Äidin luo matkustaminen, ongelma
Pakko mennä junalla (koiran takia) ja meno-paluu äidin luo maksaisi melkein 200€
Minulla on tililläni 210€, joten periaatteessa rahaa olisi.
Miten te tekisitte? Rikkoisitte lupauksenne äidillenne ja suututtaisitte hänet, vai menisitte ja olisitte syömättä kuukauden?
Kommentit (7)
Myy koira niin voit mennä bussilla eikä senkään ruokkimiseen mene rahaa.
Eihän sulla olisi rahaa! Ei edes periaatteessa. Koska elääkin pitää matkan jälkeen.Kertoisin totuuden ja sanoisin etten pääse.
kimppakyyti faceryhmissä voi päästä jonkun autokyydillä paljon lähemmäksi ja mennä junalla vaan loppumatkan.
sit kertoisin kyllä ädille ettei ole rahaa tulla mutta että aluaisit tulla, jos hänellä rahaa hän ehkä sanoo että antaa sulle matkalipun veran tai edes 150e tms.
Ei kai kukaan äiti loukkaantuisi, jos rahan puutteen takia jäisi menemättä. Minä äitinä maksaisin matkan jos haluaisin sinut luokseni.
Kertoisin äidille rahatilanteen ja junamatkan hinnan. Ehkä äiti ymmärtäisi maksaa mstkan tai ehdottaa jotain muuta, että voit syödä seuraavan kuukauden. Voiko äiti tulla sinun luoksesi?
Kertoisin äidille että ei ole rahaa nyt tulla. Jos kyse olisi mun äidistäni, niin hän laittaisi rahaa tililleni että pääsen tulemaan. Mutta jos äiti ei haluaisi tai pystyisikään auttamaan niin sittenkin on minusta hyvä että hän tietää että on ylitsepääsemätön syy miksi ei tule. Ei kai siitä kukaan suuttua voi että ei tule kun ei kerta kaikkiaan ole rahaa?