Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa pitää kesävaatteita pohkeideni takia

Vierailija
08.06.2015 |

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm.

Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin?

Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kivan näköiset! Tiukoissa farkuissa näyttää treenatut jalat/pohjelihakset hyviltä. Ja urheilua harrastava nainen ei voi olla huonon näköinen shortseissa! Ongelma on vain oman pääsi sisällä :D

Vierailija
102/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:55"]Ap paljonko sun pohkeen ympärys on? [/quote] Pohje on 36cm ja reisi 56cm :/ Ja olen myös vain 164cm pitkä. Olen tosiaan tyytyväinen reisiini mutta pohkeita vihaan niin paljon. Ja vihaan sitä että en uskalla käyttää mekkoja yms. -ap

[/quote]

Mäkin mittasin omani nyt ihan mielenkiinnosta. Pohje paksuimmasta kohtaa 34cm ja reisi 53cm. Eikä mun pohkeet ainakaan todellakaan oo paksut? Taitaa se sun salimiehes olla aikamoinen rimppakinttu. 

[/quote] Täällä pohje 37 cm ja on S/M-kokoa oleva luikinlaiha nuorimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta maksimekkoja ja -hameita, ongelma ratkaistu ja ne on vieläpä mukavia helteellä! :)

Vierailija
104/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:16"]

Olen oikeesti tosi hämilläni näistä kommenteista! Ja ei, en ole provo. Olen kärsinyt tästä ongelmasta aina. Sain kuitenkin nuorempana eräältä tärkeältä ihmiseltä ilkeän kommentin koskien pohkeitani ja siitä tämä kaikki sitten lähti. Kun mies on sanonut et pohkeeni ovat kauniit, niin olen aidosti vetänyt herneen nokkaan koska kuvittelen, että hän vittuilee mulle. Kiitos kuitenkin kaikille ihanille täällä, joilta olen saanut tsemppiä. Toivon, että saisin jotenkin minäkuvaa-muokattua ja voisin kerrankin kulkea ihan oikeissa kesävaatteissa häpeilemättä!! - Ap

[/quote]

Ymmärrän tämän. Entinen miesystäväni haukkui minua joskus läskiperseeksi. Siitä lähtien olen ollut omasta mielestäni läskiperse, vaikka nykyinen mieheni on peppuani ylistänyt, eikä kukaan muukaan ole pahaa sanaa sanonut. Silti näen peilistä inhottavan laardiperseen. Toivottavasti sinä AP kuitenkin uskot meitä. :)

t. Se, joka kiljuisi riemusta, jos olisi tuollaiset pohkeet

Vierailija
105/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla pohje 42cm. Tiedän, ettei ne ole kauniit, mutta en ole ajatellut että niitä pitäisi erityisesti peitellä. :(

Vierailija
106/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda pohkeiden paksuus, siihen ei kiinnitä huomiota kukaan muu kuin sinä ja ehkä joku jolta lihakset ovat jaloista surkastuneet.

Vierailija
107/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:16"]

Olen oikeesti tosi hämilläni näistä kommenteista! Ja ei, en ole provo. Olen kärsinyt tästä ongelmasta aina. Sain kuitenkin nuorempana eräältä tärkeältä ihmiseltä ilkeän kommentin koskien pohkeitani ja siitä tämä kaikki sitten lähti. Kun mies on sanonut et pohkeeni ovat kauniit, niin olen aidosti vetänyt herneen nokkaan koska kuvittelen, että hän vittuilee mulle. Kiitos kuitenkin kaikille ihanille täällä, joilta olen saanut tsemppiä. Toivon, että saisin jotenkin minäkuvaa-muokattua ja voisin kerrankin kulkea ihan oikeissa kesävaatteissa häpeilemättä!! - Ap

[/quote]

Ymmärrän tämän. Entinen miesystäväni haukkui minua joskus läskiperseeksi. Siitä lähtien olen ollut omasta mielestäni läskiperse, vaikka nykyinen mieheni on peppuani ylistänyt, eikä kukaan muukaan ole pahaa sanaa sanonut. Silti näen peilistä inhottavan laardiperseen. Toivottavasti sinä AP kuitenkin uskot meitä. :)

t. Se, joka kiljuisi riemusta, jos olisi tuollaiset pohkeet
[/quote]

Kiitos, tämä oli kiva kommentti :) Tosiaan tuntuuhan se absurdilta, että yksi kommentti nuoruudessani on saanut aikaan valtavan pelon ja epävarmuuden. Eli tästä opimme, että murkkuikäiselle ei ikinä kannata sanoa mitään negatiivista vartalosta, koska siitä saattaa seurata jotain tällaista niin kuin itselleni seurasi :( Monta vuotta on kulunut ja edelleen se vaikuttaa muhun! - Ap

Vierailija
108/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ole sitten pitämättä kesävaatteita. Tuttavani, nuori nainen käyttää upeita ja muodikkaita kesävaatteita, vaikka on sidottu pyörätuoliin. Hävettää kaltaisesi pinnalliset ihmiset.

Vierailija
109/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on liian laihat sääret, mutta käytän silti aina hametta. :D

En lukenut ihan koko ketjua, mutta kuvassa oli nätit sääret.

Vierailija
110/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:14"]Ap, ole sitten pitämättä kesävaatteita. Tuttavani, nuori nainen käyttää upeita ja muodikkaita kesävaatteita, vaikka on sidottu pyörätuoliin. Hävettää kaltaisesi pinnalliset ihmiset.
[/quote]

Ap ei ole missään vaiheessa sanonut että vertaisi tätä ongelmaa mihinkään yhtä vakavaan kuin mihin sinä vertaat. Totta kai se saa ja pitääkin olla ap:lle ongelma jos ei 30 asteen helteilläkään voi pukeutua kuin farkkuihin. Saa pian lämpöhalvauksen tms :( Ja ap: minustakin sulla on nätit pohkeet ja huomaa että olet urheillut. Miksi häpeät sitä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme