Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Ne valkoiset pienet pehmeät tassut, jolla hän teki sylissäni samaa liikettä kuin kissanpennut tekee imiessään emonsa maitoa. :)
Kissan kasvot jäi mieleeni, lapsukainen 🥲
Kävin katselemassa liskoja, käärmeitä ja hämähäkkejä.
Revin perskarvoja sormin irti samalla kun katson telkkaria.
Kuuntelen eilen tallentamaani RSO:n konserttia. Kaipaista mm. Oramo johtaa.
Ostin pari keräilykorttia lisää keräilemästäni jääkiekkoilijasta.
Suunnittelin paperikartan avulla junamatkaa Euroopassa.
Kiipesin palmuun, no, jotakuinkin puoleenväliin.🌴🌴
Säikähdin just lepakon varjoa ja sanoin tahtomattani: "Hui, apua!"
Onneksi olen nainen... 🙄
Katselin läheltä, kun suuri rukoilijaheinäsirkka käveli tieltä pois, silleen edestakaidin heiluen.
Makaan mökillä peiton alla ja kuuntelen takkatulen räiskintää ja on hiton kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Grillaan koiraa metsässä.
Olet niin trendikäs. Käytithän chilihiutaleita?
Vierailija kirjoitti:
Makaan mökillä peiton alla ja kuuntelen takkatulen räiskintää ja on hiton kylmä.
Ai että...
Kaivelen varpaitani ja nautin varvasvälinöyhtää iltapalaksi.
Ei kai kukaan muu imuroi perjantaina työpäivän jälkeen? Menkää te muut vapaalle niin mä onnistun tässä aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin just lepakon varjoa ja sanoin tahtomattani: "Hui, apua!"
Onneksi olen nainen... 🙄
Onneksi olet, koska juuri naisista pidän.
T. Lepakko
Kohtasin ihanan tyttökissan, siistin näköisen pennun, joka olisi halunnut lähteä matkaani. Hän maukui ja katseli suoraan sieluuni, mutta mulla ei ollut antaa ruokaa. Hän kehräsi ja kiehnäsi, ja nuoli kättäni karhealla kielellään. Kun istahdin, hän hyppäsi olkapäälleni ja kehräys kuului todella kovaa. Vaikka lintuihmisenä en erityisemmin pidä kissoista, tämä tyttö vei kyllä sydämestäni palasen! Niin kauniit kasvot! Mulla meni puoli tuntia hänen kanssaan, ja pääsin lähtemään vasta kun ujutin hänet pihaan, josta tuli (maalla) enkä päästänyt pois sitten juoksin... En voinut antaa hänen tulla mukaani autotielle, enkä ottaa häntä mukaani, sillä en pystyisi huolehtimaan hänestä. All the best🧡, may God be with you!