Ketä bloggaajaa aidosta kadehdit? Ole rehellinen!
Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:57"]
Rehellisesti, en ketään. Blogipiireissä jonkin verran pyörineenä ja kulissejakin nähneenä, neuvoisin muitakin olemaan kadehtimatta.
[/quote]
Täh? Onko siis olemassa jotain blogipiirejä?? Missä ne piirit pyörii:D?
Xenialla on samanikäinen lapsi, kuin itselläni ja kadehdin sitä, että he asuvat kohta ihanassa omakotitalossa kauniilla paikalla
Toisaalta en kadehdi sitä, että hän ja lapsi näkevät todella vähän miestä/isää, joka raataa talon parissa.
W1 Minnaa. Strictly style miehineen keppilerjäläisiä tämän rinnalla.
hearts or nothing joannaa! hän on niin kaunis ja fiksu ja hyvä kirjoittamaan.
Salaa ehkä jollain tapaa Alexaa. Niin nuori, mutta silti asiat reilassa. Työpaikka, hyvä mies, hieno oma kämppä ja blaablaa - kuitenkin erottuen edukseen olemalla muiltakin osin niin kiva, fiksu ja miellyttävä tyyppi. En tiedä, jotenkin ahdistuu että niin monta vuotta nuorempi on silti paljon aikuisemmassa ja vakaammassa elämäntilanteessa kuin minä itse, eikä tarvitse hirveästi huolehtia esim. raha-asioista vaan elelee ihan kivasti, voi tehdä kivoja asioita jne. :D En siis mitenkään sillälailla negatiivisella mielellä ole kateellinen, että katsoisin ilkeästi ja puhuisin pahaa, vaan ihan silleen hyvässä hengessä... :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:47"]
Strictly Stylen elämään vaihtaisin kyllä samantien :D
[/quote]
Minä en todellakaan - oon tyytyväinen omaani. Ei mitään omaa persoonallisuutta, elämäntehtävänä ilmeisesti otattaa päivät pitkät itsestään kuvia eikä edes omaa kunnon ammattia?
Pipsaa. Kuulostaa säälittävältä ja naurettavalta, tiedän :D mutta se on saanut sillä ulkonäöllä ilmeisesti rikkaan miehen joka ostelee sille ties mitä. Antaa toivoa siihe , että kyllä minäkin vielä joskus jonkun löydän.
Magicpoks, kaunis. Hänellä on komea mies ja paljon ystäviä.
Tunnen kaksi hyvin tunnettua bloggajaa, enkä missään nimessä vaihtaisi elämää heidän kanssa. Joo, ilmaismatkoja, muita lahjuksia ja hyvät tienestit blogin kautta, mutta muuten taitaa heidän asiat olla aika solmussa.
Kenzaa. Vaihtaisin kroppia heti jos voisi!
Sofia Ruutua. En varakkuuttaan tai kauneuttaan (joita molempia on) vaan lempeyttään ja sitä lämpöä mitä bloginsa hehkuu. Tavoittelen samanlaista elämänasennetta.
Pakko myöntää, että kadehdin niitä, joilla on varakkuutta perheen myötä esim. siten, että jo opiskeluaikoina on varaa pitää suht korkeaa elintasoa. Joo tiedän ettei raha tuo onnea, mutta kun itse on aina joutunut raatamaan joka pennin eteen, olisi joskus ihana kokea se, että pappa betalar.
Ymmärrän jo valmiiksi alapeukut - tiedän olevani vähän säälittävä :)!
Mariannaa jolla näyttää olevan rahaa millä mällätä, on kauniskin ja kiva koti, mutta ei kuitenkaan kerro itsestään paljoa blogissa eli pysyy vähän mysteerinä.
Mungoannaa jolla on rahaa, hyvät koulut käyty ja asunut ulkomailla ja muutenki matkustelee, varmaan ylikomea mieskin hällä.
Didemiä jolla on rahaa, lapsikin jo ja rikas mies.
En ketään suomalaista mutta todella montaa ruotsalaista kylläkin angelica blicks noin nyt kärkeen
En kyllä oikein ketään. Jotain tiettyä asiaa ehkä joistain, esim. varakkuus tai kroppa, mutta kokonaisuutta en kadehdi kenestäkään.
Kadehdin aikanaan erästä sittemmin bloggaamaan alkanutta henkilöä ammatillisessa mielessä, koska hän pääsi unelma-ammattiin silloin vielä verrattaen heppoisella cv:llä. Kateus kuitenkin hälveni, kun kävi selväksi, että kyseisellä henkilöllä on vahvoja OCPD-taipumuksia, joista hän on kärsinyt yksityiselämässään. Nyt en juurikaan pysty lukemaan hänen blogiaan, koska tiedän, kuinka paljon ahdistusta niiden kauniiden kuvien ja kepoisen leikkisesti rakennettujen lauseiden takana on.
Joitakin ulkosuomalaisia blogikirjoittajia. Ovat uskaltaneet lähteä. Ja tuntuu, että elämä on huolettomampaa. Voi olla lasten kanssa kotona. Isoja koteja ja lomamatkoja.
No hei, dish the dirt, te jotka olette pyörineet blogipiireissä?