Miksi olet palstalla juhannuksena?
Minä odottelen mökille lähtöä. Piti mennä jo kuudelta, mutta tyttäreni sai mukavan kutsun ja tulee vasta kohta, joten tässä odotellessa on aikaa.
Kommentit (76)
Satun olemaan hieman kipeä. Miesystävä kavereillaan juhlimassa, josta minäkin äsken tulin. Ollaan toisessa kaupungissa missä asutaan ja juoda en viitsi kun autoa tarvitsen. Hieman köyhä juhannus ja nykyään päivä muiden joukossa. Nuorempana sitä ehkä pikkuisen odotti. Niin mukavuudenhaluinen taidan nykyään olla että toisten sohvilla nukkuminen ja rapulassa herääminen eivät kiinnosta. Tänä vuonna budjetti myös omalla kohdalla tiukka.
Koska ensimmäinen yksinäinen juhannus ever. Mies jätti, lapset sukulaisten kanssa mökillä (onneksi, koska siellä mukavaa), minä elukkavahtina kotona. On kyllä niin yksinäinen ja suorastaan hylätty olo, voisinpa itsekin olla sukumökillä hyvässä seurassa, omien parissa. :(
Tultiin mummilasta, lapset nukkuu, oon viimesillän raskaana ja mies töissä
Voi harmi teitä joitakin, kun vastentahtoisesti olette yksin. Toivottavasti saatte seuraavaksi juhannukseksi seuraa.
.
Inhottavaa, kun yhden mies jätti. Potku sille peppuun. Varmaan vielä katuu jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:58"]Mulla on kaksiviikkoinen lapsi.
[/quote]
Onneksi olkoon! Miten teillä on arki alkanut sujua. :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:04"]Voi harmi teitä joitakin, kun vastentahtoisesti olette yksin. Toivottavasti saatte seuraavaksi juhannukseksi seuraa.
.
Inhottavaa, kun yhden mies jätti. Potku sille peppuun. Varmaan vielä katuu jossain vaiheessa.
[/quote]
Kiitos. :) totta. Se jätetty
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:04"]Voi harmi teitä joitakin, kun vastentahtoisesti olette yksin. Toivottavasti saatte seuraavaksi juhannukseksi seuraa.
.
[/quote]
Kiitos. :) totta. Se jätetty
[/quote]
Hitsin ennakoiva... Totta = t.
Vietän kesälomaa maassa, jossa juhannusta ei tunneta. Lapset nukahtivat tunti sitten, joten juon lasillisen tai pari valkoviiniä. Ihania hellepäiviä tällä viikolla, joten white wine spritzer on ihan onnen omiaan nyt.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:59"]Koska ensimmäinen yksinäinen juhannus ever. Mies jätti, lapset sukulaisten kanssa mökillä (onneksi, koska siellä mukavaa), minä elukkavahtina kotona. On kyllä niin yksinäinen ja suorastaan hylätty olo, voisinpa itsekin olla sukumökillä hyvässä seurassa, omien parissa. :(
[/quote]
voimia sulle <3
Se helpottaa vielä, lupaan.
Mies lähti aiemmin mun vaarini luokse mökille pitämään seuraa hänelle ja kalastamaan, mulla oli aiemmin tänään töitä ja huomenna taas aamuvuoroon. Ihanaa näinkin :) harmi, etten päässyt vaarini luokse. Onneksi mulla on mahtava mies. Hyvää juhannusta! N22
Tultiin eilen reissusta ja sinne meni rahat ja energiat vähäksi aikaa. Taaperoa ei voi montaa päivää putkeen hoidattaa mummolassa ja ollaan molemmat miehen kanssa tulossa kipeiksikin. Eiköhän siinä ole tarpeeksi syitä miksi vain makaan sohvalla puhelin kädessä :D
Tänään oli työpäivä, samoin huomenna. Tämä on ollut tiedossa jo pitkään, joten en tehnyt mitään juhannussuunnitelmia. Vähän ikävää sinänsä, jussin vietto kavereiden kanssa olis mukavaa, mut kerran näinkin. Juhannus tulee joka vuosi, ja tuplapalkka ei harmita köyhää opiskelijaa yhtään :)
Ei täällä meren takana mitään juhannusta ole. En olisi edes tiennyt, että on juhannus ellet olisi sanonut.
Mikset olis voinut ottaa eläimiä mukaan mökille?
Torstaina poistettiin viisaudenhampaat alhaalta, molemmat leikkauksella. Joten ei ole ihan perinteisin juhannus kun tikit suussa ja vain nestemäistä ruokaa. Alkoholia en aio nauttia myöskään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:15"]Juhannus on vasta 24 kesäkuuta, Suomessakin oli aikaisemmin juhannus jussin nimipäivänä. Ihmettelen että joku helatorstai, josta kukaan ei edes tiedä miten ja miksi sitä pitäisi viettää on siirretty takaisin paikalleen, mutta juhannus, joka on joulun veroinen juhla on aina viikonloppuisin.
Siis vietän juhannusta vasta ensiviikolla.
[/quote]
Siis Virossa asun.