Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä bloggaajaa aidosta kadehdit? Ole rehellinen!

Vierailija
03.06.2015 |

Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Pipsaa kadehdin. Sitä iloista asennetta elämään, täydelliseltä kuulostavaa parisuhdetta. Mut ennenkaikkea sitä Pipsan itsevarmuutta. Pipsa ei ole mikään kaunis ja ylipainoakin on mutta siitä huolimatta se vaan menee eteenpäin ja sillä on kaikkea. Kadehdin Pipsan tapaa iloita kaikesta. Ensin ajattelin että Pipsa olisi jotenkin erikoinen mutta nyt olen ymmärtänyt sen olevan vain iloisuutta jota ei tuolla tavalla aikuisella nähdä. Ihailen Pipsan tapaa pysyä ystävällisenä niihinkin kommentteihin joihin itse olen karjunut kurkku suorana. Pipsanlaisia saisi olla maailmassa enemmänkin. Tuollaisia aitoja itsevarmoja naisia jotka uskaltaa iloita pienistäkin.

Vierailija
62/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt virallisesti kadehdi, mutta ihailen suuresti, sekä toivon oman elämäni olevan samantyylistä kuin the good morning -blogin kaisalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma P:tä, koska on niin energinen ja toimelias.

Vierailija
64/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:58"]

Jos löytäisin jostain sopivan karismaattisen ja kauniin nuoren naisen, joka suostuisi malliksi, niin perustaisin aivan taatusti muotiblogin. Ihan laskelmoidusti. Olisi kiva olla harmaa eminenssi supersuositun blogin takana :P

[/quote]

Hauska idea. Eiköhän tuollaisia naisia löytyisi.

Itse en seuraa muotiblogeja mutta av-ketjuja aiheesta luettuani osaisin ainakin välttää suurimmat sudenkuopat.

Vierailija
65/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:39"]

Ihailen Pipsan tapaa pysyä ystävällisenä niihinkin kommentteihin joihin itse olen karjunut kurkku suorana.

[/quote]

Kuulostatpa ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
66/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en normaalisti kadehdi ketään, mutta yksi bloggaaja on saanut mussa aikaan sellasia tunteita, että voi ei miten kaunis, mukavan oloinen ja lahjakas tanssija. Ja ei mikään bimbo vaan ajattelevainen ja taiteellinen. Ei oo kait niin suosittu blogi, mutta siis muutakin kuin tanssia Anni.

Vierailija
67/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:39"]

Ihailen Pipsan tapaa pysyä ystävällisenä niihinkin kommentteihin joihin itse olen karjunut kurkku suorana.

[/quote]

Kuulostatpa ikävältä ihmiseltä.

[/quote]

Kannattaa ehkä vähän miettiä sitä oman fanittamisen tasoa siinä vaiheessa, kun hyvinkin tarkasti valitut ja aika neutraalit negatiiviset kommentit jossain blogissa saavat sinut lukijana "huutamaan kurkku suorana"...:D Mut mikäs siinä, toiset ilmeisesti reagoivat herkemmin lukemaansakin.

Minä en puolestani haluaisi elää maailmassa, jossa olisi hirveän paljon enemmän epäaitoja, teeskenteleviä ja huomattavan passiivis-aggressiivisia ihmisiä, saati heidän sinisilmäisiä peesailijoitaan, joille kaikki pinkillä kuorrutettu menee läpi. En viittaa tällä siis keneenkään henkilöön, noin vain yleisellä tasolla totean.

Vierailija
68/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:51"]

Mä en normaalisti kadehdi ketään, mutta yksi bloggaaja on saanut mussa aikaan sellasia tunteita, että voi ei miten kaunis, mukavan oloinen ja lahjakas tanssija. Ja ei mikään bimbo vaan ajattelevainen ja taiteellinen. Ei oo kait niin suosittu blogi, mutta siis muutakin kuin tanssia Anni.

[/quote]

Kylläpäs tätä blogia nyt mainostetaan bloggaajan taholta.

Vierailija
69/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimoa pikkuriikkisen. En haluaisi olla hän, mutta kadehdin esim luonnonkauneutta, kaunista kotia... :)

Vierailija
70/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:57"]Rehellisesti, en ketään. Blogipiireissä jonkin verran pyörineenä ja kulissejakin nähneenä, neuvoisin muitakin olemaan kadehtimatta.
[/quote]

Mitä siellä kulisseissa sitten tapahtuu?

Vierailija
71/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kahta blogia. Juurikin mainitsemaasi kalastajan vaimoa ja lisäksi keltainen talo rannalla -blogia. Käyn niissä melkein päivittäin tai pari kertaa viikossa.

Jälkimmäisessä on ihania sisustuskuvia, sen pitäjästä en tiedä mitään.

Johanna on ihanan oloinen ihminen, ja mielestäni ansaitsee kaiken mitä hänellä on, ellei enemmän. Vaikuttaa ahkeralta, sydämelliseltä, joskus surumieliseltä, on lahjakas, taiteellinen, kaunis sisältä ja ulkoa. En kadehtisi vaikka hänellä olisi enemmän. Hän on ahkera ja lahjakas ja empaattisen tuntuinen ihminen.

Jep, tykkään tosi paljon. Muiden blogien pitäjiä en muista, siitä on niin kauan kuin olen käynyt muissa.

Vierailija
72/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni elämän Anne. Uskomattoman kauniit puitteet elämässä, lahjakkuutta näperrellä ja tehdä mitä mieleen juolahtaa, vuosi Ranskassa, kauniit lapset, komea mies.

Vierailija
73/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni elämän kirjoittajaa (oliko se Anne?). En ole pariin vuoteen voinut käydä blogissa, kun olin niin kateellinen siitä energiasta ja asioiden aikaansaamisesta. Niin kaunis koti ja jos päättävät jotain tehdä, niin sen myös tekevät ja aina kaikkiin askarteluihin ja askareisiin löytyi tarvikkeet tuosta noin vaan. Itse en saa mitään aikaiseksi ja mieheni vielä vähemmän.

Vieläkö se pitää blogia? Ehkä nyt jo voisin käydä vilkaisemassa mikä heidän elämä on nyt.

Vierailija
74/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41: Olen käynyt pari kertaa vilkaisemassa Pipsan blogia. Että sellainen fanittaja olen.

39

Vierailija
75/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään.

Tilanteeseen vaikuttaa tietenkin se, että blogien seuraaminen ei kiinnosta minua. En lue Seiskaa tai Alibiakaan.

Vierailija
76/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue blogeja. En ole seuraaja, olen oman tien kulkija.

Vierailija
77/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:54"]Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....
[/quote]

Olga Temosta. Ehkä myös jotain ruokabloggaajaa.

Vierailija
78/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että kadehdin Lilou's Crush -blogin Herttaa. Hänellä tuntuu olevan koko paketti - kaksi lasta, hieno kämppä Helsingissä, toimiva ura myös blogin ulkopuolella, hyvä avioliitto (ja kuuma mies!), upea ulkonäkö ja upea valikoima tyylikkäitä vaatteita ja asusteita, jotka eivät kuitenkaan ole mitään präystäilylogohirvityksiä. Mutta ennen kaikkea hän vaikuttaa tasapainoiselta, fiksulta ja mukavalta ihmiseltä. Tiedän kyllä, ettei hänenkään elämänsä varmasti täydellistä ole ja on hän vastoinkäymisistäänkin blogissaan puhunut, mutta silti hänellä tuntuu olevan jalat maassa ja monet asiat hyvin.

Ja tämän siis kirjoittaa Herttaa kymmenisen vuotta nuorempi opiskelijaneito, jota ei vielä ollenkaan innosta lapset, asuntolaina ja rivitalonpätkä. Ja voin sanoa, että minun kohdallani tämä "kateellisuus" ei ole lainkaan pahansuopaista tai aiheuta katkeruutta, vaan enemmänkin tällaiset ihmiset inspiroivat minua pyrkimään eteenpäin elämässä.

Vierailija
79/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, niillä ainakin on muuta tekemistä kuin roikkua palstalla... Ollaan säälittäviä AV Mammoja,mut minkäs teet kun ei ole muuta.

Vierailija
80/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:28"]

Kaikkia, niillä ainakin on muuta tekemistä kuin roikkua palstalla... Ollaan säälittäviä AV Mammoja,mut minkäs teet kun ei ole muuta.

[/quote]

Bloggaajat roikkuu netissä samallalailla kuin me av:lla. Yleensä blogin aloittaa sellainen ihminen, joka viihtyy tietokoneella.