Kuinka nolo on käydä yksin syömässä jossakin?
Kommentit (29)
Varmaan jonkin verran, mutta mä käyn joka viikonloppu.
En tiedä missä voisi olla noloa käydä yksin syömässä. Miten syöminen voi olla noloa?
no jossain Mäkissa ehkä mutta ei missään paremmassa paikassa
On se aika kamalaa.Juuri kävin keittiössä syömässä, ja kyllä hirvittää. Siellä ei ollut muita kuin minä.
Minusta taas se on jotenkin itsevarmaa!
Ehkä teini-ikäisenä koulun tai yliopiston ruokalassa yksin syömistä voidaan pitää nolona. Aikuinen ihminen syö yksin tai seurassa missä ja milloin haluaa.
Herranjumala! Ilmeisesti ap ei ole vielä aikuinen eikä käy töissä kodin ulkopuolella. Yksin ulkona syöminen on ainakin minulla viikottaista lounasaikaan kuin laumailu toisten kanssa. En pidä sitä mitenkään outona, pikemminkin päinvastoin.
En oo koskaan ajatellu että olisi noloa käydä yksin, ehkä koska käyn aina yksin :D
No ehkä sen verran, että mihinkään Michelin-kuppiloihin en yhden hengen varausta ala tekemään. Tavisraflaan menen miettimättä onko noloo vai ei...
Kyllä me aikuiset usein syödään yksin ja joskus jopa hienoissa paikoissa :)
Minä en ainakaan aina jaksa höpötellä ja on ihana istua esim ikkunapöydän ääressä, seurata maailman menoa ja nauttia hyvästä ruuasta ja viinistä YKSIN.
Whadaaa? Itse syön lounaan joka päivä yksin. Jos olen yksin kaupoilla tai shoppailemassa tai muuten vaan liikuskelemassa niin saattaa tulla äkillinen mielihalu käydä syömässä, niin käyn yksin. En ole edes ajatellut, että sellainen voisi jonkun mielestä olla noloa :D
Aion pian lähteä päiväselti käymään toisessa kaupungissa ja ajattelin kyllä syödäkin siellä ilman mitään nolostelua.
Aikuisena ei ole kavereita koko ajan mukana joka paikassa. Ja silloin, kun itsellä tekee mieli lähteä ulos syömään, eivät mies/kaverit aina pääse tai ehdi mukaan.
Syöminen on ihan normaali tapahtuma eikä siinä ole mitään hävettävää, vaikka yksin pöydässä istuisikin. Joskus on jopa paljon nautollisempaa nauttia hyvästä ruuasta rauhassa ihan itsekseen.
En kai minä nyt mitään randomeja ihmisiä mukaani ota, kun syömään menen. Mitä vittua nyt taas, Jonne?
"Hiihiihii joku joutuu syömään yksin" t. Yläasteelainen.
Onko teistä noloa kun käyn monta kertaa viikossa yksin syömässä?
N17
Kuinka noloa on kävellä yksin?
Kuinka noloa on käydä kaupassa yksin?
Kuinka noloa on pestä yksin ikkunat?
Kuinka noloa on olla yksin henkilöautossa?
SUUNNATTOMAN NOLOA!
Joo ihan vitun noloa hihi