Onko vanhempasi koskaan nolannut muiden seurassa?
Itselläni:
Olin siis isäni kanssa kaupan jonossa, kunnes hän päästää kunnon kananmuna pierut kovaan ääneen. Sitten hän sanoo minulle 9 vuotiaalle: ELISA-PERTTA KUINKA NOIN PIENESTÄ TYTÖSTÄ LÄHTEE NOIN KOVA
PIERU? !?!? Halusin vajota maan alle ;_;
Kommentit (9)
Äityskä aina valitti syömisestäni. Hääjuhlissa otin 4 kakkupalasen, äitiä sanoi kovaan ääneen, että Herranen aika ei noin monta palaa saa syödä! Muillekkin pitää jättää!
Isäni meinasi kännissä kävellä bussin alle satamassa. Senteistä kiinni. Saipa muut ainakin hupia käytöksestä päätellen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:46"]
Äityskä aina valitti syömisestäni. Hääjuhlissa otin 4 kakkupalasen, äitiä sanoi kovaan ääneen, että Herranen aika ei noin monta palaa saa syödä! Muillekkin pitää jättää!
[/quote]
Hyvänen aika, pikkuläski, kun hienoissa juhlissa ei todellakaan kuulu kauhoa lapiolla niitä tarjottavia suuhunsa. Neljä täytekakkupalaa on jo liikaa.
Äiti sanoi kassasedälle, että meidän tytöllä alkoi kuukautiset.
_N17_
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:46"]
[/quote]
Hyvänen aika, pikkuläski, kun hienoissa juhlissa ei todellakaan kuulu kauhoa lapiolla niitä tarjottavia suuhunsa. Neljä täytekakkupalaa on jo liikaa.
[/quote]
Morsian sanoi, että kakkua riittää, ota sen verran kuin jaksanet. t 3
Että onko. Nolaaminen on toisen vanhemmistani harrastus. Saan myös kuulla, jatkuvasti, olevani tyhmä. Joka puhelussa, tapaamiskerralla, parkkipaikoilla, kaupoissa, missä vaan julkisilla paikoilla sopii haukkua minut maan rakoon. Tätä on tapahtunut lapsuudestani asti näihin päiviin, olen melkein neljänkymmenen. Olen henkisesti halvaantunut, elämäni on mennyt tässä täysin piloille. Takana loistava tulevaisuus. Nolaaminen on vain jäävuoren huippua. Vanhempani on terapeuttini mukaan todennäköisesti narsisti. Olen päättänyt säästää ystävät ja sukulaiset tältä kaikelta. Heille hän on mukava ja kunnollinen, ja hyvä niin. Minä olen vain epäonnistunut luuseri. Tavallaan olen uhrannut itseni, koska en halua pahuuden leviävän.
Yksi heistä ymmärtää minua ja hänelle olen kiitollinen, mutten aio aiheesta koskaan puhua.
Isä ja äiti olivat lähetystyössä Saudi-Arabiassa joulukuussa ennen kuin olin syntynyt. Kun oli joulu molemmat toivottelivat hyviä joulupyhiä muslimeille. Jälki käteen häpeilivät, muslimit eivät vietä joulua.
Sitten äidillä on aina poikkeus kertoa kaikki yksityisasiat perheestä sukulaisille ja jopa joillekin kaverilleni.
Up