Yhden illan juttu ja ihastuminen
Ihastuin mieheen, jonka kanssa vietin yhteisen illan. Harrastimme seksiä, tanssimme ja juttelimme ja tuntui että miehelläkin oli todella mukavaa. Olen jotenkin aina kuitenkin ajatellut että jos on yhen illan juttu niin seksi ei ole mitenkään erikoista. Mutta tämä mies halusi myös minulle nautintoa, mulle siis uusi juttu. Hän kosketteli kasvojani ja huuliani seksin aikana ja seksin jälkeen suuteli pitkään. Yleensä kukaan ei ole minulle tehnyt näin.
Jotenkin siinä sitten unohtui pyytää numeroa ennen kun mies lähti... Ärsyttää, koska en nyt tule varmaan näkemään häntä enää. Ja ihastuin sitten vielä oikein kunnolla, koska meidän kemiat vaan kohtas tosi hyvin. Käyn vaan tuota iltaa läpi koko ajan päässäni, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin häntä. Tiedän hänen nimensä, mutta en tiedä olenko liian päällekäyvä jos otan yhteyttä esimerkiksi Facebookissa. Enhän voi tietää jos olenkin väärässä enkä merkannut hänelle muuta kuin seksiä. Kuulin kyllä kaveriltani (myös miehen kaveri), että kyseinen mies ei yleensä koskaan lähde kenenkään mukaan baarista.
Olisi mukava kuulla jos teillä on samankaltaisia kokemuksia! Voisin ehkä ottaa vinkkiä vastaan. Kannattaako vain unohtaa vai kokeilla onneansa? Olen kuullut, että jos mies on kiinnostunut naisesta niin hän löytää kyllä keinonsa ottaa yhteyttä. Toivottavasti mun toivo jatkosta ei ole tämän takia menetetty...
Kommentit (37)
Mun kaikki seurustelusuhteet on alkaneet jutuista joiden on tarkoitus ollut olla vain yhden illan känniseksiä :D Mutta mä en ole kyllä itse ottanut ikinä niihin miehiin yhteyttä vaan ne minuun. Joskus jopa niin että itsellä on ollut ajatus että ei kiinnosta toiste tavata mutta sinnikkyydellä ne on saaneet vongattua ;)
Ota yhteyttä sinä. Kyllä se tykkää siitä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]Mun kaikki seurustelusuhteet on alkaneet jutuista joiden on tarkoitus ollut olla vain yhden illan känniseksiä :D Mutta mä en ole kyllä itse ottanut ikinä niihin miehiin yhteyttä vaan ne minuun. Joskus jopa niin että itsellä on ollut ajatus että ei kiinnosta toiste tavata mutta sinnikkyydellä ne on saaneet vongattua ;)
[/quote]
Ihana että sulle on käynyt näin! Kuinka nopeasti he ovat ottaneet yhteyttä? :) ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:07"]Ota yhteyttä sinä. Kyllä se tykkää siitä.
[/quote]
Pelottaa että mies ei olekaan kiinnostunut jos otan yhteyttä. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]Mun kaikki seurustelusuhteet on alkaneet jutuista joiden on tarkoitus ollut olla vain yhden illan känniseksiä :D Mutta mä en ole kyllä itse ottanut ikinä niihin miehiin yhteyttä vaan ne minuun. Joskus jopa niin että itsellä on ollut ajatus että ei kiinnosta toiste tavata mutta sinnikkyydellä ne on saaneet vongattua ;) [/quote] Ihana että sulle on käynyt näin! Kuinka nopeasti he ovat ottaneet yhteyttä? :) ap
[/quote]
Nyt kun alan muistelemaan niin yleensä siihen on muutama päivä mennyt. Joku on laittanut heti seuraavana päivänäkin jonkin kiitostekstarin, mutta tosiaan esim. viimeksi 3 vuoden seurustelusuhteeseen lopulta johtanut vasta 3 päivän päästä soitti ja kysyi kaljalle.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä olen sitä mieltä että jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä ottaa yhteyttä. Mutta loppujenlopuksi sitähän katuu aina eniten niitä asioita joita ei uskaltanutkaan tehdä, joten laita vaikka kaveripyyntö hänelle ja kerro miten juttu etenee :P
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]Mun kaikki seurustelusuhteet on alkaneet jutuista joiden on tarkoitus ollut olla vain yhden illan känniseksiä :D Mutta mä en ole kyllä itse ottanut ikinä niihin miehiin yhteyttä vaan ne minuun. Joskus jopa niin että itsellä on ollut ajatus että ei kiinnosta toiste tavata mutta sinnikkyydellä ne on saaneet vongattua ;) [/quote] Ihana että sulle on käynyt näin! Kuinka nopeasti he ovat ottaneet yhteyttä? :) ap
[/quote]
Nyt kun alan muistelemaan niin yleensä siihen on muutama päivä mennyt. Joku on laittanut heti seuraavana päivänäkin jonkin kiitostekstarin, mutta tosiaan esim. viimeksi 3 vuoden seurustelusuhteeseen lopulta johtanut vasta 3 päivän päästä soitti ja kysyi kaljalle.
[/quote]
Okei. Mun varmaan kannattaa odotella se 3 päivää ennenkö itse teen mitään tämän asian eteen. Kiitos vastauksesta! :) ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:07"]Ota yhteyttä sinä. Kyllä se tykkää siitä. [/quote] Pelottaa että mies ei olekaan kiinnostunut jos otan yhteyttä. Ap
[/quote]
Mikäs siinä on niin kauheaa sitten? Kyllä minusta nainenkin voi ottaa yhteyttä, mutta se täytyy tehdä siinä mielessä nöyrästi, että kun yhden illan juttuun menee, niin enempää ei voi odottaa. Mutta aina sitä voi toista kahville tai kaljalle pyyytää tai kysyä otettaisko ilta joskus uusiksi. Ja tosiaan jos vastaus on että ei kiitos, niin ei siitä tarvitse loukkaantua mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:12"]Kokemuksen syvällä rintaäänellä olen sitä mieltä että jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä ottaa yhteyttä. Mutta loppujenlopuksi sitähän katuu aina eniten niitä asioita joita ei uskaltanutkaan tehdä, joten laita vaikka kaveripyyntö hänelle ja kerro miten juttu etenee :P
[/quote]
Niinpä.. Sitä tässä tietenkin pelkään, että mies ei ole kiinnostunut. Voihan tuota kaveripyyntöä kokeilla, mutta odottelen vielä pari päivää etten ole liian nopea. :D ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:07"]Ota yhteyttä sinä. Kyllä se tykkää siitä. [/quote] Pelottaa että mies ei olekaan kiinnostunut jos otan yhteyttä. Ap
[/quote]
Mikäs siinä on niin kauheaa sitten? Kyllä minusta nainenkin voi ottaa yhteyttä, mutta se täytyy tehdä siinä mielessä nöyrästi, että kun yhden illan juttuun menee, niin enempää ei voi odottaa. Mutta aina sitä voi toista kahville tai kaljalle pyyytää tai kysyä otettaisko ilta joskus uusiksi. Ja tosiaan jos vastaus on että ei kiitos, niin ei siitä tarvitse loukkaantua mitenkään.
[/quote]
Niinpä, oot kyllä oikeassa. :) Enhän minä tavallaan mitään voi siinä menettääkään. Mutta ei kai sitten miehet pidä tyrkkynä jos nainen on se joka ottaa yhteyttä.. ap
Otat yhteyttä! HArvoin sitä kumminkaan tapaa ihmistä joka jää mieleen pyörimään :)
Oon ottanu pari kertaa yhen yön jälkeen mieheen yhteyttä. Toisen näin uudestaankin, jollion hän sitten seuraavana aamuna kertoi että oli juuri eronnut eikä halua mitään. Nice. Toinen sitten sai musta sellaisen kuvan että raahaan joka viikonloppu miehiä kotiin ja dumppas mut :D Mut kannattaa yrittää!
Tottakai voit itse laittaa viestiä! Toi on niin harvinaista kuitenkin et kemiat osuu hyvin, ei sitten kaduta jos ei yrittäkkää.
Mikä teitä naisia vaivaa, kun ees pohditte tollasia... onko se teistä niin hirveetä, jos joku mies laittaa teille viestiä, ettekä oo kiinnostuneita? Naureskeletteko te tän miehen kustannuksella, ja pelkäätte että miehet tekee samoin? Ihan vinkkinä vaan, ei miehet tee niin, kyllä meille voi huoletta laittaa viestiä:)
Mä oon huomannut että jos pari päivää oottelen että en mä nyt vielä laita mitään, niin siinä ajassa sitä kerkeää jo keksiä tuhat syytä miksei laita ollenkaan ja myös vahvistuu se tosiasia ettei se toinenkaan ole mitään laittanut. Mä olen monesti tehnyt aloitteen ja todennyt myös sen että osa miehistä on ihan oikeasti vaan ujoja, koska moni on sitten sanonut mulle jälkeenpäin että heidän olis tehnyt mieli itekkin laittaa mulle jotain mutta eivät uskaltaneet. Ja sitten vielä sellainen juttu että onni suosii rohkeaa!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:07"]Ota yhteyttä sinä. Kyllä se tykkää siitä.
[/quote]
Pelottaa että mies ei olekaan kiinnostunut jos otan yhteyttä. Ap
[/quote] mitä menetät? Ainakin yritit
Tuskaillessani erään neidin vainoamisviestejä vanhemmalle naispuoliselle kollegalleni, tämä tuhahti kyynisesti "keskenkasvuinen pikkupillu ei ole vielä oppinut erottamaan hyvän panon hyvää fiilistä ja ihastumista...". Hoitoni oli 19-vee ja itse 23, myöhemmin kävi hyvin ilmi kuinka oikeassa "täti" (noin nelikymppinen naisinssi) olikaan kommentillaan. Meinaan meidän juttu "pikkupillun" kanssa ei muutamaa seksintäytteistä viikonloppua pudemmälle ei sitten päässytkään.
Mitä ihmettä? Minä en harrasta seksiä ennen kuin olen saanut nimen, yhteystiedot, työpaikan, terveydentilatiedot, perhe- ja seurustelukuviot, myös entiset, ja muut olennaiset asiat selville. Ja jos annan seksiä, miehellä on todellakin velvollisuus viedä minut treffeille myöhemmin. Jos ei suostu niin todellakin alan hankalaksi.
Kiitos vastauksista. Oli tosi rohkaisevia! :) En tietenkään naureskelis jos joku mies ottaisi minuun yhteyttä ja itse en olisi kiinnostunut. Taidan vain olla liian epävarma kun edes mietin sitä, että apua entä jos saan pakit. Eihän se pakkien saaminen koskaan kivalta tunnu, mutta ei nyt ole vielä mitään mitä menettää. Olisi kiva vaan rohkaistua ja oikeasti ottaa yhteyttä. Tämä mies on kiltti ja mukava, mutta en tiedä onko hän ujo. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:34"]Tuskaillessani erään neidin vainoamisviestejä vanhemmalle naispuoliselle kollegalleni, tämä tuhahti kyynisesti "keskenkasvuinen pikkupillu ei ole vielä oppinut erottamaan hyvän panon hyvää fiilistä ja ihastumista...". Hoitoni oli 19-vee ja itse 23, myöhemmin kävi hyvin ilmi kuinka oikeassa "täti" (noin nelikymppinen naisinssi) olikaan kommentillaan. Meinaan meidän juttu "pikkupillun" kanssa ei muutamaa seksintäytteistä viikonloppua pudemmälle ei sitten päässytkään.
[/quote]
Eli miehelle seksi on pelkästään vain hyvää fiilistä... ei siis mahdollisuuksia muuhun? Ap
Miksi alapeukut? Ap