Olen salaa työtön
Muut luulevat, että olen yhä entisessä työpaikassa. En ole ollut kolmeen vuoteen.
En halua vastailla ihmisten kyselyihin. Mitä se kenellekään kuuluu?
Kommentit (12)
Meidän kylällä jäisi äkkiä kiinni.
Olen myös salatyötön, vanhempani saisivat sairauskohtauksen jos kuulisivat 50+ lapsensa jääneen työttömäksi. Työttömät kun on kaiken pahan alku ja juuri. Onneksi asutaan eri paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös salatyötön, vanhempani saisivat sairauskohtauksen jos kuulisivat 50+ lapsensa jääneen työttömäksi. Työttömät kun on kaiken pahan alku ja juuri. Onneksi asutaan eri paikkakunnilla.
Jaa. Minä sanoin suoraan noin 80-vuotiaille vanhemmilleni, että lähdin koska oli niin huono työilmapiiri ja huono pomo ja kumpikin sanoi, että oikein ja ettei ei mikään työpaikka ole mielenterveyden menettämisen arvoinen. Itse asiassa samaa ovat muutkin sanoneet kun olen kertonut miksi lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä, että ajat ovat muuttuneet. Tulee yt-neuvotteluja, työpaikka voi mennä konkurssiin. Monia yrityksiä on joutunut lopettamaan. Minkälaiset vanhemmat eivät tue lastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä, että ajat ovat muuttuneet. Tulee yt-neuvotteluja, työpaikka voi mennä konkurssiin. Monia yrityksiä on joutunut lopettamaan. Minkälaiset vanhemmat eivät tue lastaan?
Narsistiset. Omani myös siunailevat, miten HEILLE oli niin vaikeaa kun erosin (pian 10 vuotta sitten).
Niin siis olit.... Kerroit sen juuri netissä. Helppo selvittää kuka siellä kirjoittaa.
Eipä oo enää kovin salaista tää sun työttömyys.
Sen kun olet.