Kuinka nolo on käydä yksin syömässä jossakin?
Kommentit (29)
Juuh, tosi noloa eikä ollenkaan normaalia. Samoin kuin autolla ajaminen yksin, kuukautiset tai aivastaminen julkisella paikalla.
Voi vittu nyt oikeesti taas.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:25"]Kuinka noloa on kävellä yksin?
Kuinka noloa on käydä kaupassa yksin?
Kuinka noloa on pestä yksin ikkunat?
Kuinka noloa on olla yksin henkilöautossa?
SUUNNATTOMAN NOLOA!
[/quote]
Ja yksin asuminen se vasta onkin noulouden huipentuma!
Kuka nyt ylipäätään tahtoo seuraa syömisen yhteyteen? Minä en ainakaan paljon pukahda, vaan Syön. Hienot ravintolat asia erikseen.
-henkinen läski
Aamuneljältä snägärillä matkalla himaan, ei ollenkaan noloa
Televisioidulla kahden hengen ystävänpäivä-illallisella, alasti, humalassa, oksentaen päälleen, aika helvetin noloa
Noloa käydä yksin syömässä, mutta ei kaksin vessassa. Naisten logiikkaa
Siinä ei ole yhtään mitään noloa. Itse en pidä itseäni yhtään nolona ihmisenä. Olen korkeasti koulutettu, tienaan hyvin, minulla on hyvä työpaikka johon kuuluu mm. paljon työmatkoja. Työmatkoilla, ja usein kotimaassakin erilaisten asiakaskäyntien ja palaverien välillä, käyn syömässä, yleensä yksin. Eipä ole tullut mieleen että asiassa olisi jotain noloa. Ei minua kyllä kiinnostakaan mitä jotkut muut ihmiset ajattelee minusta ja tavoistani.
Jos on esim sopinut deitin johonkin hienoon ravintolaan johon on varannut pöydän ja alkudrinkit ja kaikki ja sitten se hoito tekee oharin eikä tule, niin onhan se noloa. Eli jos se yksin syöminen ei ole suunniteltua.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:47"]
Jos on esim sopinut deitin johonkin hienoon ravintolaan johon on varannut pöydän ja alkudrinkit ja kaikki ja sitten se hoito tekee oharin eikä tule, niin onhan se noloa. Eli jos se yksin syöminen ei ole suunniteltua.
[/quote]
Eikä ole. Kuka siitä muka nyt sitten ihmettelee niin että pitäisi hävetä? Ravintolahenkilökunta ainakin on nähnyt kaikenlaista, paljon pahempaakin. Tuo on vain ihmiselämää.
Mun mielestä siinä ei ole mitään noloa. Se on mukavaa :) Olen tällä hetkellä au pairina maassa, josta en tunne juuri ketään, joten varmaan tulee käytyä paljon yksin syömässä. Mut ei haittaa :)