Miehet! Kelpaisiko teille 32-vuotias yh-äiti?
Kommentit (46)
Kelpaa. Jos sinulle kelpaa 37v mies.
Joo, mutta et varmaan kelpuuttais mua...
M22
Onko elämässäsi mitään muuta kuin lapsi ja yksinhuoltajuus?
Ehkäpä. Jos tyttö on suloinen.
Minkään kauhukakaran kanssa en mielelläni olisi tekemisissä. Yleensä kyllä lapset pitävät minusta.
Ihan riippuu siitä kelpuutatko työttömän miehen, jolle kalja maistuu.
Riippuu siitä osaatko syväkurkuttaa
Miksei. Jos vaan kelpaa mies, jolla ei ole hirveästi kokemusta lapsista eikä juurikaan parisuhteessa olemisesta.
Kyllä. Oikein hyvin kelpaa 45+ ikäisille.
Jos olet ok näköinen vaatteet päällä ja ilman vaatteita,osaat tehdä hyvää ruokaa,tiedät mitä muuta sillä alapään värkillä tehdään kuin kustaan.
On muutakin. Työ, kuntosali, uinti, lenkkeily, retkeily. Olen puhelias ja aktiivinen, tummat hiukset ja ruskeat silmät, silmälasit ja nenäkoru. -ap
Jos olet ns. äidillinen yh niin sitten se ei olisi ainakaan este (muutahan en sinusta tässä vaiheessa tiedä). Mutta minkään juopottelevan ja röökaavan legginseissä kulkevan mustatukan kanssa en itseäni näe.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
On muutakin. Työ, kuntosali, uinti, lenkkeily, retkeily. Olen puhelias ja aktiivinen, tummat hiukset ja ruskeat silmät, silmälasit ja nenäkoru. -ap
[/quote]
Nenäkoru. Mitä vittua.
Ota se pois. Sen aika meni jo.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]Jos olet ok näköinen vaatteet päällä ja ilman vaatteita,osaat tehdä hyvää ruokaa,tiedät mitä muuta sillä alapään värkillä tehdään kuin kustaan.
[/quote]
Ihana vastaus :D
Kelpaa, jos:
1. Tissit eivät roiku (ehdoton)
2. Peppu on hyvä tai kohtalainen
3. Annat pillua, reilusti
4. Olet OK näköinen
5. Et turhia natkuta
6. Osaat kokata
Näillä eväillä, saat minut ja kaikki muutkin miehet.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Nenäkoru. Mitä vittua.
Ota se pois. Sen aika meni jo.
[/quote]
Höpö höpö. Mulla on nenäkoru, olen kohta 30. Tosin mieskin löytyy, ei lapsia, mutta kyllä ulkonäköni kiinnostusta herättää korusta huolimatta.
Mihin?