Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kelpaisiko teille 32-vuotias yh-äiti?

Vierailija
11.06.2015 |

5-vuotiaan tytön yh-äiti.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:53"]Pitäisköhä naistenkin parisuhdemarkkinoilla alkaa syrjimään miehiä joilla on jo lapsia?
[/quote]
Joo ehdottomasti, alkakaa niin saadaan me lapsettomatkin miehet mahdollisuus päästä jatkamaan sukua.

Vierailija
42/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös iso EI ! nenäkoruille
T.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:30"]

Kelpaa jos sulla ei ole sekopää-exää, joka ilmestyy kirveen kanssa kolkuttelemaan ovea aina kun tapailet jotain miestä.

[/quote]

Siis sinulle on ok, että kumppanisi tapailee jotain miestä? Miksi se muuten tulisi kolkuttelemaan sinun oveasi, eikä sen jonkun miehen ovea?

[/quote]

No voi vitun saivartelija... tajusit varmaan kuitenkin pointin.

Vierailija
44/46 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen 32-vuotias yh. Minulla jopa 2 lasta ja olen kelvannut. Tissit roikkuu, olen ok näköinen, perseessä olisi treenattavaa, en ole ylipainoinen, olen korkeakoulutettu ja käyn töissä, poltan tupakkaa, en tosin laaten nähden, juon vapaailtoina kun sille päälle satun, en haikaile exän perään ja olen kelvannut. Vientiä olisi enemmänkin, mutta yhden vain olen kelpuuttanut. On jopa ihan lapseton mies kyseessä. En tosin hae lapsilleni kasvattajaa eli joka keskustelu ei ala puheella lapsistani. Et ole elämässä tuomittu olemaan yksin mutta lähde ajatuksella että ydinperheeseen ei ole paluuta. Olet yksin ja tulet ehkä olemaan, kaikki muu on plussaa. Aika paljon niitä uusperheitä on mutta niissä eläminen on aina aateen haastavampaa.

Vierailija
45/46 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän selviää kelpaatko, kun kävästään koe-ajolla. Otappas yhteyttä niin katsotaan:
jortte@hotmail.fi

Ps. Kakkonen on ykkönen. Liukuvoide mukana.

Vierailija
46/46 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:53"]Pitäisköhä naistenkin parisuhdemarkkinoilla alkaa syrjimään miehiä joilla on jo lapsia?
[/quote]

Pitäisi. Itse olen kolmekymppinen lapseton sinkku nainen, enkä todellakaan suostu deittailemaan miehiä joilla on lapsia. Ja lapsettomana haluan pysyäkin.