Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Tein ja teen itse asioita mistä tiedän että voisin teettää muilla nalkuttamalla ja vaatimalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilutan Lancashire Heeler -rotuista koiranpentua.
No onpa eksklusiivista nykyään kun koiria on öpaut seitsemän miljoonaa viiden ja puolen miljoonan ihmisasukkaan maassa.
Minulle ainakin olisi
Rakastan koiria!
Juhlin sitä että olen itsenäinen nuori neiti vaikka olen keksivaikeasti kehitysvammainen autismin eukko eikä keskivaikeassa kehitysvammassa ja autismissa ole yhtään sen kummempaa kuin että pupulla on pitkät korvat.
Jätän väliin bileet, koska olen niin so over tietyn porukan kanssa pyörimisetä. Jotkut ei vaan koskaan "kasva isoksi" lue: ota vastuuta
Kattelin suorana netistä kiihdytysajoja ja illalla sitten katson rallia. Onkohan täällä muita naisia ketkä tekee samaa tänään?
Kävin veneellä kaupassa 20 km päässä ja ostin viikon ruokatarpeet.
Kuuntelen Stoner Doomia ja juon kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ompelin kansallispukua.
Oliko Munsalan?
Kuuntelen kaljan äärellä sellasta musisoijaa kuin Karneh. Soittaa musaa suomalaisilla muinaissoittimilla, rakastuin tähän kun hän mainosti tulevia keskiaikaismarkkinoita joilla hän soitti. En usko että kukaan täällä kuuntelee tällaista :D
Tutkimusrahoitushakemusta Suomen Akatemialle.
Pakkaan muuttolaatikoita ja kuuntelen Kasevaa
Tapaan ystäväporukan perheineen pubilounaalla. Pöytä varattu kahdellekymmenelle, porukan nuorin on 3kk ja vanhin 51v. En malttaisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn lapsen kanssa tutustumassa yksityiseen yläkouluun ja jatketaan sieltä Buckinghamin palatsille viemään kukkia.
Kukkien viennin jälkeen sitten heräätkin.
Kyllä mä ajattelin olla ihan hereillä siellä koulullakin.
Oli muuten ihan järjetön määrä kukkia ja ihmisiä.
Kuuntelen Kari Rydman - Niin kaunis on maa kappaletta YouTubesta kuulokkeilla ja samalla itken. Enkä tiedä miksi, ei ole mitään kovin surullistakaan tapahtunut. Mutta näin siis teen ja en usko että kukaan muu sitä tänään tekee kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen Kari Rydman - Niin kaunis on maa kappaletta YouTubesta kuulokkeilla ja samalla itken. Enkä tiedä miksi, ei ole mitään kovin surullistakaan tapahtunut. Mutta näin siis teen ja en usko että kukaan muu sitä tänään tekee kuin minä.
Tämä tuli yhtäkkiä pyytämättä ja yllättäen kuntosalilla kuulokkeista kuuntelemani keskusteluohjelman seassa. Silmät melkein vetistyi ja ajattelin miten koomista itkeä ja tehä samalla kyykkyjä 😂. Ei ollu tänään joten saat pisteen 😆.
Torjun miehiä suoranaisella kauhulla.
Moni vieras mies tulee juttelemaan mulle koska on nähnyt mut joskus lenkillä (kävelen paljon joka päivä) mutta yhden "stalkkerin" jälkeen en halua enää puhua vieraille ollenkaan - en edes katsoa heitä, vahingossakaan!
("Stalkkeri" väitti että olin joskus puhunut hänelle englantia, kun hän ajoi ohitseni. Varmaan puhuin puhelimeen ja huomasin kun joku tuijotti. Hänestä olimme kommunikoineet, vieläpä minä aloitteentekijänä, tai sitten se oli tekosyy lähestyä. Oletukset ja tekosyyt = 🤮)
Seuraavaksi puhun vain suomea, ja sitäkin VAIN jos on ihan pakko. "Oi kuule, kun ei yhtään kiinnosta jakaa asioitani vieraille!" (Jos ymmärtää, se oli vitsi.) Mieluiten leikin kuuroa.
Leivon ruoaksi lihapiirakan samalla kuunnellen murhapodcastia.
Keräsin omalta pihalta vielä kukkia maljakoihin, ainakin kymmentä erilaista. Pakkanen ei ole vienyt kaikkia.