Mistä teinille rippimekko? Treen seutu
Missä olisi kivoja mekkoja? Itse tokia haluaa jonkin olkaimettoman ja lyhyen mutta mä yritän pitää hiukan rotia :) Hintaluokka max satasen.
Kommentit (10)
Niin mikä ihmeen rippimuoti nykyään että pitää olla olkaimeton lyhyt makkarankuorimekko ja oikein korkkarit sitten vielä. Horahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:53"]
Niin mikä ihmeen rippimuoti nykyään että pitää olla olkaimeton lyhyt makkarankuorimekko ja oikein korkkarit sitten vielä. Horahtavaa.
[/quote]
niinpä. POhdin samaa ja teini sanoi, että nykyään kuulemma niin. vastustan itsekin. ap
Tilattiin Zalandosta. Ajattelin itse, että kesäkuun alesta voisi löytyä vikka mitä. Itselleni ostan silloin
Olkaimeton ja lyhyt? Jos noi molemmat toteutuu samassa mekossa on kyseessä enemmän bilemekko kuin rippimekko.
Sinähän sen mekon maksat? Silloin tehdään niinkuin sinä päätät.
Halonen, Sokos, Stockka, noista pitäis joku löytyä.
Koskikeskuksen InStockista löytyy varmaan paljonkin tuon hintaluokan mekkoja.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:05"]
Olkaimeton ja lyhyt? Jos noi molemmat toteutuu samassa mekossa on kyseessä enemmän bilemekko kuin rippimekko.
[/quote]
sitä ei osteta, sanoin että teini haluaa itse toki semmoisen mutta normaalia harkintaa käytän hankinssa ap
Vilasta löytyy kohtuuhinnalla ihan ok mekkoja! myös stockkalta voi löytyä tuolla hintaluokalla edim hyvä alelöytö. Kannattaa tutkia myös halonen ja studio25 jos sieltä löytyy. Onnea etsintään! :)