Kävin gynekologilla, tutki myös peräsuolen kautta :o
Kuukautiset pahentuneet huomattavasti näin nelikymppisenä. Kivut lisääntyneet ja vuoto runsastunut.
Kävin gynekologilla, nainen, ja normaalitunnustelun jälkeen, toiset sormet vatsan päällä ja toiset sisällä, työnsi toisen käden sormen muitta mutkitta takapuoleeni ja tunnusteli kohdun liikkuvuuden myös sitä kautta.
Tiedän kyllä että näin tavataan joskus tehdä mutta ensimmäistä kertaa sattui omalle kohdalle.
On muuten hiukan outo fiilis kun lääkäri työntää sormen hanuriin.
Niin ja vikaa ei siis ole. Normaalia kuulemma on että kuukautiset voi hankaloitua iän myötä. Sain reseptin vuotojen hillintään.
Kommentit (50)
Kävin yleislääkärillä alhaisen hemoglobiinin takia. Tutki myös peräsuolen. Kertoi kyllä miksi. En kokenut asiaa mitenkään ihmeellisenä.
Ihan normaalia. Mullakin tehty niin kun epäiltiin endometrioosia. En ymmärrä, mikä siinä nyt on niin kamalaa?
Kyllä urologilla se tuntuu paljon pahemmalta.
Nyt skoijaat. Peräsuolen kautta tehdään suolitutkimuksia
Diggasitko? Eikö ne naiset tykkää enää ku ne saa yllätyksiä? 😆
Vitsailin vain senkin typerä lukija joka tästä tuohtui.
Millä Paulaa oli tutkittu, puhui jotain pihdeistä, ouvolta kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"]
Gyne tutkii kohdun ja munikset vaginan kautta. Ei ole mitään syytä tutkia kahta eri kautta, eli jotenkin omituiselta kuulostaa. Olisin sanonut EI, et tutki. Ja kysynyt miksi haluaa tehdä saman tutkimuksen eri röörin kautta.
Nimenomaan. Miksei naiset osaa sanoa EI? jatkuvasti saa lukea näitä "lääkäri/ kätilö/ hoitaja" teki sitä ja tätä. Yksinkertainen sana; EI, ja sillä selvä. Lääkärit eivät ole jumalia, eivät aina oikeassa, eikä mihinkään ole pakko suostua.
Ei sitä välttämättä sillä hetkellä osaa kieltäytyä, ja se saattaa tuntua pahalta vasta jälkeenpäin. Kun ei ole vakuuttunut että siihen oli hyvä syy. Kävin lääkärissä saadakseni lähetteen keliakiaseulaa varten enkä osannut odottaa tuota. En ole muuten nainen.
Itse olen sairaanhoitaja, mutta vaikka kyse onkin normaalista tutkimisesta niin kyllä potilaalle tulee aina kertoa mitä tehdään ja miksi. En itsekään haluaisi että omaan takamukseeni tunkisi kukaan mitään kertomatta siitä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt te ymmärsitte väärin. Sanoi kyllä että nyt tutkin sitä kautta ja työnsi sormensa. En siis tullut yllätetyksi vaan ylipäätään tuota tilannetta mietin. Onhan se tietenkin arkipäivää lääkäreille mutta itselle ei. Koko loppupäivän mietin sitä hetkeä hiukan hölmistyneenä. Sormi hanurissa :)
Mieti vaan äläkä unohda. Pyydä miestäsi tekemään sama. Itse saan ison O:n hetkessä kun mies nuolee ja työntää sen sormen hanuriin.☺
Lääkärin vastaanotolle harvemmin mennään orgasmin takia ja nuoletuttamaan itseään.
Mulla gyne tutki yllättäen myös b-rapun kautta kun oli juuri puhjennut kysta munasarjoista. Tutkimus teki sen verran kipeää että huusin suoraa kurkkua ja orgasmi ei sillä hetkellä olisi käynyt mielessäkään. Olin myös tuoreessa suhteessa aika pitkään ilman seksiä kun pelkäsin niin kovasti sitä tutkimuksen aikaansaamaa kipua.
hyiiiiii yöääkkis