Taas yksi Kiinasta tilaava verkkokauppa
Esim linkissä oleva peli maksaa oikeasti noin kympin. Tilasin itse Ruotsista ja tuli viikossa.
https://www.minun-pikkuiseni.fi/products/pop-game-animal-poppaa-tiesi-m…
Kommentit (40)
Tuo on totta. Robotti siellä vastailee ja yhtä ja samaa tekstiä tulee. Tullimaksun lupasivat maksaa, mutta ei näytä onnistuvan mitenkään. Monta kertaa "pyytäneet" lähettämään tullimaksun kopion. No se on tehty, mutta rahoja ei ole takaisin näkynyt. Tein tästä ilmoituksen kuluttajansuojalautakuntaan.
Varmaan ihan ok max 20e tilaukseen, tai minkä summan on valmis menettämään.
Minulle kävi samoin. Älkää missään tapauksessa tilatko tuolta mitään. Kirjeenvaihdosta ei tule loppua, kun yritin palauttaa tuotteen.
Onko tätä pakettia pakko vastaanottaa matkahuollon ym. tuojalta?? Ei kai? Sanoo ettei ole tilannut mitään laita meneen takasi? Vai mitä mieltä olette..?
Vierailija kirjoitti:
Älkää tilatko roskaa Kiinasta.
Miksi sinä käytätä kiinassa tehtyjä tavaroita?
Älkää ihmeessä ostako tuota roskaa Minun pikkuiseni -verkkokaupasta, jos ette halua pilata lastenne kehitystä tuolla ääliöpedagogiikalla. Siellä väitetään valheellisesti, että lasten kirjoitustaidot kehittyvät, kun lapset opettelevat piirtämään kirjaimia sapluunan avulla, eli muovilevyn avulla, jossa on kirjaimien ja numeroiden kohdalla aukot. Kynä vaan käteen ja annetaan kynän liukua aukkoja myöten. Tai sitten paperipinta, jossa on kirjaimien ja numeroiden kohdalla syvennysurat, joissa passiivisen lapsen kynä liukuu itsestään. Eihän tällainen passiivinen toiminta kehitä lasta millään tavalla, eiväthän he itsekään voi uskoa mitään niin pohjattoman typerää. Lapsen kirjoitustaidot kehittyvät vain lapsen aktiivisen toiminnan kautta, jossa motoriset taidot kehittyvät ja tekevät kynän käyttämisestä varmaotteista. Ja näiden ääliöpedagogien mukaan lapsen piirtäminenkin on turhaa, kun tarjoavat piirtämisen sijaan leimasinten painelua. Kylläpä on hienoa!
Ihan helvetimoinen rumba koittaa saada palautus onnistumaan rahoja ei kuulu eikä näy. Älkää ihmeessä tilatko tuolta mitään. Paketti tuli aivan rikkinäisenä perille. Tuote aivan jotain muuta kuin piti olla.
Täyttä huijausta koko firma. Väärentävät tai käyttävät ilman lupaa harhaanjohtavasti Trustpilotin kommentteja. Tuote käsittämättömän heikkolaatuinen ja hajonnut postissa. Nyt pitäisi maksaa palautuksesta tilatun tuotteen hintaa suurempi maksu. Ei taida kannattaa, koska edellisten kommenttien perusteella maksupalautuksesta taitaa olla turha haaveilla.
Boikottiin tuollaiset. Jos pitää jotain ostaa niin ebay.de, de on saksa, sivu on myös englanniksi. Muttei sieltäkään mitään mitä ei tarvi.
Lasten kanssa voi kerätä luonnosta vaikka oksia tai käpyjä ja askarrella niistä. Ja papereista. Yhdessätekemiseen ei tarvi turhaa muovia.
Miksi ihmeessä ihmiset tilaa tavaraa jokaisesta verkkokaupasta, jonka ne näkee
Huijaripulju! Erään kuularadan myynti-ilmoituksesta saa kuvien perusteella käsityksen että tuotteessa on tavallisten lego/dublonappuloiden kokoiset palikat ja saa mahtavan rakennelman tehdyksi. Hintaa melkein 30€. Ikävä kyllä erehdyin tilaamaan lapselle nimpparilahjaksi ja teki mieli itkeä kun vihdoin toi v*tun paketti tuli. Eikä muuten tullut luvatulla kotiinkuljetuksella vaan kaupan pakettiautomaattiin. Turhimmat bensakulut ikinä. Tuotteen palikat on minikokoiset, täysin harhaanjohtavaa markkinointia tällä p*skapuljulla. Älkää tilatko ikinä mitään.
Netto on pullollaan kauppoja fi lopulla, mutta tavara tulee milloin mistäkin, ei voi luottaa näihin. Mut sitä ihneytelen että kauhea poru on käynnissä temusta, mutta samalla tavalla toimii amazon, eBay, etsy jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tilatko roskaa Kiinasta.
Et ole ehkä älykkäin.
Vaikuttaa epäilyttävälle sivustolle. Tuotteiden arvostelut eivät kuulostaneet ollenkaan ihmisten kirjoittamille, enemmänkin myynti puheille. "Tämä muutti elämämme" jne. En suosittele testaamaan onneaan tälläisellä sivustolla, joka ei voi toimia rehdisti ja avoimesti.
Minun pikkuiseni on huijarifirma!
Tilasin, mutta ajattelin kokeilla toimiiko tämä mitä ehdotat. Onko itselläsi kokemusta siitä?
Tämä on huijausfirma. Hienot sivut ymymtodellisuudessa kaikki tuotteet tulevat heille postipaketteina Kiinasta ja he laittavat paketin päälle osoitetarran ja Matkahuolto tuo paketin tilaajalle. Kestää noin kaksi kuukautta ja osa tavaroista puuttuu ja loput ovat täysin ala-arvoista. Paketissa ei ole mitään palautusohjeita tai muutakaan tietoa. Sivuilla on sähköpostiosoite, mistä vastaukset tulevat googlekääntäjällä tehtyinä, sekä robottivastaajilla. Eivät vastaa kysymyksiin, vaan kirjoittavat aivan mitä sattuu. Olen taistellut nyt kolme kuukautta, että saisin Klarnan kautta tilaamani laskun mitätöityä. Minun pikkuiseni sivuillaan on palautusohje ja tulostettava kaavake. Palautin Postin kautta tuotteet ja maksoin siitä 47,60eur!!!! Tilaukseni summa oli noin 200,00eur. VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ!!!