Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden illan juttu ja ihastuminen

Vierailija
21.06.2015 |

Ihastuin mieheen, jonka kanssa vietin yhteisen illan. Harrastimme seksiä, tanssimme ja juttelimme ja tuntui että miehelläkin oli todella mukavaa. Olen jotenkin aina kuitenkin ajatellut että jos on yhen illan juttu niin seksi ei ole mitenkään erikoista. Mutta tämä mies halusi myös minulle nautintoa, mulle siis uusi juttu. Hän kosketteli kasvojani ja huuliani seksin aikana ja seksin jälkeen suuteli pitkään. Yleensä kukaan ei ole minulle tehnyt näin.

Jotenkin siinä sitten unohtui pyytää numeroa ennen kun mies lähti... Ärsyttää, koska en nyt tule varmaan näkemään häntä enää. Ja ihastuin sitten vielä oikein kunnolla, koska meidän kemiat vaan kohtas tosi hyvin. Käyn vaan tuota iltaa läpi koko ajan päässäni, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin häntä. Tiedän hänen nimensä, mutta en tiedä olenko liian päällekäyvä jos otan yhteyttä esimerkiksi Facebookissa. Enhän voi tietää jos olenkin väärässä enkä merkannut hänelle muuta kuin seksiä. Kuulin kyllä kaveriltani (myös miehen kaveri), että kyseinen mies ei yleensä koskaan lähde kenenkään mukaan baarista.

Olisi mukava kuulla jos teillä on samankaltaisia kokemuksia! Voisin ehkä ottaa vinkkiä vastaan. Kannattaako vain unohtaa vai kokeilla onneansa? Olen kuullut, että jos mies on kiinnostunut naisesta niin hän löytää kyllä keinonsa ottaa yhteyttä. Toivottavasti mun toivo jatkosta ei ole tämän takia menetetty...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne ketään naista, joka olisi joutunut itse ottamaan yhteyttä kiinnostuneeseen mieheen.

Mies voi alkaa pelailla sinulla pillun toivossa, kun alat tyrkyttää isteäsi.

Vierailija
22/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja poikaystäväni juttu alkoi yhden illan jutusta. Tosin lopulta ei sitten edes harrastettu seksiä sillon yöllä vaan puhuttiin kaikki maailman asiat, pussailtiin ja vietettiin myös seuraava päivä yhdessä. Molemmilla taisi olla siinä elämänvaiheessa noita yhden illan juttuja, mutta jotenkin sen vaan tiesi että tässä on jotain spesiaalia. Kun hän heitti minua kotiin seuraavana iltana, hän pyysi puhelinnumeroa (itse yritin olla mukamas vaikeasti tavoiteltava) ja laittoi seuraavana päivänä viestiä. Nyt reilu kolme vuotta myöhemmin se nukkuu tossa vieressä meidän yhteisessä kodissa. Hyvin noista voi tulla jotain kun niikseen sattuu. Tosin suhteen käynnistyessä lopetin kaiken jeesustelun ja muun vaikean leikkimisen (jota esim monet ystäväni harrastaa) ja heittäydyin mukaan ja olin itsekin aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:34"]Tuskaillessani erään neidin vainoamisviestejä vanhemmalle naispuoliselle kollegalleni, tämä tuhahti kyynisesti "keskenkasvuinen pikkupillu ei ole vielä oppinut erottamaan hyvän panon hyvää fiilistä ja ihastumista...". Hoitoni oli 19-vee ja itse 23, myöhemmin kävi hyvin ilmi kuinka oikeassa "täti" (noin nelikymppinen naisinssi) olikaan kommentillaan. Meinaan meidän juttu "pikkupillun" kanssa ei muutamaa seksintäytteistä viikonloppua pudemmälle ei sitten päässytkään. [/quote] Eli miehelle seksi on pelkästään vain hyvää fiilistä... ei siis mahdollisuuksia muuhun? Ap

[/quote]

Kyllä miehelle seksi voi olla myös mahdollisuus muuhunkin. Kannattaa kysyä

Vierailija
24/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:50"]

Mun ja poikaystäväni juttu alkoi yhden illan jutusta. Tosin lopulta ei sitten edes harrastettu seksiä sillon yöllä vaan puhuttiin kaikki maailman asiat, pussailtiin ja vietettiin myös seuraava päivä yhdessä. Molemmilla taisi olla siinä elämänvaiheessa noita yhden illan juttuja, mutta jotenkin sen vaan tiesi että tässä on jotain spesiaalia. Kun hän heitti minua kotiin seuraavana iltana, hän pyysi puhelinnumeroa (itse yritin olla mukamas vaikeasti tavoiteltava) ja laittoi seuraavana päivänä viestiä. Nyt reilu kolme vuotta myöhemmin se nukkuu tossa vieressä meidän yhteisessä kodissa. Hyvin noista voi tulla jotain kun niikseen sattuu. Tosin suhteen käynnistyessä lopetin kaiken jeesustelun ja muun vaikean leikkimisen (jota esim monet ystäväni harrastaa) ja heittäydyin mukaan ja olin itsekin aktiivinen.

[/quote]

Toi vaikeaksi heittäytyminen on niin naurettavaa kuin olla ja voi. Jos minä huomaisin että nainen on kiinnostunut mutta tahalleen esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin jättäisin hänet heti. 

Vierailija
25/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:43"]Enpä tunne ketään naista, joka olisi joutunut itse ottamaan yhteyttä kiinnostuneeseen mieheen.

Mies voi alkaa pelailla sinulla pillun toivossa, kun alat tyrkyttää isteäsi.
[/quote]

Aijaa. En tiennyt että miehen pitää olla aina se joka ottaa yhteyttä... ap

Vierailija
26/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:50"]

[/quote]

Toi vaikeaksi heittäytyminen on niin naurettavaa kuin olla ja voi. Jos minä huomaisin että nainen on kiinnostunut mutta tahalleen esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin jättäisin hänet heti. 
[/quote]

Jep, uskon. Sitä itse ei mieheltä katsoisi myöskään yhtään, niin en ymmärrä että miksi niin monet naiset sitä harrastaa. Omalla kohdalla tuskin tuo poikaystävä tuskin moista siinä alussa edes osaltani aisti kun itse oli niin aktiivinen. Ja minä olin se, joka meni juttelemaan hänelle ihan alussa.

Tästäkin rohkaisua aplle, että ota yhteyttä vaan! Varmasti minäkin olisin tuon miehen käsiini vielä etsinyt jos tilanne olisi mennyt toisin.

Vierailija
27/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:50"]

[/quote]

[/quote]

Jep, uskon. Sitä itse ei mieheltä katsoisi myöskään yhtään, niin en ymmärrä että miksi niin monet naiset sitä harrastaa. Omalla kohdalla tuskin tuo poikaystävä tuskin moista siinä alussa edes osaltani aisti kun itse oli niin aktiivinen. Ja minä olin se, joka meni juttelemaan hänelle ihan alussa.

Tästäkin rohkaisua aplle, että ota yhteyttä vaan! Varmasti minäkin olisin tuon miehen käsiini vielä etsinyt jos tilanne olisi mennyt toisin.
[/quote]

Kiitos. :) Tosiaan itsekään en tuosta pidä kun esitetään vaikeasti tavoiteltavaa. Ei siinä voita mitään, menee vain hermot. Harmi kun en osaa lukea yhtään miehiä... Joku fiksu olis varmaan heti osannut tästä mun ihastuksestani sanoa että onko mahdollisuuksia vai ei. :D ap

Vierailija
28/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:34"]Tuskaillessani erään neidin vainoamisviestejä vanhemmalle naispuoliselle kollegalleni, tämä tuhahti kyynisesti "keskenkasvuinen pikkupillu ei ole vielä oppinut erottamaan hyvän panon hyvää fiilistä ja ihastumista...". Hoitoni oli 19-vee ja itse 23, myöhemmin kävi hyvin ilmi kuinka oikeassa "täti" (noin nelikymppinen naisinssi) olikaan kommentillaan. Meinaan meidän juttu "pikkupillun" kanssa ei muutamaa seksintäytteistä viikonloppua pudemmälle ei sitten päässytkään. [/quote] Eli miehelle seksi on pelkästään vain hyvää fiilistä... ei siis mahdollisuuksia muuhun? Ap

[/quote]

Mies on täysi typerys jos jää jumittamaan yhteen ihastuneeseen jos on mahdollisuus useampaankin hoitoon. Antaa aika epätoivoisen kuvan jos tyytyy yhteen "vakituiseen" jos on kyntövuosia edessä vielä pitkälle. Toki hyvää itseään tyrkyttävää neitoa kannattaa pitää kuumana ja ottaa ilo irti niin kauan aikaa kun saa eli "pari menkkaväliä" mutta ei sen pidempään.

Vierailija
29/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies olisi itse pyytänyt numeroa jos olis ollut susta kiinnostunut. Olit vain pillu hänelle, älä nolaa itseäsi

Vierailija
30/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:21"]

Kyllä se mies olisi itse pyytänyt numeroa jos olis ollut susta kiinnostunut. Olit vain pillu hänelle, älä nolaa itseäsi

[/quote]

Se että miehen on aina ensin osoitettava kiinnostuksensa on epävarmojen naisten tai sitten pelimiesten ajatusmaailmaa.

Vierailija
31/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan yhteyttä!

Ei sitä mies aina hoksaa siinä tilanteessa antaa yhteystietojaan. Minullakin kävi niin että tapasin aivan ihanan naisen, sitten kun oltiin lähdössä erillemme nii tuli mieleen antaa sähköpostiosoite, mutta olisi ihan hyvin voinut ajattelemattomuuttani jäädä antamattakin. Siinä kuitenkin suudeltiin ja muuta juuri ennen, niin eihän silloin välttämättä ajattele järkevästi muutenkaan;)

Eikä ne rukkasetkaan maailmaa kaada, lopulta oot tyytyväinen että yritit, kävi kuin kävi. 

Vierailija
32/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi seksi- ja suutelutavat kuulostaa ihan mun fwb:ltä. Voin kuvitella että sillä on ollut juhannuspano ja on hämmentynyt siitä että mun kanssa tilanne on vähän auki ja siks ei oo kysynytyhteystietoja. Syy voi olla esim tällainen.

Vierailija
33/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä ap! Ethän voi tietää miehen tilanteesta, ajatuksista, tunteista kysymättä.

Olin itse mun ja mieheni suhteessa alussa se aktiivisempi. Oikeastaan aika painostavakin. Mies oli vähän hitaammin lämpeävä ja olin itse ihan varma että ollaan luotuja toisillemme. Hänellä oli lisäksi vaikea suhde takana ja oli siksi tosi varuillaan. Olin ystävällinen, valloittava ja kävin 3kk väsytys taistelua ja sain hänet lämpiämään. Tästä meni vielä hetki ennen kuin antoi itsensä rakastua minuun ja heittäytyä suhteeseen. Nyt yhteistä taivalta takana kymmenen vuotta, ollaan naimisissa ja tuossa pinnasängyssä tuhisee yhteinen lapsi.

Mies on monta kertaa sanonut että olisi tullut hakemaan mut ehkä myöhemmin mutta on kiitollinen etten antanut periksi vaan kiskon hänet luokseni.

Vierailija
34/37 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et menetä mitään vaikka otat yhteyttä. Jos kuitenkin on pienikin oletus siitä, että kyseessä on pelimies ja saat pakit jättäytyisin viestittelemättä. Mun milestäni on parempi ylläpitää sitä ihanaa ruusuista kuvaa miehestä, kuin pudota kylmästi maan pinnalle.

Vierailija
35/37 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ottaa yhteyttä. Ei tosiaan siin mitään menetä.

Vierailija
36/37 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähetellä enää neuvoja, ollaan jo naimisissa ja meillä on puolivuotias tyttölapsikin. Ap

Vierailija
37/37 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä kiva kuulla.

Itsehän vietän taas kerran iltani aikuisviihteen ja kosteusvoiteen kanssa. Voi olla, että haen oikeaa tunnelmaa sytyttämällä pari kynttilää, sen jälkeen itken hieman ja sitten kieriskelen morkkiksissani siitä miten taas menin tyydyttelemään itseäni jonkun silikonibimbon kiljumisen tahtiin.

Ihan perusilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi