Seurustelen mutta olen kaikki juhlapyhät yksin
Mies ei koskaan vietä mitään pyhiä kanssani. Joskus on 15v lapsensa kanssa (eronnut, lapsi asuu äidillä), mutta esim. nyt ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa laivalle. Itselläni on vähän kavereita ja nytkin on tiedossa tylsääkin tylsempi yksinäinen juhannus. Yhtäkään uuttavuotta tai juhannusta ym. ei olla yhdessä oltu, olen ollut yksin. Mies tietää että olen yksinäinen, mutta esim. huomiselle laivareissulle en saanut lähteä mukaan. Olemme seurustelleet yli kolme vuotta ja asumme omissa kodeissa. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:46"]Olin samantyyppisessä suhteessa vuosikausia, ja se muutti persoonallisuuttanikin. Olin aina yksin, kun muut ihmiset kokoontuivat viettämään keskenään pääsiäistä, joulua, juhannusta tai tuikitavallista viikonloppua. Minä olin olemassa miestä varten vain työviikot. Hän oli kyllä eronnut, mutta kaikki muu oli tärkeämpää viikonloppuisin ja juhlapyhinä.
Vaikeaahan se on jos rakastaa, mutta pitää uskaltaa erota. Osattomuuden kokemus kasvaa vuosien saatossa muuten liian suureksi, ja sen myötä hiipii masennus ja näköalattomuus. Ei voi suunnitella tulevaisuutta, kun se ainoa jonka kanssa haluaisi tulevaisuuden, ei panosta siihen.
[/quote]
Niin totta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:47"]
Viikolla siis nähdään ja joskus käydään ullkona viikonloppuna, ei kovin usein. Käy itse kaverinsa kanssa joskus ulkona ja en saa mennä mukaan. En nyt usein ole tunkemassakaan. Vituttaa vaan kun ne pyhät kun ihmiset yleensä ovat yhdessä, niin minä vietänkin yksin kotona. Ap
[/quote]
Teidän suhteesa puuttuu rakkaus, minä en tyytyisi sellaiseen suhteeseen
Nää on nii ihqui nää parisuhdevankilat.
Olen todella pahoillani puolestasi ap :( jos suhde ei ala toimia, suosittelen, että mietit, mitä elämältäsi haluat... Voimia! <3
Ap, oletko puhunut miehen kanssa asiasta? Miten reagoi?
No onhan tuo tosi outoa. Tässä tiivistettynä oma mielipiteeni! Minkä ikäisia olette?
Et sinä seurustele. Olet pillu, et kumppani.
Ilmeisesti teidän halunne eivät ole samoja, eli haluatte eri asioita. Ainakin tällä hetkellä.
Jos kovin häiritsee, tai sinä haluaisit suhteelta jo jotain muuta (yhdessä asumista, pyhien viettoa pariskuntana yms) niin rohkeasti keskustelut miehen kanssa.
Tuli heti mieleen, että sulla on vaimo ja veittää perheen kesken juhlapyhät.
Ei sillä mitään vaimoa ole hyvänen aika, vaan on eronnut ja usein viettää lapsensa kanssa pyhiä. Mutta että AINA?
Ap
Ihan hyvä meininki. Jos arkena näkee muija ylen aikaa, niin vapaalla on mukava nähdä kavereita.
Taidat kyllä itsekin tietää totuuden. Eli ellet halua viettää tuleviakin juhlapyhiä yksin: jssap. Ja tällä kertaa ihan tosissaan.
Minulla oli monta vuotta suhde naiseen jonka kanssa olin pari. Olin kuitenkin naimisissa ja juuri nuo juhlapyhät piti usein olla lasten ja perheen kanssa.
Olin samantyyppisessä suhteessa vuosikausia, ja se muutti persoonallisuuttanikin. Olin aina yksin, kun muut ihmiset kokoontuivat viettämään keskenään pääsiäistä, joulua, juhannusta tai tuikitavallista viikonloppua. Minä olin olemassa miestä varten vain työviikot. Hän oli kyllä eronnut, mutta kaikki muu oli tärkeämpää viikonloppuisin ja juhlapyhinä.
Vaikeaahan se on jos rakastaa, mutta pitää uskaltaa erota. Osattomuuden kokemus kasvaa vuosien saatossa muuten liian suureksi, ja sen myötä hiipii masennus ja näköalattomuus. Ei voi suunnitella tulevaisuutta, kun se ainoa jonka kanssa haluaisi tulevaisuuden, ei panosta siihen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:38"]
Ei sillä mitään vaimoa ole hyvänen aika, vaan on eronnut ja usein viettää lapsensa kanssa pyhiä. Mutta että AINA? Ap
[/quote]
Miksi et kysy suoraan mikä mättää. Oletko nähnyt hänen lastaan? Oletteko viettäneet yhdessä aikaa te ja lapsi?
Viikolla siis nähdään ja joskus käydään ullkona viikonloppuna, ei kovin usein. Käy itse kaverinsa kanssa joskus ulkona ja en saa mennä mukaan. En nyt usein ole tunkemassakaan. Vituttaa vaan kun ne pyhät kun ihmiset yleensä ovat yhdessä, niin minä vietänkin yksin kotona.
Ap
Oletko puhunut miehelle, että tällainen tuntuu tosi pahalta? Miten reagoi? Sanoisin, että jos ei puhekaan auta, niin jotain sillä on kupolissa vikana. Itsekäs ainakin on, mutta onko jotain muutakin...