Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa pitää kesävaatteita pohkeideni takia

Vierailija
08.06.2015 |

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm.

Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin?

Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"]

Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc En tiedä uskotteko nyt mutta 36cm pohje voi näyttää näin isolta. :/ Todella arvostan teitä jotka olette tyytyväisiä itseenne! Itse mietin liikaa muiden mielipiteitä enkä pysty rentoutumaan jos joudun kulkemaan julkisilla paikoilla mekoilla tms :/ Tavoite tosin on että tänä kesänä jollakin tavalla pääsisin edes puoliksi tästä pelosta eroon. - ap

[/quote]

Jalkasihan ovat todella kauniit! Onhan pohkeissasi näkyvä lihas, mutta enpä usko että kukaan niitä moittivasti katsoo. Sovitpahan ainakin nykyajan fitnessbuumiin :) mekko päälle ja ulos, sinulla ei ole mitään hävettävää! 

Vierailija
62/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kuvaa auki :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen naisia, jotka ovat sinut itsensä kanssa kokoluokastaan huolimatta. Uskaltavat pukeutua minisortseihin ja -hameisiin, kapreihin ja lyhyisiin mekkoihin.  Itselläni on paksut pohkeet ja reidet ja pyöreä perse, vyötärö on hoikka. Olen eri paria ylä- ja alaosani kanssa ja siksi käytän pitkiä housuja ja mekot ovat pitkiä. En pidä tätä ongelmana, sillä ongelma on poissa pukeutuessani vaatteisiin, jotka peittävät epäedulliset kohtani.

Vierailija
64/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc En tiedä uskotteko nyt mutta 36cm pohje voi näyttää näin isolta. :/ Todella arvostan teitä jotka olette tyytyväisiä itseenne! Itse mietin liikaa muiden mielipiteitä enkä pysty rentoutumaan jos joudun kulkemaan julkisilla paikoilla mekoilla tms :/ Tavoite tosin on että tänä kesänä jollakin tavalla pääsisin edes puoliksi tästä pelosta eroon. - ap

[/quote]

Voi herranjestas! Kiljuisin riemusta, jos omat sääreni olisivat tuollaiset! Minulla on kapeammat, mutta mitään lihaksia niissä ei näy ja reidetkin ovat kamalat ja selluliittiset (silti käytän mekkoja). Juuri sinunlaisillesi olen kateellinen! Älä nyt ihmeessä noita piilottele!!!

Vierailija
65/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai jassoo, tämä olikin provo.

Vierailija
66/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on upeat sääret! Kyllä lihasta saa olla naisellakin, ja siihen tähtään itsekin. Ei mitään hävettävää! t.n35

Vierailija
67/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:44"]

Ihan turha selittää, että käytä vain lyhyitä hameita, ei niitä pohkeita kukaan katso. Turhaa sanahelinää.

Naisen pohkeita arvostelllaan jatkuvasti - saadaan lukea lähes päivittäin siitä täällä palstallakin.

Miettikääpä, miten paljon Pipsa saa kommentteja pohkeistaan.

[/quote]

No hei, täällä katkeroituneet mammat kaataa päänsisäistä saastaansa muiden niskaan. Tämän palstan arvosteluja ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.

Vierailija
68/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumat pohkeet lainkaan, jos on mies. Naisellisuus olisi ihan kiva juttu.

Vierailija
69/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minulla on samoin eli edestä pohkeet ihan ok, mutta sivuprofiili ja varsinkin takaa pohkeet ovat aivan kamalat. Pitkät housut ja mekot ovat ystäviäni.

Vierailija
70/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeesti tosi hämilläni näistä kommenteista! Ja ei, en ole provo. Olen kärsinyt tästä ongelmasta aina. Sain kuitenkin nuorempana eräältä tärkeältä ihmiseltä ilkeän kommentin koskien pohkeitani ja siitä tämä kaikki sitten lähti.

Kun mies on sanonut et pohkeeni ovat kauniit, niin olen aidosti vetänyt herneen nokkaan koska kuvittelen, että hän vittuilee mulle. Kiitos kuitenkin kaikille ihanille täällä, joilta olen saanut tsemppiä. Toivon, että saisin jotenkin minäkuvaa-muokattua ja voisin kerrankin kulkea ihan oikeissa kesävaatteissa häpeilemättä!! - Ap

Vierailija
71/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuletkos oikeasti että jotain random ihmisiä kiinnostaa sinun pohkeesi ja mitä sinulla on päällä?!

Ihan turha vatvoa tuollaisia vaan voit rauhassa pukeutua miten vaan ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
72/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:12"]Ei ole rumat pohkeet lainkaan, jos on mies. Naisellisuus olisi ihan kiva juttu.
[/quote]

Naisellisuusko tarkoittaa juuri sellaisia kanankoipia mistä huomaa että treenattu ei ole ikinä? Varsinkin nykyaikana kun fitness on ihanteena niin väittäisin aloittajan sopivan melko hyvin tämän hetkiseen kauneusihanteeseen! :)

Vierailija
73/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:55"]Ap paljonko sun pohkeen ympärys on? [/quote] Pohje on 36cm ja reisi 56cm :/ Ja olen myös vain 164cm pitkä. Olen tosiaan tyytyväinen reisiini mutta pohkeita vihaan niin paljon. Ja vihaan sitä että en uskalla käyttää mekkoja yms. -ap

[/quote]

C'moon nyt oikeesti! Nuo pohkeet ei tosiaan ole paksut, vaan just hyvät. Langanlaihat pohkeet on muutenki epämielyttävämmän näköiset. Taidat tehdä vain oman pääsi sisällä tästä ison numeron..

T.mies/23

Vierailija
74/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Minulla on samoin eli edestä pohkeet ihan ok, mutta sivuprofiili ja varsinkin takaa pohkeet ovat aivan kamalat. Pitkät housut ja mekot ovat ystäviäni.
[/quote]

Mä näen mun suurimpana ongelmana nimenomaan tuon edestä päin olevan kuvan. :D - Ap

Vierailija
75/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:09"]

Ai jassoo, tämä olikin provo.

[/quote]

Totta kai oli. Ap kerää ensin kommentteja pari sivua ja sitten esittelee kuvansa, jotta pääsee kuulemaan "Olet ihan nätti, ei ole pohkeissa vikaa". Päässä se vika on. Tosin ei vääristynyt kehonkuva, niinkuin jotkut luulevat, vaan huomionhaku. Sairas mikä sairas.

Vierailija
76/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:55"]Ap paljonko sun pohkeen ympärys on? [/quote] Pohje on 36cm ja reisi 56cm :/ Ja olen myös vain 164cm pitkä. Olen tosiaan tyytyväinen reisiini mutta pohkeita vihaan niin paljon. Ja vihaan sitä että en uskalla käyttää mekkoja yms. -ap

[/quote]

Mäkin mittasin omani nyt ihan mielenkiinnosta. Pohje paksuimmasta kohtaa 34cm ja reisi 53cm. Eikä mun pohkeet ainakaan todellakaan oo paksut? Taitaa se sun salimiehes olla aikamoinen rimppakinttu. 

Vierailija
77/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:12"]Ei ole rumat pohkeet lainkaan, jos on mies. Naisellisuus olisi ihan kiva juttu. [/quote] Naisellisuusko tarkoittaa juuri sellaisia kanankoipia mistä huomaa että treenattu ei ole ikinä? Varsinkin nykyaikana kun fitness on ihanteena niin väittäisin aloittajan sopivan melko hyvin tämän hetkiseen kauneusihanteeseen! :)

[/quote]

Mitä tarkoitat treenauksella? kuntosaliharjoittelua? Tiedätkö, että meistä naisistakin moni tekee fyysisesti raskasta työtä ja lihasta kertyy riittävästi siinäkin. Fitness voi olla jonkun marginaaliryhmän ihannetta, mutta eiköhän aika moni pärjää ilmankin.

Btw, aloittaja on varmaankin max 15v. Suotakoon hänelle epävarmuus omasta kehostaan.

Vierailija
78/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä tanttana ei voi kun hymähtää moiselle turhalle ongelmalle ja itsekeskeisyydelle.

Sinulla on terveet normaalit jalat mutta käytät aikaa ja energiaa pohkeiden "häpeämiseen"!

Ajattele on nuoria naisia joilla ei ole jalkoja ollenkaan tai ne ei toimi...

Vierailija
79/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:12"]Ei ole rumat pohkeet lainkaan, jos on mies. Naisellisuus olisi ihan kiva juttu. [/quote] Naisellisuusko tarkoittaa juuri sellaisia kanankoipia mistä huomaa että treenattu ei ole ikinä? Varsinkin nykyaikana kun fitness on ihanteena niin väittäisin aloittajan sopivan melko hyvin tämän hetkiseen kauneusihanteeseen! :)

[/quote]

Mitä tarkoitat treenauksella? kuntosaliharjoittelua? Tiedätkö, että meistä naisistakin moni tekee fyysisesti raskasta työtä ja lihasta kertyy riittävästi siinäkin. Fitness voi olla jonkun marginaaliryhmän ihannetta, mutta eiköhän aika moni pärjää ilmankin.

Btw, aloittaja on varmaankin max 15v. Suotakoon hänelle epävarmuus omasta kehostaan.

[/quote]

Tuossa mistään epävarmuudesta kyse ole vaan huomionkaipuusta. Mutta juu, sekin on teineille tyypillistä.

Vierailija
80/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pohkeet näyttävät mielestänne ruman muotoisilta, niin kokeilkaapas vaikka ihan muutaman sentin korkojen kanssa. Korkkarit muuttavat pohkeen linjaa. Itsekin paksupohkeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi