Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!
Joo, siitähän tunnetusti seuraa hyviä asioita kun alkaa puuttua vieraan pariskunnan tekemisiin. Kyllä sen naisen pitää itse tajuta lähteä tai ottaa edes yhteyttä jonnekin.
Tuttavani puuttui ja sai seuraavana päivänä syytteen pahoinpitelystä.
Pelastettu rouva unohti yön aikana kaiken ja todisti kuinka joku hullu kävi rakkaan miehen päälle syyttä suotta.Oho, tekoa seuraavana päivänä syyte! Onpas siinä poliisi ja oikeuslaitos toimineet nopeasti. Ensin poliisi on tutkinut asian ja kuulustellut kaikki asianosaiset ja todistajatkin päälle, sitten toimittanut paketin syyttäjälle arvioitavaksi ja tämä on päättänyt, että asiassa nostetaan syyte. Ja minä kun olen lukenut medioista, että Suomessa on pitkät tutkinta-ajat kun jutut makaa poliisin pöydällä jopa vuosikausia. Kuka narraa?
Syyte => syytös... Näyttääkö nyt paremmalta...?
Vierailija kirjoitti:
Pyysin mökillä että olisi laittanut naulan seinään pienen taulun ripustamista varten. Siis niin pienen, että sen olisi voinut irroittaa eikä sitä jälkeä olisi nähnyt enää metrin päästä. Sai hirveät raivarit ja huusi monta tuntia ennen kuin suostui laittamaan sen naulan seinään.
Olin aiemmin laittanut itse vastaavankokoisen naulan ja taulun seinään noin neljän metrin päähän, eikä ollut sanonut siitä yhtään mitään, ihan kuin ei olisi huomannut koko asiaa.
En tiedä sitten räjähtikö siitä syystä, että olisi pitänyt "tehdä jotain" vai siitä syystä että "seinät menee pilalle", vai eikö taulu vaan ollut mieleinen. Se ei ole selvinnyt vielä tänäkään päivänä. Toisesta taulusta ei ole vieläkään sanonut mitään.
Saman miehen mielestä muurahaiset syö meidän omakotitalon kun en anna myrkyttää koko pihaa. Pihaa jossa leikkii kesällä koira ja yksivuotias. Myrkyttää silti ilman lupaa ja kuitenkin huutaa minulle että talo on pilalla.
Samat huudot olen saanut kun en anna kylvää rounduppia koko pihaa täyteen. Olen pilannut meidän pihan ja talon. Rikkaruohojen juuret murentaa talon perustukset.
Monen päivän huuto kun pyysin tarjouksia talon tiilikaton sammalen hävityksestä. Itse ei saanut tarjouksia pyydettyä, mutta ei ilmeisesti halunnut että minäkään sitä teen. Ilmeisesti naiset ei saa puuttua talon huoltoon. Maksoin siis tämän laskun kun työ tehtiin, eli en vaatinut häntä maksamaan mitään.
Ei anna mun tehdä lumitöitä, koska teen ne väärin. Sitten valittaa, että olen ottanut hänet vain "lumitöiden tekijäksi" - siis ollaan oltu yhdessä 19 vuotta?!!!
Voi kamala miksi olet vielä siinä!tuli huono koska toi muistot ex miehestäni!semi hirviö
Tiskikonetta en osaa täyttää, korjaa sen aina mun jäljiltä ennen kuin laittaa pyörimään. Pyykkejä pesen väärän määrän, liian vähällä pesuaineella ja väärällä ohjelmalla.
Exä suuttui kun lämmitin hänen ruokansa mikrossa 1min - 30 sekuntin pätkissä. Siis laitoin ruoan mikroon lämmitin hetken, tarkistin onko ruoka jo sopivaa ja lämmitin vähän lisää. Oli kuulemma epäkunnioittavaa ja osoitus siitä, että en osaa tehdä mitään kerralla kunnolla.
Suuttui, kun lenkillä yritin kävellä käsi kädessä. Mies vaan pälyili kauhuissaan ympärille ja rimpuili käden pois mun kädestä. Tuli tunne, kun jotenkin häpeilisi minua. Ei sitten kävelty käsi kädessä.
Suuttuu kaikesta, mitä teen tai en tee.
Tapahtui 80-luvulla: Saavuimme sen aikaisen seurustelukumppanin (ällöttää kunnioittaa häntä edes tuolla nimellä) auto-onnettomuuspaikalle. Kuolonuhri ja muut osalliset oli viety hetki sitten pois. Seur.-kump. suuttui ja tukisti (!) minua kun kielsin tyrmistyneenä ettei hän saa ottaa romuttuneista ajoneuvoista itselleen autotarvikkeita vaikka hän olisi niin kovasti halunnut vetokoukun suojusta jne.
90-luvulla: Miesystävän kanssa kuvataidenäyttelyssä. Arvostelin muutamia teoksia kielteisesti (hiljaa ja hienotunteisesti) ja hän suuttui.
Ei saa kuulemma arvostella, jos ei itse osaa tehdä k.o. taiteenlajia (esim. neliraajahalvaantunut ei saa arvostella balettitanssia)
Kysyin tätä näyttelynasettajilta ja he itse sanoivat, että kaikki kritiikki on oikein tervetullutta. Mutta miesystävä möksötteli koko illan.
90-luvun lopulla: Sen aikainen miesystävä suuttui, kun oli ostanut minulle kultaisen kaulariipuksen yllätyslahjana enkä suostunutkaan seksiin välittömästi sen korun saatuani.
Nykyinen miesystävä, vuodesta 2001 lähtien, on täysijärkinen ja aivan ihana kultani vieläkin. Mutta olisikohan hän hermostunut ikinä?
Ei edes siitä, että typeryyksissäni, kännissä ,menin halailemaan eroottisessa mielessä erästä miekkosta seurustelusuhteemme alussa. Häpeän ja kadun tätä.
Miesystäväni ei huutanut tai hermostunut, oli vain surullinen ja hiljainen.
Meillä oli jääkaappi täynnä ruokaa ja kissalta taas oli ruoka loppu. Oli todella huono sää ajaa kauppaan niin päätin että menen seuraavana päivänä ja ostan lisää kissanruokaa silloin. Annoin sitten kissalle tonnikala purkin illalla ja seuraavana päivänä. Jääkaappiin jäi niitä vielä viisi mutta mieheni sai hirveän sätkyn tästä ja oli todella vihainen että olin vienyt hänen tonnikalapurkit.
Emme ole todellakaan mitään köyhiä joten en ymmärrä miksi kaksi euron tonnikalapurkkia noin paljon haittasi.
Kysyin, onkohan meille lotto voimassa?!
Mies raivostui keittiöpöydässä niin, että nappasi laatikosta puukon, ja iski se pystyyn ruokapöydällä. Tärisi ja oli aivan mielipuoli.
Oltiin ulkomailla ja poimin maasta kolikoita, kuten usein teen jos näen maassa rahaa. Tämä oli hänestä esimerkki sietämättömästä pihiydestäni ja rahat olisi pitänyt jättää maahan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli jääkaappi täynnä ruokaa ja kissalta taas oli ruoka loppu. Oli todella huono sää ajaa kauppaan niin päätin että menen seuraavana päivänä ja ostan lisää kissanruokaa silloin. Annoin sitten kissalle tonnikala purkin illalla ja seuraavana päivänä. Jääkaappiin jäi niitä vielä viisi mutta mieheni sai hirveän sätkyn tästä ja oli todella vihainen että olin vienyt hänen tonnikalapurkit.
Emme ole todellakaan mitään köyhiä joten en ymmärrä miksi kaksi euron tonnikalapurkkia noin paljon haittasi.
Mistä saa eurolla tonnikalaa?
Pienin asia mistä exäni on hermostunut on Penikseni.
Suuttui kyllä pienistä asioista.
Eihän niin pienessä voi olla suuria vikoja
Tämä ketju pitäisi olla pakollinen lukeminen kaikille. On kyllä niin opettavia tarinoita.
- Pesin ikkunat väärin
- Imuroin väärin
- Tuli aina syyllinen olo, kun kävin vanhempieni luona lasten kanssa, exä ei lähtenyt mukaan
- Kaverit oli vääriä, syyllisti jos niitä näki
Näitä oli vaikka kuinka paljon, olisi pitänyt tajuta aikaisemmin mistä oli kyse. Kun tajusin, että olen narsistin kanssa, niin se oli siinä. Puoli vuotta ja ero. Kosti sitten viemällä lapset.
Olen jossain aiemmassa ketjussa jo tämän kertonut, mutta exäni suuttui, kun kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa 5 laudaturia. Oli amiskundi ja ilmeisesti menestykseni oli hänelle uhka. Valitettavasti katsoin häntä vielä melkein neljä vuotta tämän jälkeen, on kaduttanut pitkään.
Jos meikkaa uloslähtiessä, on huomioh****, jos ei, niin on vanha räjähtänyt akka.
Suuttui kun oltiin aamiaisella hänen luonaan ja minulle tuli kylmä, jolloin otin sohvan selkänojalta hänen uuden fleecensä paljaille harteilleni kysymättä häneltä lupaa. Puin omat vaatteet päälle ja lähdin saman tien kotiin.
Hymyilin kaupassa miespuoliselle myyjälle kohteliasta asiakashymyä ja nyökkäsin tervehdykseksi. Eksä oli varma, että siinä on mulla salahoito ja nyökkäys oli jokin merkki siitä, että heti kun eksä selkänsä kääntää, vetäisemme pystymambot. Esim. siellä maitohyllyn luona tai leipäosastolla tms.
Vierailija kirjoitti:
Kissoille ei saisi antaa sitä ihmisille tarkoitettua tonnikalaa. En tiedä miksi, liekö liian suolaista, mutta kissoille on olemassa oma tonnikala.
Sanoin koiralle että lähdetään "kotiin" tekemään ruokaa. Kunnon miniraivari ja syytökset minulle että suutun hänen tienraivauksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Otin McDonaldsissa häneltä yhden ranskalaisen. Pauhasi pää punaisena.
En usko että kukaan hermostuu noin pienestä eikä suuttuminen tai eri mieltä oleminen tai se ettei halua seurustella teidän kanssanne tarkoita että joku on narsisti.
Se ranskalainen oli viimeinen pisara jossain isossa laarissa jonka olet täyttänyt pikkuhiljaa ehkä eri asioilla tai samoilla. Tiedän sellaisia ihmisiä joita varoitellaan monta kertaa jostain että älä tee noin minulle en pidä siitä henkilön silti jatkaessa samaa rataa ja sitten kun toinen lopulta hermostuu kunnolla toinen ihmettelee että mistä tämä nyt tuli.
Tunneälykkyys pitää olla aika alhainen jos ei ymmärrä puhetta. Ei tarkoitta ei. Lopeta tarkoittaa lopeta. En pidä siitä tarkoittaa ettei pidä jostain. En halua puhua aiheesta tarkoittaa ettei halua puhua aiheesta. Se ei muutu yhdessä yössä tai tunnissa.
Luin kirjaa. Siivosin ruuan jälkeen astiat pois. Pyykkiteline oli sisällä, koska päivällä satoi, mutta aurinko paistoi, kun hän tuli kotiin.