Helsinki täyttyi luvattomista ja pakarat paljastavista mainoksista
"Helsingin keskustaan levitettiin keskiviikkona aamulla valtava määrä pahvisia Nicki Minajeja. Isot figuurit ovat kääntäneet katseita ja aiheuttaneet pahennustakin, sillä yhdysvaltalainen rap-tähti poseeraa kuvassa pakarat paljaana".
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/700/1305961939233?ts=45
Eroottisilla julisteilla mainostetaan lahtelaista kesäfestivaalia. Järjestäjien mukaan mainoksia on kaikkiaan tuhat. Ne kaikki aseteltiin ensin varhain keskiviikkoaamuna Tuomiokirkon portaille, minkä jälkeen figuureja leviteltiin keskustan lisäksi muun muassa Kallioon, Pasilaan, Punavuoreen, Hakaniemeen ja Itäkeskukseen.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]Isoin stara Lahessa sitten Johnny Thundersin 1984?
[/quote]
Cheekkikin on isompi.
[/quote]
;)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:02"]
En käsitä Ilta-Sanomien kommentteja aikeesta:
Raivostuttavat? Siksikö että suomalaisen naisen peppu on 5 kertaa leveämpi siiderin juonnista ja sohvalla makaamisesta? Puhumattakaan niistä mystistä raskauskiloista joita saa noin 50kg per lapsi. Ottakaa mallia suomen naiset. Tuossa pepussa on sitä jotain.
Ja tällä siis yli 600 yläpeukkua. Tuo kommentoija on varmasti joku kaljamahainen keski-ikäinen mies. Mua niin suututtaa tää KAIKKIEN suomalaisten naisten haukkuminen!
[/quote]
Enkä yhtään ihmettele miksi miehiä vihataan.
No onneksi oma mieheni on järkevä ja rakastaa minua juuri tällaisena. Tosin näin huomioonottava mies taitaa olla melkoinen harvinaisuus. On myös kertonut inhoavansa Nicki Minaj'ta ja sitä, kuinka naisia kehotetaan olemaan samanlainen seksinukke.
Miehesi on fiksu kun toimii niinkuin haluat. Suihkussa kuvittelee kuitenkin mielessään jotain hiukan riettaampaa ja tyydyttää
Loput tarpeistaan. Etkä voi tietää sitä, enkä minä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:02"]
En käsitä Ilta-Sanomien kommentteja aikeesta:
Raivostuttavat? Siksikö että suomalaisen naisen peppu on 5 kertaa leveämpi siiderin juonnista ja sohvalla makaamisesta? Puhumattakaan niistä mystistä raskauskiloista joita saa noin 50kg per lapsi. Ottakaa mallia suomen naiset. Tuossa pepussa on sitä jotain.
Ja tällä siis yli 600 yläpeukkua. Tuo kommentoija on varmasti joku kaljamahainen keski-ikäinen mies. Mua niin suututtaa tää KAIKKIEN suomalaisten naisten haukkuminen!
[/quote]
Enkä yhtään ihmettele miksi miehiä vihataan.
No onneksi oma mieheni on järkevä ja rakastaa minua juuri tällaisena. Tosin näin huomioonottava mies taitaa olla melkoinen harvinaisuus. On myös kertonut inhoavansa Nicki Minaj'ta ja sitä, kuinka naisia kehotetaan olemaan samanlainen seksinukke.
Miehesi on fiksu kun toimii niinkuin haluat. Suihkussa kuvittelee kuitenkin mielessään jotain hiukan riettaampaa ja tyydyttää
Loput tarpeistaan. Etkä voi tietää sitä, enkä minä.
[/quote]
[/quote]
Näin just
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:10"]Jollain tai aika monellakin on täällä hiekkaa sukupuolielinten alueella. :D Se on vaan mainos ja pahvia. Onko ne h&m:n tai vastaavan ketjun bikini ja alusvaatemallit hyväksytympiä siksi kun heillä on 14 vuotiaan tytön pieni sievä kroppa? Peppukipeät lättäpyllyt itkee. :) [/quote] Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun, mä näin yhden noista Nickeistä lojumassa kadulla keskustassa. Samalla kadulla oli (oiskohan ollut Seppälän) mainos, jossa oli vähintään yhtä kurvikkaita naisia normaalisti bikinit päällä naureskelemassa ja mainos oli koko ikkunan kokoinen. Kumpikohan noista on mauton ja seksistinen? Normaalit naiset normaaleissa asennoissa bikinit päällä vai Nicki Minaj takaapäin kuvattuna avaamassa pillua? Kumpi myy bikineitä ja kumpi myy seksiä ja epätervettä naiskuvaa?
[/quote]
Vaatekauppa myy vaatteita ja muusikko musiikkiansa. Seksikkyys myy kummassakin tapauksessa. Tavallinenkin naisvartalokin voi edustaa epäterveyttä jollekin, kuka haluaa ostaa mitään taviksen päältä?
Naisena haluan nähdä atleettivartaloisia nuoria miehiä en halpoja naisia
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:10"]Jollain tai aika monellakin on täällä hiekkaa sukupuolielinten alueella. :D Se on vaan mainos ja pahvia. Onko ne h&m:n tai vastaavan ketjun bikini ja alusvaatemallit hyväksytympiä siksi kun heillä on 14 vuotiaan tytön pieni sievä kroppa? Peppukipeät lättäpyllyt itkee. :)
[/quote]
Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun, mä näin yhden noista Nickeistä lojumassa kadulla keskustassa. Samalla kadulla oli (oiskohan ollut Seppälän) mainos, jossa oli vähintään yhtä kurvikkaita naisia normaalisti bikinit päällä naureskelemassa ja mainos oli koko ikkunan kokoinen. Kumpikohan noista on mauton ja seksistinen? Normaalit naiset normaaleissa asennoissa bikinit päällä vai Nicki Minaj takaapäin kuvattuna avaamassa pillua? Kumpi myy bikineitä ja kumpi myy seksiä ja epätervettä naiskuvaa?