Näen värität kulumasi helposti!
mie kikkailin tänä aamuna jottai ja kekkasin että perkele, "rypistä" niitä siun kulmias, väritä ja vuola! Tullee edes jotenkuten symmetriset ja kivvat! Savvoo kiittää.
Kommentit (11)
Olen kotoisin/asun Espoossa. Lol.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:13"]On oikeassa lonkkanivelessä kulumaa. Mitä kohtaa rypistän jotta olis toisen kanssa symmetrinen?
[/quote]
Jospa siittä poloven kohhalta voes pikkasen nipistää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:13"]On oikeassa lonkkanivelessä kulumaa. Mitä kohtaa rypistän jotta olis toisen kanssa symmetrinen? [/quote] Jospa siittä poloven kohhalta voes pikkasen nipistää. Ap
[/quote]
Vuan minkä tautta ne kulumat pitäs värjätä? Liäkär sano jotta särkyliäkettä vuan ja töppöstä toise etteen. Onkkoon tämä nyt jottai uutta vouhotusta. Mikä se nyt ois se oikkee värj kulummiin joka ois rentikästä?
Minä väritän aina kulumaani työpaikan kahvipöydässä. Suurentelen asiaa ja valittelen olemattomia kipuja, niin en joudu tekemään mitään fyysistä. Kulumien värittäminen on hyvä taito työelämässä.
Minä väritän aina kulumaani työpaikan kahvipöydässä. Suurentelen asiaa ja valittelen olemattomia kipuja, niin en joudu tekemään mitään fyysistä. Kulumien värittäminen on hyvä taito työelämässä.
On oikeassa lonkkanivelessä kulumaa. Mitä kohtaa rypistän jotta olis toisen kanssa symmetrinen?