Miehet! Kelpaisiko teille 32-vuotias yh-äiti?
Kommentit (46)
Minulla ei ole lapsia ja olen naimaton. Haluan kokea nämä isot asiat ensimmäistä kertaa kumppanin kanssa, joten haluan naisen joka ei ole ollut naimisissa ja on lapseton. Lisäksi olen itse elänyt uusperheessä ja tiedän minkälaista se on. Sen takia hankin itse lapsia vasta vakaassa suhteessa ja sopivassa taloudellisessa tilanteessa, ja annan lapsille vakaan lapsuuden kummankin vanhemman ollessa läsnä. Sen takia en halua olla mukana missään yh-jutuissa.
M29
En tupakoi enkä käytä alkoholia. Syön terveellisesti ja liikun paljon. Nenäkorusta en luovu ikinä, en edes kenenkään miehen takia. Se on ollut minulla jo kohta 20 vuotta. Tatuointikin on, tosin aika pieni. Leggingsejä en käytä. Käytän farkkuja, hameita ja urheiluvaatteita. -ap
Miksi naisen pitäisi kelvata? Eikö se mene toisinpäin? Miehen on oltava tarpeeksi komea, urheilullinen, hiukset päässä, työ ja rahaa tilillä, ei kaljamahaa, kiva ja kiinnostava. Muuten mies ei kelpaa...
Ei yh:ta minulle.
Tahdon omia lapsia joskus. Juu, uskallan myöntää tämän vaikka olen mies *bööö*
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:58"]Kelpaa, jos:
1. Tissit eivät roiku (ehdoton)
2. Peppu on hyvä tai kohtalainen
3. Annat pillua, reilusti
4. Olet OK näköinen
5. Et turhia natkuta
6. Osaat kokata
Näillä eväillä, saat minut ja kaikki muutkin miehet.
[/quote]
6/6 omasta mielestä... Täytyypäs lähteä baanalle
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
Jos olet ok näköinen vaatteet päällä ja ilman vaatteita,osaat tehdä hyvää ruokaa,tiedät mitä muuta sillä alapään värkillä tehdään kuin kustaan.
[/quote]
No luulisi aloittajan tietävän alapäänsä toiminnoista jotakin kun kerran lapsenkin on saanut aikaiseksi...
jos annat persettä ehkä... laita kuvalinkki
Sähän oot varsin pätevän kuuloinen. Vaikutat myös hauskalta. Baanalle vaan. t. M23
Kelpaa jos sulla ei ole sekopää-exää, joka ilmestyy kirveen kanssa kolkuttelemaan ovea aina kun tapailet jotain miestä.
Sorry jotenkin nenäkoru ja tatuointi pilaa koko kiinnostuksen :/
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
Jos olet ok näköinen vaatteet päällä ja ilman vaatteita,osaat tehdä hyvää ruokaa,tiedät mitä muuta sillä alapään värkillä tehdään kuin kustaan.
[/quote]
No luulisi aloittajan tietävän alapäänsä toiminnoista jotakin kun kerran lapsenkin on saanut aikaiseksi...
[/quote]
En nyt ihan noinkaan sanoisi, lapsi todistaa vain että jalat on aukaistu oikeaan (väärään..) aikaan.
Nenäkoru on aikuisella naisella todella paha turn off.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:30"]
Kelpaa jos sulla ei ole sekopää-exää, joka ilmestyy kirveen kanssa kolkuttelemaan ovea aina kun tapailet jotain miestä.
[/quote]
Siis sinulle on ok, että kumppanisi tapailee jotain miestä? Miksi se muuten tulisi kolkuttelemaan sinun oveasi, eikä sen jonkun miehen ovea?
Ei ole minun tapauksessani naisen iästä kiinni, koska minulle ei kelpaa minkäänikäinen yh-äiti.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:03"]
Ei, valitan.
[/quote]Perusteluna siis se, etten halua minkäänlaista lapsiperhekuvioita, ja kevyt tapailusuhde ei ole nyt ajankohtainen minulle.
Pitäisköhä naistenkin parisuhdemarkkinoilla alkaa syrjimään miehiä joilla on jo lapsia?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:54"]Kyllä. Oikein hyvin kelpaa 45+ ikäisille.
[/quote
Olen yli 50 vuotta ja näillä lähtötiedoilla tuskin läski yh kelpaisi, kuin satunnais panoksi silloin kun lapsi on isänsä luona.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
On muutakin. Työ, kuntosali, uinti, lenkkeily, retkeily. Olen puhelias ja aktiivinen, tummat hiukset ja ruskeat silmät, silmälasit ja nenäkoru. -ap
[/quote]
Kaikki meni ihan nappiin viimeiseen kohtaan asti, mutta siihen tökkäs. Tokihan sen rautaromun saa aina poistettua, mutta jos vielä löytyy tatuointejakin, niin unohdetaan koko juttu.