Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
721/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaniehdokkaalle kannattaa tehdä videopelikoe, pelaatte siis peliä yhdessä ja teette tahallanne jotain provosoivaa pelissä. Jos toisella menee täysin hermot niin kannattaa skipata, sillä hermot menee yhtä pienistä muissakin asioissa.

Ei ole luotettava testi. On olemassa ihmisiä, jotka ovat muuten kaikin tavoin tasapäisiä ja mukavia, mutta heillä on kova kilpailuvietti ja ottavat lautapelitkin äärimmäisen tosissaan.

Vai tarkoititko peliä jossa ei kilpailla toista vastaan, vaan toimitaan yhdessä? Kyllähän siinä menee hermo keneltä tahansa, jos toinen vain perseilee ja hankaloittaa asioita.

Testailu on typerää.

Vierailija
722/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!

Joo, siitähän tunnetusti seuraa hyviä asioita kun alkaa puuttua vieraan pariskunnan tekemisiin. Kyllä sen naisen pitää itse tajuta lähteä tai ottaa edes yhteyttä jonnekin.

Tuttavani puuttui ja sai seuraavana päivänä syytteen pahoinpitelystä.

Pelastettu rouva unohti yön aikana kaiken ja todisti kuinka joku hullu kävi rakkaan miehen päälle syyttä suotta.

Meillä kävi niin, että yritettiin puuttua kun naisella näytti olevan ahdistava tilanne, niin tulikin viereen autolla pari kaveria jotka hyökkäsivät kimppuun. Tuli sitten pahoinpitelysyytteitä heille siitä ja meille kuhmuja.

Puuttuminen kannattaa tehdä viranomaisteitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

M44, oletko ihan varma että olet mies? Sinunlaisia naiset karsastavat, joten M-kirjaimen käyttöä miettisin ja erityisesti kukaan oikea mies moisia moukkamaisuuksia naisystävälle latelisi…

Mies 52

Luulisin, että oikeasti tämä M44 on nainen (toki voi olla mieskin), joka tunnisti itsensä, tai aikuisen lapsensa näistä ketjun sekopäistä. Luulen että tämä pippelijankkaaja ja se, joka muutamiin viesteihin vastaa puolustellen, on samoilla linjoilla.

Tällaiset ihmiset puolustaa käytöstään naurettavuuksiin, kunnes eivät enää voi ja silloin he rupeavat trollaamaan ja mölisemään. Vähän niinkuin lapsi, joka painaa kädet korville ja lallattaa, kun tietää häviävänsä väittelyn

Vierailija
724/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos ulkopuoliset puuttuisi siihen jos mies räyhää ja retuuttaa julkisella paikalla kumppaniaan,mutta ei Suomessa, täällä tuijotetaan zombina ja hoomoilasena,edes hätäkeskukseen ei soiteta! Jotkut jopa kuvaavat! Hei haloo ihmiset, te voitte vaikka pelastaa sen naisen hengen!

Joo, siitähän tunnetusti seuraa hyviä asioita kun alkaa puuttua vieraan pariskunnan tekemisiin. Kyllä sen naisen pitää itse tajuta lähteä tai ottaa edes yhteyttä jonnekin.

Pelastettu rouva unohti yön aikana kaiken ja todisti kuinka joku hullu kävi rakkaan miehen päälle syyttä suotta.

Oho, tekoa seuraavana päivänä syyte! Onpas siinä poliisi ja oikeuslaitos toimineet nopeasti. Ensin poliisi on tutkinut asian ja kuulustellut kaikki asianosaiset ja todistajatkin päälle, sitten toimittanut paketin syyttäjälle arvioitavaksi ja tämä on päättänyt, että asiassa nostetaan syyte. Ja minä kun olen lukenut medioista, että Suomessa on pitkät tutkinta-ajat kun jutut makaa poliisin pöydällä jopa vuosikausia. Kuka narraa?

725/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ole kukaan enää noitten "jumalan lahja naisille"-miesten kanssa. 

Narsistit tekevät tuollaista. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
726/930 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta kutsui ravintolasta nuoren tytön vieraaksi. Loppuyöstä rouva sai selkäänsä ja vieras hätääntyi soittamaan poliisit. Vieras vietiin putkaan. Rouva oli selittänyt asiat parhain päin ja ilmeisesti poliisit halusivat viedä vieraan turvaan.

Vierailija
727/930 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisten jälkeen kun löytää sen täysipäisen kaverin niin ihmeissään olin, pudotin moccamasterin pannun vahingossa lattialle ja tietenkin säikähdin että nyt alkaa raivoaminen niin  mieheni sanoi älä liiku ja otti siivousvälineet esille ja alkoi kerätä lasinpaloja pois ja lopuksi sanoi että vahinkoja sattuu voitko imuroida niin keitän kahvia kattilalla

Totta. Mua suorastaan pelottaa, että pilaan tämän uuden ja hyvän suhteen olemalla niin traumatisoitunut edellisestä. Niin pientä asiaa ei ole olemassakaan mistä ei exä olisi suuttunut ja kaikki oli aina mun vika. Mulle ei ikinä voinut käydä mitään vahinkoa vaan aina tein tahallaan kaiken kun tää exä sitten taas saattoi tahallaan rikkoa jotain ja suuttua mulle jos harmistuin rikotusta tavarasta (joka oli aina jotain mun) ja raivosi että vahinkoja sattuu.

Vielä nykyäänkin hätäännyn täysin jos käy joku vahinko ja liikutun joka kerta suunnilleen itkemään, kun nykyinen mies ei alakkaan raivota vaan auttaa mua kun on joku hätä. Eli käyttäytyy kuten normaali ihminen, mutta mulle se on niin vierasta käytöstä että siihen on vaikea suhtautua.

Vierailija
728/930 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että oli ihastuttava hammaslääkäri.. Vihoitteli päiviä ja oltiin jo eron partaalla.. Huh onneksi leppyi

Vierailija
729/930 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin baarissa pari sanaa viereisessä pöydässä olleiden tyttöjen kanssa..

Vierailija
730/930 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun olin unohtanut vetää vessan, oli kuulema ihan köntit pöntössä! 6 vuotta yhdessä ja kaksi lasta, nauratti tuo järkytys enemmän mikä pahensi suuttumusta

Vierailija
731/930 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne prinsessatkin kirjoitti:

Mies suuttui kun olin unohtanut vetää vessan, oli kuulema ihan köntit pöntössä! 6 vuotta yhdessä ja kaksi lasta, nauratti tuo järkytys enemmän mikä pahensi suuttumusta

miten voit unohtaa??

Vierailija
732/930 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kotona, kun hän tuli ex-tempore hakeen. Olin silloin 14v.

Vierailija
733/930 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pernis

Vierailija
734/930 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoan rohmuaja mies joka syö kyl tehokkaasti jääkaapin tyhjäksi muttei osta juurikaan tilalle mitään,sitten mököttää ja suuttuu jos sanoo ettei söisi kerralla ja yksin vuoallisen makaronilaatikkoa tai keittoa tms ,haukkuu ja sättii et pidän nälässä ja eikö mitään saisi syödä, no minähän se ostin sinne jääkaappiin ruokaa joka syötiin sitä mukaan kun sinne tuli,,kun erottiin niin huomasin miten ihanaa oli että rahaa jäi säästöön ja kauppalaskut puolitti peräti neljänneksellä.

Mun exä oli samanlainen. Söi ihan älyttömiä määriä ja kaikki piti rohmuta heti. Tosi kivaa oli tulla kaupasta, kun luulee kotona olevan jotain ruokaa varten osa tarvikkeista eli ei tarvitse ostaa ja sitten huomaakin miehen syöneen ne ja eikun takaisin kauppaan. Töistä tullessa odottaa kuola valuen, että pääsee syömään ja ruoka onkin syöty jo. Mies istui päivät pitkät työttömänä eikä tietenkään ostanut ruokaa koska ei ollut rahaa. Kaikki kun meni kaljaan ja peleihin.

Vierailija
735/930 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyt mieheltä, miksi hän on aina puhelimessa muiden naisten kanssa. Mies valehtelee, mutta jatkaa myös puhelimessa muiden naisten kanssa.

Vierailija
736/930 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin kaavinnasta puoliksi kontaten ja eksä raivostui kun kenkäni olivat jääneet eteiseen hujan hajan :D

Mun exä ei suostunut tulemaan seuraksi ja hädintuskin suostui tulla hakemaan abortin jälkeen. Ei kysynyt kertaakaan mitään vaan alkoi suoraan huutaa mulle kun könysin autoon että autossa on taas joku vika v*ttu mikä romu.

Vierailija
737/930 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.

Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa

Toinen mustasukkainen narsisti...

Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.

Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.

Ei tietokone pelit tähän liity 😅 lähinnä me miehen kanssa ajatellaan silleen "kumpi on tärkeämpää meidän parisuhde, vai se että olisin kaveri tämän randomin naisen/miehen kanssa?" Ja valitaan aina että meidän parisuhde ja kumppanin hyvinvointi on tärkeämpi.

Mutta kummallakaan meistä ei ennenkään parisuhdetta ollut läheisiä kavereita jotka olisi vastakkaista sukupuolta, ollaan molemmat aina viihdytty paremmin omaa sukupuolta olevien kaverien kanssa, koska niihin samaistuu paremmin.

Ja tietty tää on meidän kahden tyyli toimia ja siksi sovitaan yhteen. Mutta jos sulle naiskaverit ovat tärkeitä, niin tietty kannattaa sitten löytää kumppani jolle mieskaverit ovat tärkeitä, niin olette samalla aaltopituudella asiasta.

Jokaisessa parisuhteessa, kumppanit yhdessä päättävät parisuhteen rajat, ja meillä rajat menevät näin. Mutta tietty sun suhteissa rajat voi mennä toisella tavalla, kunhan löydät kumppanin joka on samaa mieltä sun kanssa rajoista. Eikä hänelle tule suhteesta oloa että tallot hänen rajojaan, koska silloin ette ole yhteensopivia.

Joo, tämmöset suhteet joissa muija puhuu molempien suulla, ME sitä ja tätä...onnee vaan TEILLE, en usko paskaakaan et ukkos on samaa mieltä :D

Yhhh jep! Mulla on muutama tällainen kaveri joilta katoaa oma identiteetti sillä sekunnilla kun alkavat seurustella. Ei ole enää omia menoja eikä kuulumisia ja tiedän suorastaan kiusallisen paljon näistä heidän puolisoistaan. Joka käänteessä pitää päästä jotenkin mainitsemaan se puoliso oli kyse mistä vain. Nämä on just näitä joista tulee sitten niitä jotka suivaantuvat täysin jos heistä vain toinen kutsutaan johonkin ja alkaa se "me ollaan yksikkö se on joko molemmat tai ei kumpikaan" soopa.

Vierailija
738/930 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunnan mies hermostui siitä kun autoa ajaessa pelkääjän paikalla istunut kumppani laittoi sen auton aurinkolipan alas. Siis omalta paikaltaan.

(Eivät muuten ole pariskunta enää.)

Vierailija
739/930 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku, yleensä mies, ihmettelee miksei kelpaa tai miksei löydä laadukasta kumppania, niin kehottakaa lukemaan tämä ketju. Joskus menee usko joko toiseen tai itseen ja tietoisesti elää mieluummin yksin.

Ne "kivat miehet" on jo ihan läppä :D. Siis justiinsa nämä, jotka itkevät kun ei naisille kelpaa tälläinen kiva mies. Ja sitten totuus onkin jotain ihan muuta.

Vierailija
740/930 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa kaupungissa kaupungilla ollessamme exä alkoi yhtäkkiä raivota, että miksi aloit kävellä nopeampaa, ei se tupakan savu aiheuta yhtään enempää vahinkoa kuin kaikki autot. Se on varmasti totta, mutta kun a) en ollut alkanut kävellä lujempaa ja b) en varmasti olisi edes huomannut, että joku sytytti röökin, jos ei tuo äijä olisi alkanut vinkua siitä. 

Ilmeisesti jotkut ihmiset odottavat niin innolla toisten tekevän "moitittavia" asioita, että alkavat raivota jo ennen kuin ne oikeasti tapahtuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä