Mitä on voinut tapahtua?
En saa yhteyttä yhteen henkilöön. -Numeroon ei saa yhteyttä- ollut jo pitkään. Muuttanut pois asunnostaan. Hänen työpaikkaa en muista, eikä yhteisiä tuttuja ole. En tiedä hänen suvustaan paljoakaan, esim. minkä nimisiä ovat. Hänellä ei ole sosiaalista mediaa.
Olimme todella läheisiä, rakastan häntä. Viimeinen näkemisemme 3kk sitten oli rakkaudellinen. Sovimme, että tapaamme pian uudestaan. Ei kuitenkaan ole käynyt niin ja nyt olen huolestunut.
Kommentit (23)
Jospa on laittanut numerosi estoon ? Olisiko ollut perheellinen ?
Hänellä on uusi puhelinnumero, ja entinen pelkkänä varanrona
Puhelnnumeron voi tarkistaa Fonectasta.
Outoa on, ettet muka tiedä hänen työpaikkansa nimeä.
Henkilön osoitteenkin saa kyllä maistrastista, eli nykyisestä
DVV:sta, yhdellä puhelinsoitolla
Vierailija kirjoitti:
Kuollut?
Silloin puhelin ei olisi kiinni, vasn liittymä olisi irtisanottu,
ettei kukaan soita kuolleen laskuun.
Ja silloin tulis ilmoitus: Nro ei ole käytössä.
Jos olet huolissasi, voit puhua asiasta poliisille ja tehdä ilmoituksen. Jos et ole läheinen ja henkilö ei halua, he ei kerro sulle missä hän on, mutta tarkistavat silti, että hän on elossa ja kunnossa. Näin saisit ainakin rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet huolissasi, voit puhua asiasta poliisille ja tehdä ilmoituksen. Jos et ole läheinen ja henkilö ei halua, he ei kerro sulle missä hän on, mutta tarkistavat silti, että hän on elossa ja kunnossa. Näin saisit ainakin rauhan.
Kertovatko tosiaan? Kysäisen asiaa siis heiltä.
Alan huolestua onko jotain sattunut. Tapailimme melko tiiviisti, mutta aina kaksin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan huolestua onko jotain sattunut. Tapailimme melko tiiviisti, mutta aina kaksin. Ap.
Siis eivät kerro, kuten sanoin. Poliisi ei kerro sulle mikä hänen tilanne on, mutta tarkistavat sen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on uusi puhelinnumero, ja entinen pelkkänä varanrona
Puhelnnumeron voi tarkistaa Fonectasta.
Outoa on, ettet muka tiedä hänen työpaikkansa nimeä.
Henkilön osoitteenkin saa kyllä maistrastista, eli nykyisestä
DVV:sta, yhdellä puhelinsoitolla
Minut olisi helppo kadottaa. Mulla Prepaid. Estot tietojeni antamiseen. Ei someja. En kerro henkilökohtaisia asioitani kovinkaan helposti.
Sivu.
Mun kaveri katos ku pieru Saharaan, Hän sairasti keuhkosyöpää, joten varmaan kuoli. Vieläkään en tiedä varmaksi. Tapauksesta jo 3 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät kerro, kuten sanoin. Poliisi ei kerro sulle mikä hänen tilanne on, mutta tarkistavat sen kuitenkin.
Anteeksi, luin väärin. Kiitos kuitenkin. Laitoin myös Facebook-viestin hänen mahd. pomolleensa. Ap.
Auts. En kyllä tykkäis, jos joku kyselis mun pomolta olenko vielä hengissä. apua...
Minulla on salainen puhelinnumero, ei näy Fonectassa.
Mistä edes tiedät hänen pomonsa Facebookin, jos et muista työpaikkaakaan? Alkaa haiskahtaa.
Lähetä kirje hänen entiseen osoitteeseen, ehkä posti sen kääntää tai sitten se palautuu jos laitat oman osoitteesi näkyviin.
Matkoilla. 3kk on lyhyt aika jos puhutaan suomen talvesta.
Vankilassa. Varma tieto.