Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
'He kauas eivät ehtineet, kun jäivät alle jään ja jähmettyivät Kilpisjärven rantaan.'
Jope Ruonansuu, Tapio Suominen, Matti Nykänen nyt ensimmäisenä tulevat mieleen.
Brandon Lee, Robin Williams ja Heath Ledger
Presidentti Kekkosen kuolema kosketti ainakin, ja olihan se prinsessa Dianan kuolema surullista.
Tapio Suomisen kuolema kolahti. Meillä oli kuitenkin samoja tinder-matcheja.
Prinsessa Diana. Ihminen jolla olisi vielä ollut paljon tekemistä maailmassa, niin turha kuolema kuitenkin.
Johnny ja Matthew Gaudreau nyt viimeisimpänä. Tulla nyt rattijuopon yliajamaksi päivää ennen siskonsa häitä, ja Johnnyn vaimo vielä raskaana.
Adolf Hitlerin. Herkkä taiteilijasielu, jolla olisi ollut paljon annettavaa maailmalle.
Freddie Mercuryn. Olin/olen suuri Queen ja Freddie fani ja hän lähti ihan liian aion.
Diana myös, ehkä koska poikansa olivat niin pieniä kun menettivät äitinsä. Kuvat hautajaisista ja pojat arkun perässä itkettää edelleen.
Mika Myllylän kohtalo oli liian kova. Käytti dopingia, joo, mutta häntä lyötiin kyllä liian kovaa.
Kylli-täti ja Matti Ranin (histamiini)
Shannen Doherty