Miksi olet palstalla juhannuksena?
Minä odottelen mökille lähtöä. Piti mennä jo kuudelta, mutta tyttäreni sai mukavan kutsun ja tulee vasta kohta, joten tässä odotellessa on aikaa.
Kommentit (76)
Vietetään tällaista lapsiystävällistä juhannusta. Koko muu perhe on nukkumassa jo kello 23.50. Minä arvon, että katsoisinko vielä jotain Netflixistä ja nauttisin tuosta selkenevästä säästä, vai menisinkö nukkumaan.
Suutuin miehelleni ja tulin vessaan mököttään tabletin kanssa...
Tulin paskalle ku tullu syötyä aika reippaalla kädellä.. vittu paino noussu 5kg viikossa XD ou god
Miesystävä töissä, vasta huomenna reissuun. Onneksi nyt alkoi Kumman Kaa, mietin, pitäisikö teeman mukaisesti ottaa vähän kuohuvaa yksikseen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:25"]
Mikset olis voinut ottaa eläimiä mukaan mökille?
[/quote]
mä ymmärsin tekstista, että ne lapset on ex-miehen sukumökillä. Ja omiin juhannusmenoihin ei voinut mennä, koska eläimet olisi jäänyt ilman vahtia. Tai pitänyt ottaa mukaan.
Rentoudun täällä kotitöiden lomassa. Lapset sotkee ja minä siivoan oli joulu tai juhannus. Kokko sentään nähtiin eilen. Voimia yksinäisille. Minäkin olin vuosia yksin ja siivoilu on parempi vaihtoehto minulle vaikka välillä ottaa päähän.
Teillä on kiinnostavia ja monipuolisia syitä.
.
Ap
Vietetään perinteistä mökkijuhannusta, mutta hyvin tässä on ehtinyt palstailemaankin välillä. Varsinkin kun ollaan täällä vain oman perheen kesken, joten ei ole vieraita kestittävänä.
En ole aikuisiässä viettänyt koskaan juhannusta. Monesti olen ollut töissä, nyt olen lapsen kanssa kotona. Mies on töissä. Ei kiinnosta tehdä mitään erityistä, mukavasti tämä näinkin menee.
Ei ole mökkiä ja autoa. Ei ole muuta tekemistä.
Tulimme juuri lomamatkalta Umbriasta.
Juhannus ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia, eikä sitä perheessämme vietetä mitenkään erityisesti. Suomen keli vaikuttaa siltä, että loppukesästä pitää vielä ottaa äkkilähtö jonnekin.
Että tsemppiä vaan sinne mökille :)
Tulin aamulla kotiin työmatkalta ja nyt väsyttää aika tavalla. Sataakin. Päätin juoda kahvia ja katsoa miten maailma makaa.
Mieluummin sisällä netissä kuin ulkona hyttysten syötävänä. Ja ovet pidetään kiinni, että ne pysyvät ulkona.
Koska alkuraskaus eikä suunnitelmia (kaikissa suunnitelmissa joku olisi kuitenkin tyrkyttänyt juotavaa ja yritetään pitää vielä salassa raskaus)