Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa pitää kesävaatteita pohkeideni takia

Vierailija
08.06.2015 |

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm.

Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin?

Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän että jotkut ottavat tästä keskustelusta itseensä (varsinkin jos itse ovat esim. ylipainoisia tms) mutta ymmärrän aloittajaa. Itsellänikin on kaksi nuorta aikuista lasta ja ihan samanlaisia ongelmia heilläkin on ollut/on. Huolestuttavaa on että aloittaja oikeasti kuvittelee että pohkeensa ovat rumat tai isot. Jos miehesikin kehuu sääriäsi, niin uskoisit jo että ongelma on vain pääsi sisällä. Toivottavasti uskallat heittää tänä kesänä kesämekon päälle ja olla ylpeä itsestäsi! Olet upea:)

Vierailija
82/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 15v, olen päälle parikymppinen. Uskon sen, että moni ei usko että tämä on ongelma, mutta se on. On ollut jo monta vuotta. Tarkoitus ei ollut kerätä huomiota tms, mutta sain tästä keskustelusta ehkä lisäpotkua siihen, että uskallan edes kokeilla mekkojen käyttöä julkisilla paikoilla jne. :) - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kuin pylväät!-ilmoittautuu! Minä 16cm pitkä, reisi paksuimmasta kohdasta lähes 60cm ja pohje 39cm. Nyt en ole treenannut hetkeen joten läskiäkin on, mutta vuosi sitten olin tosi timmissä kunnossa ja ei se niiden koko muuttunut kuin suurempaan suuntaan. Reidet sain ihanan pieniksi kun treenasin, niihin tuli kaunis muoto ja housut mahtui silti päälle paremmin. No mitä pohkeille kävi? Lihakset sen kuin kasvoivat vauhdikkaammin kuin reisilihakset. Minulla asiaa pahentaa että nilkkakin on paksu...Viime kesänä oli ihan kiva olla shortsit jalassa kun jalat olivat timmit, mutta luulen että tänä kesänä mennää farkkulinjalla...

Vierailija
84/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen 162 cm pitkä...terv, jalat kuin pylväät

Vierailija
85/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ottaisin mieluusti paksut pohkeet, mun ongelma on tasapaksu jalka, pohjelihas ei ole silminnähdin sivusta katsottuna paljon nilkkaa paksumpi. Mulla on siis todella paksut nilkat vaikka en ole läski. Sukuvika. Pidän silti nilkat paljastavia hameita ja kenkiä. Who cares?

Vierailija
86/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sairasta, että porukka pönkittää itsetuntoaan täällä valittamalla muka jostain "ongelmasta" ensin ja sitten laitetaan kuva, johon toivotaan paljon "ai miten ihanat"-viestejä. Mutta huvinsa kullakin. Aina typerä provo. Älkää vastatko enää mitään moiseen huomiohu***miseen. Narsisteja maailma muutenkin pullollaan.

Vierailija
87/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:47"]Niin siis olen 162 cm pitkä...terv, jalat kuin pylväät
[/quote]

Kirjoitusvirheesi ansiosta kahvit lens näppikselle. :D
Kiitos aamun nauruista, tätä olenkin kaivannut pitkän huonon jakson jälkeen. :D

Vierailija
88/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:53"]

Minusta on sairasta, että porukka pönkittää itsetuntoaan täällä valittamalla muka jostain "ongelmasta" ensin ja sitten laitetaan kuva, johon toivotaan paljon "ai miten ihanat"-viestejä. Mutta huvinsa kullakin. Aina typerä provo. Älkää vastatko enää mitään moiseen huomiohu***miseen. Narsisteja maailma muutenkin pullollaan.

[/quote]

Toistuu päivästä toiseen av:lla. Ei täällä koskaan oikeasti huononnäköisiä näe, pelkkiä sairaita yksilöitä hakemassa huomiota tavallisella vartalolla.

Säälin ap:ta.

Vierailija
89/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:53"]Minusta on sairasta, että porukka pönkittää itsetuntoaan täällä valittamalla muka jostain "ongelmasta" ensin ja sitten laitetaan kuva, johon toivotaan paljon "ai miten ihanat"-viestejä. Mutta huvinsa kullakin. Aina typerä provo. Älkää vastatko enää mitään moiseen huomiohu***miseen. Narsisteja maailma muutenkin pullollaan.
[/quote]

Taas yksi nainen joka ei pysty kehumaan muita. Tiesitkö että kehuminenkin on taitolaji? Harva suomalainen nainen siihen pystyy ;) Ne jotka pystyvät, ovat usein hyvinkin ainut itsensä kanssa.

Minä uskon aloittajaa. Totta kai itse näen että hänellä on upeat pohkeet mutta uskon että jos hän on joskus kuullut niistä negatiivista kommenttia niin se voi vaikuttaa tällä tavoin.

Vierailija
90/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas liian kapoiset pohkeet.En voi asialle mitään joten pidän hameita silti.

Vierailija
91/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helkuttia? Mittasinpa varsin oman pohkeeni ympäryksen: täsmälleen 36cm. Olen 160 cm pitkä ja todellinen sirosääri! Pohkeessa on muotoa, koska tanssin ja lenkkeilen.  Mulla on ihan helkatin hyvät sääret ja pidän mielelläni tiukkoja farkkuja, koska pohjelihas näyttää hyvältä, samoin lyhyen hakeen kanssa jalat näyttävät hyviltä. Ainoa miinus on se, että jalkani ovat lyhyet suhteessa selkään. Mutta pylly on sopivan piukka ja pysty, kiitos liikunnan. Ap. luulenpa, että sulla on upeat pohkeet, joten lopeta mittailu ja pistä hame päällesi ja nauti elämästä!

Vierailija
92/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:57"]Taas yksi nainen joka ei pysty kehumaan muita. Tiesitkö että kehuminenkin on taitolaji? Harva suomalainen nainen siihen pystyy ;) Ne jotka pystyvät, ovat usein hyvinkin ainut itsensä kanssa. Minä uskon aloittajaa. Totta kai itse näen että hänellä on upeat pohkeet mutta uskon että jos hän on joskus kuullut niistä negatiivista kommenttia niin se voi vaikuttaa tällä tavoin.

[/quote]

Minulla itselläni on vääristynyt mielikuva vartalostani, mutta kuvat ovat ainoita, joissa ymmärrän ettei ongelmaa todellisuudessa ole. Sama juttu on muillakin, joilla on vääristynyt kuva itsestään :)

Hoikka voi tuntea olonsa läskiksi, mutta kuvia katsoessa ymmärtää että on hoikka. Ihan samalla tavalla ap kyllä oikeasti tietää miltä näyttää ja täten kuvia ei olisi tarvinnut edes linkata tänne. 

Vierailija
93/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:53"]Minusta on sairasta, että porukka pönkittää itsetuntoaan täällä valittamalla muka jostain "ongelmasta" ensin ja sitten laitetaan kuva, johon toivotaan paljon "ai miten ihanat"-viestejä. Mutta huvinsa kullakin. Aina typerä provo. Älkää vastatko enää mitään moiseen huomiohu***miseen. Narsisteja maailma muutenkin pullollaan. [/quote] Taas yksi nainen joka ei pysty kehumaan muita. Tiesitkö että kehuminenkin on taitolaji? Harva suomalainen nainen siihen pystyy ;) Ne jotka pystyvät, ovat usein hyvinkin ainut itsensä kanssa. Minä uskon aloittajaa. Totta kai itse näen että hänellä on upeat pohkeet mutta uskon että jos hän on joskus kuullut niistä negatiivista kommenttia niin se voi vaikuttaa tällä tavoin.

[/quote]

Ja mistähän kuvittelet, että olen nainen. Metsään kyllä meni, tämäkin. Minkä ihmeen takia pitäisi alkaa kehua jotain ulkonäön perusteella? Jokainen on sen näköinen kuin on, eikä ulkonäköään voi kukaan valita etukäteen. Ärsyttää tällainen pinnallisuus ja itsensä korostaminen.

Vierailija
94/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... tuon kuvan perusteella sinulla on täydelliset sääret NIMENOMAAN mekkojen pitämiseen?

Vierailija
95/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"]

Tässä olisi nyt se kuva kun niin moni halusi nähdä: http://aijaa.com/fCl2Nc En tiedä uskotteko nyt mutta 36cm pohje voi näyttää näin isolta. :/ Todella arvostan teitä jotka olette tyytyväisiä itseenne! Itse mietin liikaa muiden mielipiteitä enkä pysty rentoutumaan jos joudun kulkemaan julkisilla paikoilla mekoilla tms :/ Tavoite tosin on että tänä kesänä jollakin tavalla pääsisin edes puoliksi tästä pelosta eroon. - ap

[/quote]

Minulla on samoin eli edestä pohkeet ihan ok, mutta sivuprofiili ja varsinkin takaa pohkeet ovat aivan kamalat. Pitkät housut ja mekot ovat ystäviäni.
[/quote]

Mä näen mun suurimpana ongelmana nimenomaan tuon edestä päin olevan kuvan. :D - Ap
[/quote]
Et voi olla tosissasi! Sulla on kauniit jalat!

Vierailija
96/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä maksimekkoa tai capreja jotka antanavat illuusion laihemmista pohkeissa, jos ne oikeasti nyt niin isot ovat. Käy jossain vaatekauppassa sovittamassa ja kyselemässä neuvoa ammattilaiselta :) itselleni ongelma ei onneksi ole tuttu, kun mulla ei oo pohkeissa muuta kuin luuta ja nahkaa :D eikä "paksut" pohkeet oo oikeesti pahan näköiset jos olet muuten hoikka ja normaali terve nainen. Totuttele ensin kotona ja sitten kokeile joskus mennä julkisiin paikkoihin! Tsemppiä!!

Vierailija
97/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ennen tykännyt käyttää hameita tai capreja, koska pohkeeni ovat niin omituisen laihat. Lantioni on leveä ja yläreisissä tavaraa. Polvesta alaspäin onkin sitten tikkupohkeet. Näyttää hassulta tiukoissa housuissa. Vasta nyt kun olen treenannut jalkalihaksia ja hieman lihonut, niin pohkeeni näyttää normaaleilta. 

Paremmannäköiset hieman paksummat pohkeet on hameissa, kun sellaset tikkukanankoivet.

T. Entinen kanankoipi

Vierailija
98/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa pohjekompleksi. Olen 160cm, housun lahkeen pituus 30. Pohkeenympärys on 38cm, reiden ympärys 56cm. Nilkka on hoikka ja jalka pieni, 36, niin kyllä on aina pohje esillä.

Vierailija
99/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:41"]

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm. Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin? Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

[/quote]

Ei se mitään.

Vierailija
100/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:55"]Mulla kanssa pohjekompleksi. Olen 160cm, housun lahkeen pituus 30. Pohkeenympärys on 38cm, reiden ympärys 56cm. Nilkka on hoikka ja jalka pieni, 36, niin kyllä on aina pohje esillä.
[/quote] lisätään vielä että yhdet saappaat olen löytänyt elämäni aikana joiden vetskarin sain kiinni ylös asti. Tästäkin olen päätellyt että on erittäin epäsopusuhtainen jalka kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan