin omakotitalon ja kesämökin ja sitten tekemällä lapsen tämän ääliön kanssa? Ansaitset, kuule, paljon parempaa, toivottavasti löydät jostain voimia päästä ukosta eroon
Alettiin miehen kanssa viikonloppuna katsoa erästä sarjaa, josta mies totesi jo alussa ettei se vaikuta hyvältä. Katsottiin kuitenkin pari jaksoa, ja mies marisi koko ajan kuinka epäuskottava, epälooginen, tylsä ja kertakaikkiaan surkea se sarja oli. Minä kuitenkin tykkäsin, joten katsoin loput jaksot itsekseni seuraavalla viikolla jotta sain katsoa rauhassa. No mieshän loukkaantui verisesti, koska olin katsonu sarjan hänen "selkänsä takana". Kuulemma jos yhtään välittäisin ja ottaisin häntä huomioon, olisin ymmärtänyt kysyä onko hänelle ok että katson hänen inhoamansa sarjan loppuun yksin.
Katsoin jotain luontodokumenttia jota juonsi nuorehko mies. Ex tuli väkisin puristelemaan rintojani, ovatko nännit kovana. Asunto oli kylmä ja ne sattuivat olemaan. Huusi kuinka Kuolaan tätä juontajaa "tissit ja v*ttu pystyssä" Sulki tv:n ja paiskasi kaukosäätimen päin tv:tä.
Laitoin huulipunaa kaupungille lähtiessä. Suuttui koska se oli kuulemma merkki siitä etten halunnut häntä lähelleni, huulipuna sotkee suudellessa.
Suuttui kun kävelin kaupassa hänen edellään. Olin kuulemma nokka pystyssä ja ylpeä ilman mitään syytä. Perusteluksi ei auttanut, kun sanoin, että yleensä seuraan häntä kaupassa ja nyt tiesin mitä ostetaan.
Sama kokemus mutta vaimolta. Itse näyttää siltä miesnäyttelijöitä ihaillessaan että valmis tekemään heille lapsen, mutta jos ruudulla vilahtaa hyvännäköinen nainen vaihtuu kanava lennosta ja vierestä kuuluu "sika" vaikken olisi kommentoinut asiaa millään tavalla.