Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Teen fiksun aloituksen palstalle ja se poistetaan.
Jogurttia lakritsaa ja limsaa.
Kävin elokuvissa katsomassa Beast elokuvan ja samalla persekipuilin.
Annan lapselle vahvoja kipulääkkeitä syövästä johtuviin kipuihin. Toivon että hän olisi siinä kunnossa tänään että voidaan käydä ulkoilemassa.
Puran entisen terassin ja paalutan uuden isomman tilalle. Entiset puut lähtee savuna maailmalle tallin takana.
Saadaan lämpöä koleaan syys säähän.
Ulkoilutan Lancashire Heeler -rotuista koiranpentua.
Työtäni. Tätä tarkalleen samaa työtä tässä tarkalleen samassa firmassa ei varmasti tee kukaan muu palstalainen tänään. Tai kukaan muukaan ihminen maailmassa, sen puoleen.
Valkaisen peräteikääni ruokasoodalla ja sitruunalla. Kirvelee!
Katson vanhoja F1-kisoja, aloitin jostain 70-luvulta, olen nyt vuodessa 2001.
Juttelin miehen kanssa, joka lähestyi minua rannalla. Ihan vain niitä näitä puhuttiin, kunnes luulin ettei hän yritä mitään, ja olin luottavaisempi.
Sitten selvisi, että hän on "stalkannut" minua ja vieläpä ihaillut (hiirulityyliänikö?). Hän oli miettinyt missä paikoissa seuraavaksi näkisi minut - ja minä mietin itsekseni, kuinka ne välttää!
Halusin pois vaikka en sitä heti näyttänyt, mietin vain sopivaa kohtaa ripeälle lähdölle...
Kun kävelin nopeasti pois, hän yllätti minut ajamalla kiinni tarjotakseen kyytiä. Ei hän ahdistellut, silti aloin vain miettiä sanaa KARKUUN. 😬 Hän ajoi ohitseni ja kääntyisi vielä takaisinpäin, välttääkseni sen muutin reittiäni.
Täytyy paremmin välttää tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Puran entisen terassin ja paalutan uuden isomman tilalle. Entiset puut lähtee savuna maailmalle tallin takana.
Saadaan lämpöä koleaan syys säähän.
Nyt on tekemisen meininki!
Vierailija kirjoitti:
Katson vanhoja F1-kisoja, aloitin jostain 70-luvulta, olen nyt vuodessa 2001.
Onko Mansell kehissä?
Syönyt taffelin poppareita. Siis poppareita jotka ovat valmiina syötäviksi vaikka heti kaupasta ostettuaan. Ja kattooko kukaan muu nyt yle teemalta Psykoa?
Vierailija kirjoitti:
Katson Jupiteria kaukoputkella.
Mites Uranus?
Ilmoitan 20 vuotta nuoremmalle miehelle että meidän suhde on ohi.
Siivoan kirjahyllyä, sitä riittää 22 metriä.
Kaikki hyllyt olivat hyvin suojattuja
(niin minä luulin👿) putkiremontin ajaksi huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Työtäni. Tätä tarkalleen samaa työtä tässä tarkalleen samassa firmassa ei varmasti tee kukaan muu palstalainen tänään. Tai kukaan muukaan ihminen maailmassa, sen puoleen.
Mielenkiintoista, voisitko kertoa vähän enemmän!
Makoilen flamingossa hotellin sängyllä ja kattelen videoita eilisestä Tuiskun keikasta.
Piip naapurin naispappia