Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poreallas terassille? Kokemuksia

Vierailija
04.06.2026 |

Olen nyt jo pari vuotta miettinyt porealtaan ostamista omakotitalon terassille. Mies ei ole innostunut, koska naapurin talo on viiden metrin päässä ja heidän ikkunoista näkyy pihalle. Onko ihan päätön idea vai ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naapurit kiehuu kateellisuudesta...

Vierailija
2/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päätön idea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen olisi meidänkin pihalle hyvä kun tykkään kylpeä ja kutsua vieraita kylään.

Vierailija
4/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naapurin ikkuna on viiden metrin päässä, niin kyllähän siinä vähän reality-sarjan tunnelmaa tulee. En itse ehkä haluaisi lillua poreissa samalla kun naapurit syövät iltapalaa ja näkevät kaiken terassille. Toki jos hankkii kunnon näkösuojat, pergolan tai aidan, niin eri asia. Ilman mitään suojaa kuulostaa aika rohkealta ratkaisulta. Me ostettiin just uusi 6k€ maksava ulkoporeallas.

Vierailija
5/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos naapurin ikkuna on viiden metrin päässä, niin kyllähän siinä vähän reality-sarjan tunnelmaa tulee. En itse ehkä haluaisi lillua poreissa samalla kun naapurit syövät iltapalaa ja näkevät kaiken terassille. Toki jos hankkii kunnon näkösuojat, pergolan tai aidan, niin eri asia. Ilman mitään suojaa kuulostaa aika rohkealta ratkaisulta. Me ostettiin just uusi 6k€ maksava ulkoporeallas.

Minkä merkkinen/mallinen amme?

Vierailija
6/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen/mallinen amme?

Welliksen testivoittaja https://testaajat.com/paras-ulkoporeallas/ ihan ledeineen kaikkineen

Vierailija
7/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako terassille tehtyä näkösuojan? Ilman sitä poreallas ei minusta olisi hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan