Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet palstalla juhannuksena?

Vierailija
19.06.2015 |

Minä odottelen mökille lähtöä. Piti mennä jo kuudelta, mutta tyttäreni sai mukavan kutsun ja tulee vasta kohta, joten tässä odotellessa on aikaa.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkuraskaus eikä suunnitelmia (kaikissa suunnitelmissa joku olisi kuitenkin tyrkyttänyt juotavaa ja yritetään pitää vielä salassa raskaus)

Vierailija
62/76 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään tällaista lapsiystävällistä juhannusta. Koko muu perhe on nukkumassa jo kello 23.50. Minä arvon, että katsoisinko vielä jotain Netflixistä ja nauttisin tuosta selkenevästä säästä, vai menisinkö nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin miehelleni ja tulin vessaan mököttään tabletin kanssa...

Vierailija
64/76 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin paskalle ku tullu syötyä aika reippaalla kädellä.. vittu paino noussu 5kg viikossa XD ou god

Vierailija
65/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä töissä, vasta huomenna reissuun. Onneksi nyt alkoi Kumman Kaa, mietin, pitäisikö teeman mukaisesti ottaa vähän kuohuvaa yksikseen.

Vierailija
66/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:25"]

Mikset olis voinut ottaa eläimiä mukaan mökille?

[/quote]

mä ymmärsin tekstista, että ne lapset on ex-miehen sukumökillä. Ja omiin juhannusmenoihin ei voinut mennä, koska eläimet olisi jäänyt ilman vahtia. Tai pitänyt ottaa mukaan.

Vierailija
67/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun täällä kotitöiden lomassa. Lapset sotkee ja minä siivoan oli joulu tai juhannus. Kokko sentään nähtiin eilen. Voimia yksinäisille. Minäkin olin vuosia yksin ja siivoilu on parempi vaihtoehto minulle vaikka välillä ottaa päähän.

Vierailija
68/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun leikkauksesta.

Vierailija
69/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kiinnostavia ja monipuolisia syitä.
.
Ap

Vierailija
70/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään perinteistä mökkijuhannusta, mutta hyvin tässä on ehtinyt palstailemaankin välillä. Varsinkin kun ollaan täällä vain oman perheen kesken, joten ei ole vieraita kestittävänä.

Vierailija
71/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisiässä viettänyt koskaan juhannusta. Monesti olen ollut töissä, nyt olen lapsen kanssa kotona. Mies on töissä. Ei kiinnosta tehdä mitään erityistä, mukavasti tämä näinkin menee.

Vierailija
72/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä ja autoa. Ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
73/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri lomamatkalta Umbriasta.

Juhannus ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia, eikä sitä perheessämme vietetä mitenkään erityisesti. Suomen keli vaikuttaa siltä, että loppukesästä pitää vielä ottaa äkkilähtö jonnekin.

Että tsemppiä vaan sinne mökille :)

Vierailija
74/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin aamulla kotiin työmatkalta ja nyt väsyttää aika tavalla. Sataakin. Päätin juoda kahvia ja katsoa miten maailma makaa.

Vierailija
75/76 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sisällä netissä kuin ulkona hyttysten syötävänä. Ja ovet pidetään kiinni, että ne pysyvät ulkona.

Vierailija
76/76 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eibole muutakaan