Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä rikollista? Millähän nimikkeellä? Ex soittelee työnantajalle

Vierailija
04.02.2024 |

Ex siis soittelee työnantajalle ja kyselee työvuoroistani, ja alkoholin käytöstäni. Olemme eronneet 10v sitten. Onko tällainen jo ihan poliisiasia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaisi kertoa? Ap

Vierailija
2/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, vainoamista. 

Vierailija
4/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän osalta vainoamista. 

Onko työnantaja antanut tietoa työnantajalle? Sekään ei ole sallittua.

Vierailija
5/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän osalta vainoamista. 

Ei tietenkään ole, mutta ex yrittää saada minut vaikuttamaan epäkelvolta alkoholistilta, mitä en todellakaan ole. 

Olen jo lukenut vainoamisen määritelmän ja sitä tämä ei täytä. Ap

Vierailija
6/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vainonnut tässä välissä, vai mikä on saanut aktivoitua? Niin ja työnantajahan ei saa kertoa asioistasi mitään, ei työvuoroja, saati muutakaan tietoa.

Aina voit kysyä poliisilta, miten kannattaa toimia tuollaisen äijän suhteen. Ainakin voisit kirjata ylös kaikki kiusanteot, mitä hän keksiikin tehdä.

Vierailija
7/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teini ikäinen lapsi joka haluaa muuttaa luokseni, epäilen sitä syyksi kiusantekoon. ap

Vierailija
8/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on teini ikäinen lapsi joka haluaa muuttaa luokseni, epäilen sitä syyksi kiusantekoon. ap

No ei ole mikään syy ottaa työnantajaan yhteyttä. Ehkä joku viisaampi osaisi vastata että eikö teini saa jo itse päättää missä asuu, kunhan vanhempi on hyvä vanhempi?

Vierailija
9/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ainakin kunnianloukkauksesta. Jos saat todisteet kasaan esim työnantajan kirjallisen lausunnon kun haet asiaan häneltä selvitystä. Niin voit haastaa oikeuteen. Selvä keissi.

Vierailija
10/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän osalta vainoamista. 

Ei tietenkään ole, mutta ex yrittää saada minut vaikuttamaan epäkelvolta alkoholistilta, mitä en todellakaan ole. 

Suurin osa alkoholisteista käy ihan normaalisti töissä, mutta kaikki vapaa-aika on kovin kosteaa. Oletko äiti/isä, jonka luona lapset käyvät säännöllisesti? Vai miksi ex 10 vuoden takaa on millään tavoin kiinnostunut touhuistasi? 

Vierailija
11/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se korkki kiinni niin ei kukaan voi siitä syyttää.

Vierailija
12/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tekisin poliisiilmoituksen.Koska voi loukata sinun työsuhdetta. 

Vierailija
13/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se korkki kiinni niin ei kukaan voi siitä syyttää.

Aikamoista jos joku normaalisti (ei-humalahakuinen) alkoholia käyttävä joutuu jättämään kokonaan illallisviinin väliin koska joku yrittää saada hänet näyttämään alkoholistilta. Mielestäni väärin jos kiusattu joutuu muuttamaan omaa käytöstään jonkun mielenvikaisen takia.

Vierailija
14/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli vain ihmetellyt yhteydenottoa, eli ei sen kummempaa, onneksi. Vähän jännittää minne kaikkialle tätä vihjailua hän vielä aikoo tehdä. Hän käyttää itsekin alkoholia pienissä määrin, kuten minäkin, eli kumpikaan ei ole tosiaan mitään juoppoja, eikä hän ole ikinä tällaista edes epäillyt. Lisäksi yrittää vaatia audit testiä tehtäväksi ja maksakokeissa pitäisi käydä. En todellakaan suostu tuollaiseen, ellei hän itsekin mene.

Kyllä tämä aika ahdistavaa on.

ap

Vierailija
15/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taitaa olla mustamaalauskampanja? Ilmeisesti ajattelee tekevänsä sinusta kaikkien silmissä alkoholistin, jotta lasta ei voisi sijoittaa luoksesi. Tuollainem onnistuu yhä, siitä on useita esimerkkejä

Vierailija
16/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vainoamista. Mulle exä teki samat temput. Soitti työnantajalle juhannuksen jälkeen kun kuuli yhteiseltä tutulta että olin polttanut pilveä ja ilmoitti että "teillä on siellä narkomaani töissä". Onneksi pomoa ei kiinnostanut se asia, vaan oli enemmän huolissaan exän mielenterveydestä ja kehotti minua hakemaan lähestymiskieltoa.

M 36

Vierailija
17/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vainoamista. Mulle exä teki samat temput. Soitti työnantajalle juhannuksen jälkeen kun kuuli yhteiseltä tutulta että olin polttanut pilveä ja ilmoitti että "teillä on siellä narkomaani töissä". Onneksi pomoa ei kiinnostanut se asia, vaan oli enemmän huolissaan exän mielenterveydestä ja kehotti minua hakemaan lähestymiskieltoa.

M 36

Teitkö tuosta poliisille ilmoituksen? Minunkin pomo epäili exäni mielenterveyttä.

ap

Vierailija
18/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 36

Teitkö tuosta poliisille ilmoituksen? Minunkin pomo epäili exäni mielenterveyttä.

ap

Entä jos soittaja on poliisi? Silloin se ei tietenkään ole vainoamista?

Vierailija
19/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän osalta vainoamista. 

Kunnianloukkaus. Poliisin tehtävä on määrittää viedäkö asiaa eteenpäin, ei sinun. Tai hanki oma juristi.

Vierailija
20/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei täytä vainoamista? Vainoamistahan tuo on.