Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa pitää kesävaatteita pohkeideni takia

Vierailija
08.06.2015 |

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm.

Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin?

Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös lihaksikkaat pohkeet (lenkkeilen, kävelen koirien kanssa enemmän kuin tarpeeksi).. Olen myös lyhyt noin 157cm ja hoikka, minulla myös käsivarret lihaksikkaat vaikken treenaa tm..
Käytän kesällä lyhyitä mekkoja ja enimmäkseen shortseja...

Kehottaisin sinua olemaan ylpeä lihaksistasi ja viis veisaamaan siitä miltä jalat näyttää tai jos joku sanoo jotain - elämä helpottaa kummasti!!

Vierailija
42/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun pohje on paksuimmalta kohaltaan 54cm ja en siltikään jaksa hävetä niitä, tai muitakaan ulkomuotojani. Mulla on myös hoikempana aina ollu pohkeet isot, eli "kärsin" samasta ongelmasta kanssasi.
Ulkokuori on vain rapistuvaa pintaa, joka ei kestä ikuisuuksia hyvänä. Keskity tärkeämpiin asioihin kuin ulkonäkö.
T: Se läski, joka ei jaksa välittää muiden tuijotteluista ja mielipiteistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:28"]

Minä olen mies, enkä kehtaa käyttää shortseja ohuiden pohkeiden takia.

[/quote]

Sulle sama: senkun käytät vaan. Niitä kukaan oikeasti katso.

Vierailija
44/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:31"]Ap, mun pohje on paksuimmalta kohaltaan 54cm ja en siltikään jaksa hävetä niitä, tai muitakaan ulkomuotojani. Mulla on myös hoikempana aina ollu pohkeet isot, eli "kärsin" samasta ongelmasta kanssasi.
Ulkokuori on vain rapistuvaa pintaa, joka ei kestä ikuisuuksia hyvänä. Keskity tärkeämpiin asioihin kuin ulkonäkö.
T: Se läski, joka ei jaksa välittää muiden tuijotteluista ja mielipiteistä
[/quote]

Ja läskifanaatikoille tiedoksi, en lesoile tuolla mitalla vaan yritän ainoastaan saada ap:lle pienoista suhteelisuudentajua asioihin!

Vierailija
45/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia asioitako te onnettomat pumpulat mietitte? Kuulkaa se teini-ikä tais mennä jo, kasvakaa aikuisiksi. Naisella pohje tuskin kasvaa bodarimiehen pohkeen kaltaiseksi joten ihan suotta itkette. Tää on just se asenne, minkä takia naiset ei johda yrityksiä. Kun pitää miettiä pohkeita. Ja että mitä jos joku näkee ne. Ja jos pohkeet on kerrankin ok, sitten vaan etsitään jotain märisemisen arvoista ja vatvotaan ja vatvotaan.

Samaan aikaan miehet voi kaikess rauhassa keskittyä politiikkaan, tieteeseen ja taiteeseen. Naisellehan riittää tämän palstan perusteella että on oikeaoppisesti nypitty pimpuli.

Vierailija
46/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:36"]

Tällaisia asioitako te onnettomat pumpulat mietitte? Kuulkaa se teini-ikä tais mennä jo, kasvakaa aikuisiksi. Naisella pohje tuskin kasvaa bodarimiehen pohkeen kaltaiseksi joten ihan suotta itkette. Tää on just se asenne, minkä takia naiset ei johda yrityksiä. Kun pitää miettiä pohkeita. Ja että mitä jos joku näkee ne. Ja jos pohkeet on kerrankin ok, sitten vaan etsitään jotain märisemisen arvoista ja vatvotaan ja vatvotaan.

Samaan aikaan miehet voi kaikess rauhassa keskittyä politiikkaan, tieteeseen ja taiteeseen. Naisellehan riittää tämän palstan perusteella että on oikeaoppisesti nypitty pimpuli.

[/quote]

Mikä ei kuitenkaan estä teitä miehiä meuhkaamasta netin keskustelupalstoilla suomalaisnaisten pohkeiden paksuudesta. Myös työaikana, ja suurin osahan keskustelupalstojen riekkujista on vähintään toimitusjohtajan asemassa. Nännännää, revipä siitä.

Vierailija
47/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeeni ympärysmitta on 38cm, enkä myöskään ajattele niiden olevan liian suuret. Urheilutaustaa löytyy, ja eiväthän pohkeeni pienet ole, mutta sopivat reisieni kokoon ja pidän shortseja, hameita sekä mekkoja päivittäin. Koskaan en ole kuullut mitään huonoa sanottavan pohkeistani! Varsinkin korkokenkien kanssa jalkani ovat kauniit ja sopusuhtaiset, näin on varmasti sinunkin tapauksessasi!

Vierailija
48/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto.

Vierailija
49/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha selittää, että käytä vain lyhyitä hameita, ei niitä pohkeita kukaan katso. Turhaa sanahelinää.

Naisen pohkeita arvostelllaan jatkuvasti - saadaan lukea lähes päivittäin siitä täällä palstallakin.

Miettikääpä, miten paljon Pipsa saa kommentteja pohkeistaan.

Vierailija
50/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks tosissanne?

Vierailija
51/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata karvat niihin, se näyttää hoikemmalta.

Vierailija
52/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:38"]

Pohkeeni ympärysmitta on 38cm, enkä myöskään ajattele niiden olevan liian suuret. Urheilutaustaa löytyy, ja eiväthän pohkeeni pienet ole, mutta sopivat reisieni kokoon ja pidän shortseja, hameita sekä mekkoja päivittäin. Koskaan en ole kuullut mitään huonoa sanottavan pohkeistani! Varsinkin korkokenkien kanssa jalkani ovat kauniit ja sopusuhtaiset, näin on varmasti sinunkin tapauksessasi!

[/quote]

Kiva, että sulla on kauniit jalat. Itselläni on aivan kauheat jalat: reisi 50cm ympärykseltään ja pohje 40 cm.

Ei tulisi mieleenkään käyttää shortseja tai lyhyttä hametta vaan aina pitkät housut tai nilkkapituinen hame. (pituutta on 165 cm)

Vierailija
53/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:44"]Ihan turha selittää, että käytä vain lyhyitä hameita, ei niitä pohkeita kukaan katso. Turhaa sanahelinää.

Naisen pohkeita arvostelllaan jatkuvasti - saadaan lukea lähes päivittäin siitä täällä palstallakin.

Miettikääpä, miten paljon Pipsa saa kommentteja pohkeistaan.
[/quote]
Pipsan pohkeet ovat aika poikkeavan tukevat, ei mikään normi. En muuten ole koskaan live-elämässä kuullut kenenkään pohkeita arvosteltavan. Painoa, rintoja, persettä, naamaa yms. kyllä kuulee useinkin negatiiviseen sävyyn kommentoitavan. Pohkeet on rauhoitettu alue, eivätkä herätä suurta tarvetta murskakritiikkiin, onneksi!

Vierailija
54/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mittaa omat pohkeet ja reidet ja aikalailla samat mitat kuin sulla. Pituutta kyllä 7 cm enemmän. Mielestäni ei ole paksut pohkeet itselläni.
Vaatetuksella voi kuitenkin aika paljon huijata: korkokengät, ja kengät yleensäkin sellaiset että nilkan kohdalla ei ole mitään remmiä tai muuta joka ns. katkaisee jalan, ei legginssejä, ei missään nimessä capreja tai muita pohkeeseen katkeavia housuja.
Itse en sääriäni näyttele koska on vähän suonikohjuja ja arpia ja mustelmia, koon puolesta voisin kyllä lyhyitä hameita ja shortseja pitää.
Maximekot, pellavahousut yms. pitkät kuuluvat minunkin kesä vaatetukseen.

Vierailija
55/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc

En tiedä uskotteko nyt mutta 36cm pohje voi näyttää näin isolta. :/ Todella arvostan teitä jotka olette tyytyväisiä itseenne! Itse mietin liikaa muiden mielipiteitä enkä pysty rentoutumaan jos joudun kulkemaan julkisilla paikoilla mekoilla tms :/ Tavoite tosin on että tänä kesänä jollakin tavalla pääsisin edes puoliksi tästä pelosta eroon. - ap

Vierailija
56/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs pakaupohkeiset löytävät sopivia housuja. Kun ei kannata murehtia pohkeista, niin haluaisin oikeankokoiset pillifarkut jotka mahtuvat myös pohkeista. Esim H&M farkut eivät mahdu jalkaan. Kertokaa vinkkejä.

Vierailija
57/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"]Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc

En tiedä uskotteko nyt mutta 36cm pohje voi näyttää näin isolta. :/ Todella arvostan teitä jotka olette tyytyväisiä itseenne! Itse mietin liikaa muiden mielipiteitä enkä pysty rentoutumaan jos joudun kulkemaan julkisilla paikoilla mekoilla tms :/ Tavoite tosin on että tänä kesänä jollakin tavalla pääsisin edes puoliksi tästä pelosta eroon. - ap
[/quote]
Nuo pohkeethan ovat todella timmit ja lihaksikkaat! Putosi pohja koko valitukseltasi. Näet itsesi jotenkin vääristyneesti, jos nuo ovat mielestäsi paksut pohkeet!!!

Vierailija
58/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"]Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc

[/quote]
Nuo pohkeethan ovat todella timmit ja lihaksikkaat! Putosi pohja koko valitukseltasi. Näet itsesi jotenkin vääristyneesti, jos nuo ovat mielestäsi paksut pohkeet!!!
[/quote]

Jep vika on sun päässäs. Mekko päälle ja ulos. Onhan siinä lihas mutta sehän on vaan hyvä asia

Vierailija
59/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pohkeeni ovat 36cm ja voisin ottaa muutaman sentin lisää, reidet on sen 56cm niin jalat näyttää kanankoivilta. Kaiken kruunaa sitten vielä toisen pohkeen suonikohjut, että joo shortseissa on kaikkea muuta kuin kaunis, mutta ihan sama. Pidän silti kesävaatteita.

Vierailija
60/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: huomaan tekstistäsi että olet kovin nuori. Minulla heräsi hirvittävät äidinvaistot katsottuani tuota kuvaa: miten vääristyneesti näetkään itsesi? En oikein tiedä mistä tuollaiseen ongelmaan saisi apua, mutta ei ole normaalia että et kehtaa pitää kesävaatteita noilla pohkeilla! Päinvastoin. Minä ainakin kulkisin ylpeänä jos olisi noin lihaksikkaat pohkeet. - N56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi