Miksi Runebergin torttuja saa vain helmikuussa? Aivan mahtava leivonnainen, parasta mitä Suomesta saa, varmasti olisi menekkiä ympäri vuoden...
En vaan ymmärrä. Kaikenlaisia berliininmunkkeja, omar-munkkeja, korvapuusteja, ym. löytyy ympäri vuoden, mutta ei Runebergin torttuja? Edes pienissä erissä.
Olen aivan varma, että menisivät hyvin kaupaksi ympäri vuoden. Miksi menestystä ei hyödynnetä?
Onko kyseessä äärimmäinen kunnioitus perinnettä kohtaan, oikeudelliset kysymykset reseptin suhteen vai mikä?
Kommentit (249)
Kuukaudenpäivät niitä ollut jo marketeissa.
Ja niitä ei voi leipoa itse ihan ympäri vuoden, koska __________________?
Joistakin erityisistä leipomoista ja kahviloista voi saada. Ihan vaan vinkkinä Runebergin torttujen ystävältä 😋
Kai joku kahvila tarjoilee niitäkin ympäri vuoden?
Porvoossa niitä saa ympäri vuoden. Mene sinne.
Onkohan siinä jokin ajatus, että menee viehätys niitä torttuja kohtaan, jos ne olisivat jokapäiväisiä tuotteita?
Alepassa on ollut jo viikkoja. Herkullisia.
Niin kalliita, ettei tavallinen kuolevainen voi ostaa kuin kerran vuodessa.
Osta Lidlistä pakastimeesi, elleivät ole aiemmin pakastettuja.
Runebergillä on usein ummetusta, siksi tortun tarjonta vaihtelee.
Runebergeja tarjolle 1.1.-30.6. ja joulutorttuja 1.7.-31.12.
Siinä olisi passeli sesonkijako.
Mikä on suosikki merkkinne? Ostan huomenna sen jota kehutaan eniten.
Globalisaatio ja eliitin agenda. Kaikki kansallinen kulttuuriperimä on pahasta
Rosten on pakatuista paras. Elonen surkea, samoin Fazer.
Miksi mä en le koskaan syönyt hyvää runebergin torttua, viimeksi viime perjantaina mies osti ja oli kyllä sellaista paskaa ettei tosikaan, kuivakka käntty. Miltä merkiltä saa parhaimman Runebergin tortun?
On niitä usein myynnissä myös loppuvuodesta. Joskus marraskuussa taisin ostaa. En tiedä miksi silloin, mutta yhtä hyviä ne on ympäri vuoden.
Sinuhe tai Rosten. Älä osta niitä latvialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa niitä saa ympäri vuoden. Mene sinne.
Porvoosta saa Suomen parasta lakuakin.
Sinuhe oli pettymys, liian kuivaa.
Olen miettinyt samaa, itse ostaisin noita ympäri vuoden, esimerkiksi kun joku tulee kahville. Todella herkullisen makuisia.