Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa

Vierailija
04.06.2015 |

taas heräsin kolmelta pyörimään sängyssä, ja miettimään, että pitäis laihduttaa. Ja että näin neljänkympin alla oon ihan liian vanha mihinkään. Tukkakin on ruma. Ja vaatteet tylsiä ja tyylitajuakasn ei löydy.
Mikä mua vaivaa, kun mun yöt menee miettiessä miten huonosti kaikki muka on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Se tekee usein tollaisia kiusoja. Rupea selättämään sitä. Opettele erilaisia keinoja stressinhallintann. Ja päästä irti ahdistuksesta. Elä sitä hetkeä missä olet. Tätä hetkeä. Mene kampaajalle. Menetelleen kurssille tai reymään purkamaan tai kuulemaan ajatuksia. Luentoja. Kirjoja. Aloita liikunta panosta itseesi. Syö terveellisesti. Sallia itsellesi hyvä olo ja mieli.

liian vanha...se on tunne silloin, kun on tosi väsynyt. Lepäätkö, nukutko tarpeeksi? Ota päiväunet, jos öisin heräilet. 

Oarempaa kesää sinulle. Aina voi aloittaa alusta....elämä on. Se on nyt, ole itsellesi sallivampi. Silittelet niitä hiuksiasi ja donitsi mahaasi. Olet hyvä omana itsenäsi. Tykkää itse itsestäsi ja suo itsellesi hyvä olo. Keksi siihen keinot. Keksit kyllä, kun rupeat ajattelemaan ja katselemaan. Ole utelias. Kokeile.

Vierailija
2/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jumissa vanhassa tavassa. Ja voi olla, että vanhat muisto pukkaa esiin ja niistä tulevat tunteet.

ajattele, että olet nyt turvassa ja asiat on hyvin. Mieti silloin yöllä jotain mukavaa asiaa tee jotain mikä rentouttaa sinut. Joku renroutusharjoiitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä :)
Ap

Vierailija
4/4 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi ja siihen liittyvä masennusreaktio. Kyllä se siitä. Jokainen nainen täyttää 40 ellei kuole ennen sitä. Se ei ole lopun alkua vaan entistä parempaa elämää, huomaat sen sitten kyllä. Kriisi pitää vain ensin käydä läpi.

Nelikymppinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi