Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Käyn lapsen kanssa tutustumassa yksityiseen yläkouluun ja jatketaan sieltä Buckinghamin palatsille viemään kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Käyn lapsen kanssa tutustumassa yksityiseen yläkouluun ja jatketaan sieltä Buckinghamin palatsille viemään kukkia.
Kukkien viennin jälkeen sitten heräätkin.
Koitan järjestää itselleni seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Koitan järjestää itselleni seksiseuraa.
Tätä ei palstalaiset tosiaan harrasta, kunhan valittavat vaan puutteestaan ja syyttävät muita.
Vierailija kirjoitti:
Katson 15-vuotiaan tytärpuoleni Facebook-kuvia ja runkkaan.
m41
Tein susta ilmoituksen nettipoliisille. Parempi katsoa kuin katua.
Kävin jo pesulassa hakemassa lakanat ja samalla leipomosta tuoretta leipää sekä croissanteja. Lopetin juuri aamiaisen ja katselen auringonpaisteessa terassilta avautuvaa upeaa merimaisemaa. Kohta lähdetään golfkentälle.
Suuntaan parin tunnin päästä lentokentälle ja tulen Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson 15-vuotiaan tytärpuoleni Facebook-kuvia ja runkkaan.
m41
Tein susta ilmoituksen nettipoliisille. Parempi katsoa kuin katua.
Heh heh!
m41
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilutan Lancashire Heeler -rotuista koiranpentua.
No onpa eksklusiivista nykyään kun koiria on öpaut seitsemän miljoonaa viiden ja puolen miljoonan ihmisasukkaan maassa.
Pyöräilen lähikaupassa 15 km lenkin.
Haikailen alkuviikon deitin perään stalkaten häntä Happy Pancakessa.
Hitsaan Chevy pickupin lavan pohjan kuntoon. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkien viennin jälkeen sitten heräätkin.
Kyllä mä ajattelin olla ihan hereillä siellä koulullakin.
Juuri nyt- klo.13.00... Katson kotiterassin lämpömittaria, joka näyttää varjossa + 35 astetta.
Illalla- klo. 21.00...Olen mitä todennäköisemmin hotellihuoneessani Telfordissa (Iso Britannia)
Katson jonkun mykkäelokuvan illalla.
Reklamoin hoitovirheestä, joka johti läheiseni kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen lähikaupassa 15 km lenkin.
No, tuo on kyllä ainutlaatuista, mutta eiköhän sinut tulla pysäyttämään ennen kuin 15 km on täynnä hyllyjen välissä puikkelehtiessasi.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin miehen kanssa, joka lähestyi minua rannalla. Ihan vain niitä näitä puhuttiin, kunnes luulin ettei hän yritä mitään, ja olin luottavaisempi.
Sitten selvisi, että hän on "stalkannut" minua ja vieläpä ihaillut (hiirulityyliänikö?). Hän oli miettinyt missä paikoissa seuraavaksi näkisi minut - ja minä mietin itsekseni, kuinka ne välttää!
Halusin pois vaikka en sitä heti näyttänyt, mietin vain sopivaa kohtaa ripeälle lähdölle...
Kun kävelin nopeasti pois, hän yllätti minut ajamalla kiinni tarjotakseen kyytiä. Ei hän ahdistellut, silti aloin vain miettiä sanaa KARKUUN. 😬 Hän ajoi ohitseni ja kääntyisi vielä takaisinpäin, välttääkseni sen muutin reittiäni.
Täytyy paremmin välttää tuntemattomia.
Mu*hatarinat alkaa noin.
Älä liiku yksin autioilla rannoilla ja tyhjillä teillä.
Jos aamu seitsemästä lasketaan uuden päivän koittaneen niin tulin jo kotiini ja jos teki samoin niin tulin fillarilla kotiini.