Vaalit - rikoksista tuomitut ehdokkaat
Ehdokkaista tuomittu rikoksista:
- VAS 5,5 %
- Kepu 4,9 %
- SDP 4,1 %
- Kokoomus 0,9%
Mitä tämä kertoo eri puolueiden kannattajien yleisistä moraalikäsityksistä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c476368-2655-4b27-aaf9-29a4ed6da…
Kommentit (38)
Puhumattakaan, että vasemmiston ehdokkaissa on moninkertainen määrä rikoksista tuomittuja verrattuna Kokoomukseen.
Miksi listasta puuttuu persut? Siellähän niitä rikollisia riittää.
Kokoomuslaiset mielellään leimataan vähintään puolirikollisiksi mutta tilastot kertovat toisin.
Tulee mieleen se yksi virheä joka jossain haastattelussa naureskellen selitti, että hän ei tunne ketään joka EI olisi kaupassa hedelmien punnituksen jälkeen sujauttanut vielä pussiin yksi tai kaksi hedelmää lisää, heh heh. Että sellaista moraalia.
VIH/VAS tekemät rikokset ovat oikeutetumpia kuin oikeiston tekemät rikokset.
Oikeastaan tuolla pienpuolueiden tuomioiden määrällä ei ole mitään käytännön merkitystä suomen tulevaisuudelle koska todennäköistä on että noiden ns. "ääniharavat" kerää kourallisen ääniä yhteensä.
Enemmän merktystä on esim. sillä miten pääpuolueet hallituksessa on ottaneet tavakseen valehdella joka hel...tin asiassa kansalle ja vieläpä suomen päämedioiden tukemana.
Demokratia ei yksinkertaisesti voi toimia edes teoriassa jos kansa ei tiedä mitä oikeasti tapahtuu, mitä vallassaolijat tekee vallallaan ja vallan ns. vahtikoira ottaa roolia mielipuolueidensa mainostoimistona ja maineenvaalijana heittäen journalismin roskikseen.
Kuten tämänkin palstan maaniselle tasolle siirtyneen sannan "maineen" suojelun kanssa näkee.
Ja sitten on nämä jotka leikkaavat ansiosidonnaista ja itse otetaan verovähennykset kodin siivouksesta, laiskat possut.
Jos ei itse siivoa kotiaan niin on laiska sikapossu.
Äänestäjät tekevät valintansa ihan itse,jos haluavat em ehdokkaita valita niin pulinat pois.
Persut olisivat 1 tuossa listassa. Ymmärrettävä "unohdus" persufanilta.
Vierailija kirjoitti:
Osalla käy siivooja, koska vaimo on laiska sikapossu.
Voi miten noloa, ap!
Jätit persut pois.
No tässäpä tulee: persurikollisia on 6,9%
ELI KIRKKAASTI ENITEN KAIKISTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mies on sika.
Jännästi jäi aloittajalta kärkikolmikko mainitsematta: VKK, LIIK ja PS.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten noloa, ap!
Jätit persut pois.
No tässäpä tulee: persurikollisia on 6,9%
ELI KIRKKAASTI ENITEN KAIKISTA
Heh, 1,4% suurempi luku kuin VAS (5,5%)...
Vierailija kirjoitti:
PS 6,9 %
Herran jumala! Aika vaatia lakia että pitää olla nuhteeton tausta!
Vierailija kirjoitti:
Sinimustassa taas kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mies on sika.
Ansiosidonnaista leikkaavat miehet ei ole nuorten naisten suosiossa, varmasti hävettävää olla myös tuollaisen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimustassa taas kaikki.
Kokoomuksessa harvempi kuin yksi sadasta. Vasemmistossa 4-6 kertaa enemmän suhteellisesti.
Minua järkyttää erityisesti vasemmistolaisten hyökkäykset rikoksesta tuomittujen mutta rangaistuksensa kärsineiden ehdokkuutta kohtaan.
On erittäin fasistista kieltää yhteiskuntaan palanneelta mahdollisuus edustaa kansaa.
Heillähän voi aikaisempien virheidensä takia olla hyvinkin syvällinen näkemys yhteiskunnan ongelmista.
Oikeistokin nämä tuomitsee mutta vasemmisto järkyttää, koska mainostavat olevansa myötätuntoisempia.
Eivät ole.